eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa specjalistycznego sprzętu do pracowni Wydziału Medycznego oraz Wydziału Rehabilitacji i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Kalisz: Dostawa specjalistycznego sprzętu do pracowni Wydziału Medycznego oraz Wydziału Rehabilitacji i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 50839 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18943 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego sprzętu do pracowni Wydziału Medycznego oraz Wydziału Rehabilitacji i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa specjalistycznego sprzętu do pracowni Wydziału Medycznego oraz Wydziału Rehabilitacji i Sportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 3 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu medycznego, w tym między innymi: fantomu dziecka do nauki ALS -1 szt., fantomu niemowlęcia do nauki ALS - 1 szt.; ramienia do pomiaru ciśnienia krwi - 1 szt.; itp.Zadanie nr 2 - dostawa defibrylatora - 1 szt.; Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu medycznego do Wydział Rehabilitacji i Sportu, w tym między innymi: urządzenie do terapii falą uderzeniową - 1 szt. tablice medyczne - 7 szt. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, transport, dostawę sprzętu, rozpakowanie, ustawienie przedmiotu zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. Należy również dokonać uruchomienia i sprawdzenia działania sprzętu, ewentualnie zamontowania lub podłączenia do istniejących przyrządów - wg potrzeb, kalibracji dostarczonego sprzętu w miejscu użytkowania. 3. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania został określony w załączniku nr 1 do oferty - Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty będą charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ.5. Oferowane produkty muszą być: 5.1 dla Zadania nr 1 i Zadania nr 3 - fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od terminu obioru końcowego; 5.2. dla Zadania nr 2 - rekondycjonowane, z paszportem technicznym i certyfikatem bezpieczeństwa elektrycznego, objęte min. 12-miesięczną gwarancją oraz serwisem pogwarancyjnym. 6. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem, montażem, uruchomieniem i sprawdzeniem sprzętu pokryje Wykonawca.7. W celu potwierdzenia , że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, oferta musi zawierać: a) dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3 - opis oferowanego sprzętu (w języku polskim) wraz z fotografiami (folderami, katalogami). 8. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składnia ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych , z podziałem jak w pkt.3.1. SIWZ. Każde zadanie należy wycenić oddzielnie, według załączonych formularzy cenowych. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.18.21.00 - Defibrylatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa defibrylatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe PRAISTON, ul. Górowska 32, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29916,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa sprzętu medycznego dla Wydziału Medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LMP Sp. z o.o., ul. Kolista 25, 40-486 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41770,14

  • Oferta z najniższą ceną: 41770,14 / Oferta z najwyższą ceną: 61265,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.