eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50751

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Włoszczowa: świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, do kontaktów: Norbert Gąsieniec - Dyrektor, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519, e-mail: lawinska_krystyna@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:utrzymanie dróg i mostów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: drogi (ulice) powiatowe, teren Powiatu Włoszczowskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007 - zamówienie obejmuje 7 części (zadań) dla których wykonawcy określą ceny jednostkowe za świadczone usługi. Zadania 1 - obejmuje środki transportowe na których zamontowane będą pługopiaskarki, (środek załadunkowy-własność wykonawcy) Zadanie 2 - obejmuje środek transportowy z całym osprzętem do odśnieżania (własność wykonawcy) Zadanie 3 - obejmuje odśnieżanie dróg równiarką Zadanie 4 - obejmuje odśnieżanie dróg równiarką Zadanie 5 - obejmuje odśnieżanie dróg ładowarką FADROMA Zadanie 6 - obejmuje odśnieżanie dróg ładowarką FADROMA Zadanie 7 - obejmuje udostępnienie placu składowego na terenie Gminy Radków do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki ZDP. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca usług ujętych w zadaniach 1-2 zobowiązany będzie sporządzić wykaz posiadanych środków transportowych ( nośników dla pługopiaskarek,środka załadunkowego, piaskarki z osprzętem do odśnieżania ) a także informację o obsłudze sprzętu. Załączyć muszą również kserokopię licencji na krajowy transport drogowy. Wykonawcy usług w zadaniu 3-7 sporządzić muszą wykaz posiadanych maszyn wraz z obsługą. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający przewiduje, że zimowym utrzymaniem dróg objęte będą drogi o łącznej długości 372 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 10.11.2006; lub data zakończenia: 15.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2.Wykonawcy usług w zadaniach 1-2 posiadać muszą licencję na krajowy transport drogowy. 3.Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania (zadanie)wykazać musi, że dysponuje: wymaganymi środkami transporotwymi,ładowarką (zadanie 1-2), wymaganym środkiem transporotwym z osprzętem do odśnieżania (zad.2), wymaganą równiarką (zad.3,4),wymaganą ładowarką Fadroma (zad.5,6),wymaganym sprzętem załadunkowym ,(zad.7) 4.Wykazać musi, że dysponuje osobami (kierowcami, operatorami) do obsługiwania oferowanych jednostek. 5.Zaakceptuje warunki rozliczeń za usługi w okresach 1-15 i 16 - do końca każdego miesiąca, oraz zapłatę należności w przeciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa w oparciu o zapisy w ofercie oraz informacje zawarte w wymaganych dokumentach załączonych do oferty. Ocena sporządzona zostanie na druku ZP-17 poprzez stwierdzenie - spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. 2. Dla zadania 1-2 w formie kserokopii licencję na krajowy transport drogowy. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 4.Wykaz środków transportowych (nośników dla piaskarek, ładowarka , pług zad.1),nośników z osprzętem do odśnieżania (zad.2),jednostki sprzętowe (zad.3-7)jakimi dysponuje wykonawca wraz z obsługą (kierowcami,operatorami). Dokumenty wymienione w poz.3,4 - muszą być złożone w formie oryginalnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwp.wloszczowa.eobip.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką - przy wysyłce Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 10:10, Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul.Jedrzęjowska 81,pok.8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarkami (3 jednostki) środek załadunkowy (1 jednostka). 1) Krótki opis: Wymagania: realizacja zadania 1 przez jednego wykonawcę. Wymagany środek transportowy - skrzyniowy o ładowności min.9 ton z dwiema osiami nośnymi w części tylnej. Wymagane 3 jednostki sprzętowe ( 3 piaskarki i 2 pługi własność ZDP,3 nośniki i 1 pług własność wykonawcy, środek załadunkowy własność wykonawcy). Wymagany jest środek załadunkowy o poj.łyżki załadunkowej min.0,2m3, oraz pług jednostronny zamontowany do piaskarki ZDP. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00, 93.90.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Odsnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni, załadunek materiału na piaskarki - przewidywany zakres w przeciągu sezonu zimowego ok.40 tys.km., 530 godz.w akcji czynnej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - według dyspozycji zamawiającego CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych piaskarką z osprzętem do odśnieżania (własność wykonawcy). 1) Krótki opis: Wymagany środek transportowo - skrzyniowy o ładowności min.9 ton z dwoma osiami nośnymi w części tylnej z zamontowaną piaskarką oraz pługiem jednostronnym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni - przewidywany zakres w przeciągu sezonu zimowego ok.12 tys.km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - według dyspozycji Zamawiającego CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych równiarką do odśnieżania (własność wykonawcy). 1) Krótki opis: Wymagana równiarka w pług czołowy dwustronny.(1 jednostka sprzętowa). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywany zakres usług w przeciągu sezonu zimowego ok.150 godzin. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - na telefoniczne wezwanie. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych równiarką do odśnieżania (własność wykonawcy). 1) Krótki opis: Równiarka - wymagana 1 jednostka sprzętowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywany zakres usług w przeciągu sezonu zimowego ok.150 godzin. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - na telefoniczne wezwanie. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowy utrzymaniu dróg powiatowych ładowarką FADROMA do odśnieżania (własność wykonawcy). 1) Krótki opis: Wymagana jest ładowarka o poj. łyżki załadunkowej min.1,8 m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywany zakres usług w sezonie zimowym ok.100 godzin. Usługi w zakresie odśnieżanie dróg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - na telefoniczne wezwanie CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ładowarką FADROMA do odśnieżania (własność wykonawcy). 1) Krótki opis: Wymagana jest ładowarka o poj. łyżki załadunkowej min.1,8 m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywany zakres usług w sezonie zimowym ok.100 godzin. Usługi w zakresie: odśnieżanie dróg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - na telefoniczne wezwanie CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Udostępnienie placu składowego na terenie Gminy Radków do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem materiału na piaskarki ZDP. 1) Krótki opis: Wymagana jest ładowarka o poj. łyżki załadunkowej min.0,2 m3 do załadunku materiałów na piaskarki ZDP. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywany zakres usług w sezonie zimowym ok.100 załadunków na piaskarki i 5 miesięcy składowania mieszankipiaskowo-solnej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.11.2006; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: według ustaleń zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.