Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Warszawa: Świadczenie usług wsparcia w zakresie eksploatacji oprogramowania Quorum z zainstalowanymi modułami F-K, AZF, Kadry, Płace, ARP, ST, będącego autorskim utworem firmy QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 507228 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego , ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wsparcia w zakresie eksploatacji oprogramowania Quorum z zainstalowanymi modułami F-K, AZF, Kadry, Płace, ARP, ST, będącego autorskim utworem firmy QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług wsparcia w zakresie eksploatacji oprogramowania Quorum z zainstalowanymi modułami F-K, AZF, Kadry, Płace, ARP, ST, będącego autorskim utworem firmy QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o., obejmujących: 1) udzielanie w siedzibie Zamawiającego konsultacji oraz pomocy przy wyjaśnianiu i usuwaniu problemów związanych z eksploatacją Oprogramowania, w wymiarze: Maximum 1 104 godziny w okresie 3 lat, realizowanych w 184 niepodzielnych sześciogodzinnych sesjach; 2) udzielanie bieżącej pomocy telefonicznej dotyczącej eksploatacji oprogramowania. 3) nowelizację użytkowanego oprogramowania wynikającej ze zmian legislacyjnych w terminie 15 dni roboczych od dnia zmiany stanu prawnego; 4) nowelizację użytkowanego oprogramowania wynikającej z wprowadzonych przez Wykonawcę zmian funkcjonalnych; 5) wprowadzanie na życzenie Zamawiającego zmian funkcjonalnych w oprogramowaniu w limicie; 6) usuwanie błędów w oprogramowaniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Co najmniej 2 inżynierów posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie administrowania, wdrażania, konfiguracji oraz usuwania błędów w oprogramowaniu wskazanym w przedmiocie zamówienia - na potwierdzenie należy przedstawić dokument wystawiony przez producenta oprogramowania - QNT systemy Informatyczne Sp. z o.o. potwierdzający posiadanie wiedzy i doświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta oprogramowania Quorum w zakresie wdrażania, wsparcia technicznego oraz dokonywania modyfikacji oprogramowania Quorum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: 1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację świadczenia - dopuszcza się wówczas możliwość zmiany tych terminów poprzez ich wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby umowy Strony przyjmują, że siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami; 2) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa systemu backupowego
- Dostawa mięsa i wędlin
- ZAKUP DEPOZYTORÓW KLUCZY
- Zakup i oznakowanie materiałów promocyjnych dla Polskiego FSDN oraz dystrybucja do 45 punktów.
- Dostawa subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe Cortex XDR Prevent (PAN-XDRPRVT) lub równoważne dla jednostek OUM, OUP oraz wydziałów zamiejscowych na okres 12 miesięcy dla 1200 urządzeń końcowych.
- Rozbiórka dziesięciu budynków, położonych na dz. nr 58/4 obręb Mikołajewice
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania do backupu
- "Dostawa sprzętu, systemu i oprogramowania IT" w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - III
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania klasy PAM na potrzeby IMGW-PIB w dwóch częściach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji.
- "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Piekoszów"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Gródek w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





