eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ PRZEZ WIEŚ DZIWLE O DŁUGOŚCI 1.057 M

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Grabica: WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ PRZEZ WIEŚ DZIWLE O DŁUGOŚCI 1.057 M
Numer ogłoszenia: 50810 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, fax 044 6161188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.grabica.propl.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ PRZEZ WIEŚ DZIWLE O DŁUGOŚCI 1.057 M.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi gminnej przez wieś Dziwle o długości 1.057 m ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: 1.Roboty ziemne i przygotowawcze, 2.Podbudowę z kruszywa łamanego, 3.Nawierzchnię bitumiczną, 4.Wjazdy na drogi dojazdowe do pól, 5.Roboty wykończeniowe, 6.Przepust kablowy, 7.Oznakowanie pionowe. Szczegółowy zakres robót ujęty został w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - Wykonanie i utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym zał. Nr 5 do SIWZ - Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją - Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Zakładem Geodezji i Kartografii w Piotrkowie Trybunalskim. - Pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy, - Pokrycia kosztów za media. UWAGA ! - Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do SIWZ,. - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów stosowanych do wykonania zamówienia potwierdzające, iż wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia posiadają aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R - t.j. DZ. U. z 2007 r. NR 223 POZ. 1655: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1. Wykonawca przedsytawi wykaz osób ( według wzoru SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówiniena, wraz z dnymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W CELUI UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA wymaga się załączenia dokumentów stwierdzająch, iż KIEROWNIK PRAC I MAJSTER ROBÓT posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. PONADTO WYKONANWA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania winny być przeszkolone z zakresu bhp i p.poż i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie według wzoru SIWZ) 2. Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu (sporządzony według wzoru SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę, co najmniej następującego sprzętu w ilościach zapewniających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia: - ROZKŁADARKA MAS BITUMICZNYCH O SZER. MIN. 5,00 m - min. 1 szt., - PRZEWOŹNA SKRAPIARKA DO BITUMITU Z POMPĄ - min. 1 szt. , - WALEC STALOWY SAMOJEZDNY- min. 2 szt., - WALEC OGUMIONY SAMOJEZDNY - min. 1 szt., - WALEC WIBRACYJNY SAMOJEZDNY - min. 1 szt., - KOPARKA - min. 2 szt., - RÓWNIARKA SAMOJEZDNA - min. 1 szt., - ŻURAW HYDRAULICZNY - min. 1 szt., - POJAZDY DO PRZEWOZU MASY BITUMICZNEJ - min. 5 szt., - SAMOCHODY CIĘŻAROWE O MINIMALNEJ ŁADOWNOŚCI od 4 do 15 t - min. 2 szt. - PIŁA DO CIĘCIA NAWIERZCHNI Z TARCZĄ - WYTWÓRNIA MIESZANKI MINERALNO-BITUMICZNEJ (UWAGA ! W FORMULARZU OFERTOWYM należy wskazać lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze tj: należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno-bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin zgodnie z obowiązującą Polską Normą PN - S - 96025 : 2000 pkt 3.4.2 czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST (należy załączyć oświadczenie o posiadaniu laboratorium lub o zawartej umowie współpracy z laboratorium) UWAGA ! WYKONAWCA W PRZYPADKU SPRZĘTU O ŁADOWNOŚCI POWYŻEJ 3,5 T - ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZ ZEZWOLENIE /ZAŚWIADCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO i RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 3. Wykonawca przedstawi wykaz (sporządzony według wzoru SIWZ) wykonanych robót budowlanych (min. 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, tj. przedłoży polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 (wzór nr 2); 2.oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 (wzór nr 3); 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia składa każdy z nich; 5.wykaz osób - należy załączyć kopie wymaganych dokumentów stwierdzających, iż Kierownik prac i Majster robót posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć kopie decyzji o posiadanych uprawnieniach i aktualnych zaświadczeń/ wpisów o przynależności do PIIB) (wzór nr 4); 6.oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia są przeszkolone z zakresu bhp i p.poż. i zostaną wyposażone w sprzęt ochrony osobistej przed przystąpieniem do realizacji prac. (wzór nr 5); 7.wykaz sprzętu (wzór nr 6); Wykonawca w przypadku samochodów powyżej 3,5 T zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie lub zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy organ. 8.wykaz robót (min.5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane roboty zostały wykonane należycie (wzór nr 7); 9.oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wzór nr 8); 10.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); 11.oświadczenie o akceptacji wzoru umowy (wzór nr 9); 12.wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów (wzór nr 10); Uwaga ! - w/w wzór należy załączyć nawet jeśli Wykonawca przedmiotowe zamówienie będzie wykonywał samodzielnie tj: bez partnera poprzez wpisanie słowa - nie dotyczy. 13.pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 14.dowód wniesienia wadium w wysokości: 8.500,00 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabica.bipjst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY GRABICA, 97-306 GRABICA - w Pokoju nr 22 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ - cena 30 zł; informacje odnośnie zapłaty można uzyskać pod nr tel. 044 6161178.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 12:00, miejsce: URZAD GMINY GRABICA, 97-306 GRABICA - pokój nr 10 I piętro (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.