Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Warszawa: Wyposażenie oraz obsługa Centrum Prasowego Miasta - Gospodarza w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM
Numer ogłoszenia: 50737 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oraz obsługa Centrum Prasowego Miasta - Gospodarza w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie oraz obsługa Centrum Prasowego Miasta - Gospodarza w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM. Wartość szacunkowa zamowienia nie przekracza równowartości kwoty 200 000 EURO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego dotyczącego usług
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 74.87.20.00 - 74.87.20.00 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 300.000 PLN brutto, polegającą na zapewnieniu organizacji i obsługi centrów prasowych dla minimum 300 dziennikarzy, której zakres obejmował co najmniej: a) techniczne wyposażenie centrum oraz jego obsługa (zapewnienie nagłośnienia, multimediów oraz sprzętu do tłumaczenia symultanicznego), b) wyposażenie i aranżacja pomieszczeń (przygotowanie i realizacja projektu dekoracji centrum prasowego, zapewnienie i instalacja blatów roboczych oraz podestów dla dziennikarzy, budowa ścianek działowych, oznakowanie centrum prasowego), c) zabezpieczenie obsługi technicznej i personelu pomocniczego, d) zapewnienie obsługi konferencji prasowych oraz przygotowanie codziennych raportów informacyjnych w języku polskim i angielskim.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełniania ww warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują zespołem osób zdolnych do realizacji usługi, posiadających następujące minimalne kwalifikacje: a) Kierownik - 1 osoba, która: - posługuje się językiem angielskim co najmniej w stopniu komunikatywnym - w okresie ostatnich 3 lat była co najmniej 3 razy koordynatorem zespołu obsługującego Centrum Prasowe, które każdorazowo obsługiwało co najmniej 300 dziennikarzy, b) Zastępca kierownika - 2 osoby, z których każda: - posługuje się językiem angielskim co najmniej w stopniu komunikatywnym - w okresie ostatnich 3 lat była co najmniej 2 razy koordynatorem zespołu obsługującego Centrum Prasowe, które każdorazowo obsługiwało co najmniej 200 dziennikarzy, c) Pracownik obsługi technicznej - 8 osób, z których: - co najmniej cztery osoby posługują się językiem angielskim co najmniej w stopniu komunikatywnym - każda była odpowiedzialna za obsługę techniczną (obsługę nagłośnienia, multimediów, systemów tłumaczeniowych, ekranu bezszwowego, opiekę nad operatorami kamer biorącymi udział w konferencji) co najmniej 2 Centrów Prasowych, z których każde obsługiwało co najmniej 200 dziennikarzy. d) Pracownik obsługi recepcyjnej i informacyjnej dla dziennikarzy - 6 osób, z których każda posługuje się językiem angielskim co najmniej w stopniu komunikatywnym. e) Pracownik zespołu ds. komunikacji - 12 osób, z których: - każda posługuje się językiem angielskim co najmniej w stopniu komunikatywnym - co najmniej cztery posługują się językiem niemieckim lub rosyjskim co najmniej w stopniu komunikatywnym - każda w okresie ostatnich 3 lat była odpowiedzialna za komunikację w zespole obsługującym co najmniej 2 Centra Prasowe, które każdorazowo obsługiwało co najmniej 200 dziennikarzy. Osoby przedstawione do realizacji przedmiotu zamówienia mogą pełnić tylko jedną z funkcji wskazanych spośród opisanych w pkt. III.3.4. lit. a)-e). Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższych funkcji przez wskazane osoby. Wykaz osób określonych pod lit. a) i b) Wykonawca przedstawia w ofercie (imię, nazwisko, potwierdzenie kwalifikacji). Wykaz osób określonych pod lit. c)-e) Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
do pkt. III.4.1. - oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt III.3.4. lit. c) - e) SIWZ. Pozostałe dokumenty: a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III, a w szczególności z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następującym zakresie: a) zmiany terminu obowiązywania Umowy będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w realizacji umowy nie wynikającego z winy Wykonawcy; b) zmiana osoby wchodzącej w skład zespołu organizacyjnego opisanego w Załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku niemożliwości wykonywania czynności przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, jeżeli będzie to wynikało z czynników obiektywnych. Wykonawca zobowiązany jest w takim wypadku do wskazania osoby posiadającej kwalifikacje odpowiadające kwalifikacjom osoby pierwotnie wskazanej. c) zmiany elementów wyposażenia wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, w szczególności parametrów poszczególnych mebli oraz ich oznakowania oraz ilości, jeżeli będzie to wynikało z zaakceptowanego projektu Centrum Prasowego i będzie podyktowane obiektywnymi czynnikami; d) zmiany liczby lub zakresu czynności osób obsługujących Centrum Prasowe jeżeli będzie to miało na celu dostosowanie obsługi to zaistniałych potrzeb, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania niniejszej umowy. e) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10, u Pani Ewy Mścichowskiej (tel.: 22 443-14-07).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2012 r. o godz. 13:00 w sali nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Znak sprawy: ZP/EM/271/II-42/12 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - Marta Brzegowa (Centrum Komunikacji Społecznej), tel.: (022) 443-34-74; b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Ewa Mścichowska (Biuro Zamówień Publicznych) - tel.: (022) 443-14-07..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- Dostawa mebli dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- 153/TP/ZP/D/2025 Dostawa wyposażenia do AOS/POZ
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





