eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa pośrednictwa na następujące zamówieniacatering, usługi noclegowe oraz wynajem sal konferencyjnych, świadczone podczas konferencji, seminariów i innych wydarzeń we współpracy zagranicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Wrocław: Usługa pośrednictwa na następujące zamówienia: catering, usługi noclegowe oraz wynajem sal konferencyjnych, świadczone podczas konferencji, seminariów i innych wydarzeń we współpracy zagranicznej.
Numer ogłoszenia: 50801 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pośrednictwa na następujące zamówienia: catering, usługi noclegowe oraz wynajem sal konferencyjnych, świadczone podczas konferencji, seminariów i innych wydarzeń we współpracy zagranicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pośrednictwa na następujące zamówienia: catering, usługi noclegowe oraz wynajem sal konferencyjnych, świadczone podczas konferencji, seminariów i innych wydarzeń we współpracy zagranicznej. Usługa pośrednictwa składa się z następujących zadań: a) organizowania cateringu poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (podczas Dni Dolnego Śląska w dniu 22 kwietnia 2008 roku w Styrii dla 100 osób, prezentacji Dolnego Śląska w siedzibie Saksonii w Berlinie jesienią 2008 roku - Wieczór Polski dla 200 osób, Dni Dolnego Śląska w Alzacji - 28-30 maja 2008 roku - organizacja Wieczoru Polskiego dla 100 osób oraz innych wydarzeń realizowanych w ramach współpracy zagranicznej Województwa Dolnośląskiego). Zorganizowanie lunchu (obiadu) i przerw kawowych dla 120 osób podczas konferencji (posiedzenie Biura Zgromadzenia Regionów Europy - 10-12 czerwca 2008 roku we Wrocławiu) oraz zorganizowanie uroczystej kolacji podczas posiedzenia biura ARE w dniu 10 czerwca 2008 roku. b) wynajmu sal konferencyjnych (posiedzenie Biura ARE - 10-12 czerwca 2008 roku we Wrocławiu) - wynajęta zostanie duża sala mieszcząca min. 120 osób w dniach 11 i 12 czerwca 2008 r. oraz dwie małe sale dla 20 osób (każda) w dniach 10 i 11 czerwca 2008 r. c) zapewnienia noclegów delegacjom zagranicznym odwiedzającym Dolny Śląsk w hotelach w Województwie Dolnośląskim w pokojach jednoosobowych z łazienkami i śniadaniami w hotelach przynajmniej trzygwiazdkowych. Z usług skorzysta 40 osób w 2008 oraz w pierwszym kwartale 2009 roku. Usługi będą świadczone sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego w 2008 roku oraz w pierwszym kwartale 2009 roku. d) zapewnienia usług gastronomicznych - obiadów dla 40 osób serwowanych podczas przyjmowania oficjalnych delegacji zagranicznych w restauracjach o średnim i wysokim standardzie w Województwie Dolnośląskim (posiłki składające się z przystawki, dania głównego, deseru, napojów zimnych i gorących). Usługi będą świadczone sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego w 2008 roku oraz w pierwszym kwartale 2009 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.86.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów Kod CPV wg słownika 2008: 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 70.20.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność Kod CPV wg słownika 2008: 70.20.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na pośrednictwie w organizowaniu wydarzeń typu: kongresy, seminaria, konferencje, bankiety o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 6. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 pkt. 1-3 (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 pkt. 4 (Załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 4. Wykaz wykonanych usług, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale V. pkt 1 ppkt b) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 13:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław, pok. nr 429.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.