Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Bydgoszcz: Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy mostu na przepust przez rzekę Skarlankę w ciągu drogi krajowej nr 15 w km 305+187 w m. Tama Brodzka
Numer ogłoszenia: 50742 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy mostu na przepust przez rzekę Skarlankę w ciągu drogi krajowej nr 15 w km 305+187 w m. Tama Brodzka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy mostu na przepust przez rzekę Skarlankę w ciągu drogi krajowej nr 15 w km 305+187 w m. Tama Brodzka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną w poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Branża mostowa: a) Główny Projektant/ Projektant, 1 os. posiadająca uprawnienia do projektowania mostów bez ograniczeń, o doświadczeniu minimum 3 lata, która wykonała w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 dokumentacje projektowe składające się z PB (Projektu Budowlanego) i PW (Projektu Wykonawczego) dla budowy lub rozbudowy obiektów mostowych klasy A. b) Sprawdzający: 1 os., posiadająca uprawnienia do projektowania mostów bez ograniczeń, o doświadczeniu minimum 3 lata, która wykonała lub sprawdził w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 dokumentacje projektowe składające się z PB i PW dla budowy lub rozbudowy obiektów mostowych klasy A. 2) Ochrona środowiska: a) Projektant: 1 os., posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, o doświadczeniu minimum 3 lata, która wykonała w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 raporty o oddziaływaniu na środowisko. 3) Branża geodezyjna: geodeta, 1 os., posiadająca uprawnienia: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwestycyjne. b) rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, o doświadczeniu minimum 3 lata, która wykonała w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 opracowania na drogach klasy min. G. Uwaga: Wykonawca zapewni wykonanie projektów branżowych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia projektowe na podstawie obowiązujących przepisów. 1.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9), ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do informacji dla projektantów oraz sprawdzających winny być dołączone kopie uprawnień (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Dla geodety należy przedstawić uprawnienia: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, oraz życiorys zawodowy. Dla pozostałej kadry należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz życiorysy zawodowe. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok. 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont ul. Jana Pawła II w Bydgoszczy - droga wojewódzka 239 w ramach zadania "Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w tym dróg dla rowerów
- Roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Chełmnie
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Remont sanitariatów i pomieszczeń socjalnych budynku warsztatowym nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Fabrycznej 16 na terenie RZI w Bydgoszczy.
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
- Zakup prawa do korzystania licencji istniejącego systemu Forcepoint DLP do zapobiegania utracie danych przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Opracowanie wielobranżowej dok.projektowo-kosztorysowej "Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym w rej. ul Komorska, Łukowska, Kawcza w W-wa".
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynku starej stodoły w miejscowości Wybrzeże
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.