Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. cztero - funkcyjnych aparatów do fizykoterapii.
Numer ogłoszenia: 508396 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. cztero - funkcyjnych aparatów do fizykoterapii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, rok produkcji 2012 r. urządzeń do fizykoterapii wraz z montażem w pomieszczeniach w budynku PR 1A. Poza dostawą Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis urządzeń oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych -jeżeli dotyczy związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii należy uwzględnić w cenie oferty. ZAKRES: - dostawa urządzeń - montaż w pomieszczeniach piwnicznych budynku PR 1A ( zasilanie prądowe wykonane przez zamawiającego) - bieżący serwis, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą urządzeń - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych urządzeń do fizykoterapii Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowane urządzenia parametrów technicznych - granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych urządzeń do fizykoterapii- w zał. nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min. 2 dostawy o podobnym charakterze o wartości : - min. 100 000 zł. brutto każda dostawa Zamawiający pod pojęciem dostawy o podobnym charakterze rozumie dostawę różnego rodzaju sprzętu i urządzeń do fizykoterapii. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonego do oferty wykazu dostaw ( wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazie ( referencje, opinie, protokoły odbioru).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty w formie: ulotki, paszportu technicznego, oświadczenia dostawcy lub producenta potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych ... - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający prosi o zaznaczenie na ww. dokumentach miejsc, które potwierdzają spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych poprzez dokonanie zapisu właściwej pozycji zestawień.. w odpowiednich miejscach tekstu. 3. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych urządzeń do fizykoterapii - wg zał. nr 3 do SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków ( w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy). W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia ( podwykonawstwo, konsultacje, itp.) - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do SIWZ - w oryginale. 2. Kosztorys ofertowy na dostawę urządzeń do fizykoterapii oraz lasera z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ- w oryginale 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer, 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8
pokój 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer, 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8 pokój 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





