eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego - dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy WIELKIE OCZY w okresie od 02.01.2014 r. do 31.03.2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Wielkie Oczy: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego - dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy WIELKIE OCZY w okresie od 02.01.2014 r. do 31.03.2014 r.
Numer ogłoszenia: 507766 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielkich Oczach , Ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, tel. 16 631 01 92, faks 16 631 01 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jo.wielkieoczy.bip.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego - dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy WIELKIE OCZY w okresie od 02.01.2014 r. do 31.03.2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego - w dniach, w których odbywać się będzie nauka, dla uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Łukawcu i uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Wielkich Oczach. Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem - 100. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby żywionych uczniów o 25 %. Określona przez Zamawiającego liczba dzieci objętych posiłkiem jest wartością prognozowaną, ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia. Wymagany okres dożywiania uczniów: od 02-01-2014 r. do 31-03-2014 r., z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Dostawa posiłku w godzinach: od godz. 9:30 do godz. 10:00 - Zespół Szkół Publicznych w Wielkich Oczach od godz.10:30 do godz. 11:00 - Zespół Szkół Publicznych w Łukawcu. Pod pojęciem obiadów jednodaniowych należy rozumieć: - zupy regeneracyjne (2 razy w tygodniu - poniedziałek i środa), - drugie danie mięsne (2 razy w tygodniu - wtorek i czwartek), - drugie danie jarskie (1 raz w tygodniu - piątek). Waga objętość posiłków: 1. Zupa 450 g + 50g pieczywo. 2. Drugie danie mięsne: - mięso lub ryba - 100 g, - ziemniaki, kasza, ryż lub makaron - 200 g, - surówki, jarzyny - 100 g, - herbata, kompot lub sok - 150 ml. 3. Drugie danie jarskie: np. naleśnik - 2 szt, racuchy - 3 szt, placki ziemniaczane - 300g, pierogi 6 szt, ryż z jabłkami lub bitą śmietaną, makaron z serem, łazanki, kluski śląskie - 300g, itp.), - herbata, kompot lub sok - 150 ml. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu dwóch tygodni. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń poszczególnych szkół realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Sposób przygotowania posiłków oraz ich transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia jednorazowych naczyń i sztućców. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania posiłków oraz sprzątnięcia zużytych naczyń. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodne z zalecanym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez:- stosowanie tłuszczów roślinnych, - ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych, - umiarkowane stosowanie mięsa czerwonego, - stosowanie mięsa drobiowego, - stosowanie ryb, - umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, - duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych. Posiłki muszą być wykonywane pod nadzorem dietetyka wykonawcy przy współpracy ze służbami sanitarno - epidemiologicznymi. Wykonawca będzie podawał miesięczny jadłospis do wiadomości GOPS w Wielkich Oczach oraz dyrektorów szkół, najpóźniej pierwszego dnia miesiąca, w którym obowiązuje. Należność z tytułu świadczonych usług będzie wypłacana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Ustalenie należności za zrealizowane usługi następować będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków potwierdzonych przez dyrektora szkoły wykazem żywionych dzieci oraz liczbą wydanych posiłków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Spełnianie warunku ocenia się na podstawie zapisów w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika Nr 5 do SIWZ) oraz przedłoży co najmniej trzy referencje w zakresie dożywiania dzieci w szkole z podmiotów, w których prowadzone było dożywianie potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (na zasadzie spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Za sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy gwarantującą należyte wykonanie zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który nie zalega z odprowadzaniem składek ZUS i podatków do Urzędu Skarbowego - załącznik nr 3 do SIWZ - oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości - Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej właściwej dla siedziby wnioskodawcy - potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik Nr 3 do SIWZ. Wypełniony formularz oferty Wykonawcy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) wraz ze szczegółowym wyliczeniem kosztów - załącznik nr 1a do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy jako dowód przyjęcia warunków umownych (wszystkie strony wzoru umowy powinny być zaparafowane) - załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jo.wielkieoczy.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielkich Oczach ul. Leśna 2 37-627 Wielkie Oczy pow. lubaczowski woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielkich Oczach ul. Leśna 2 37-627 Wielkie Oczy pokój A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.