Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Łódź: Świadczenie usług notarialnych
Numer ogłoszenia: 507200 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług notarialnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług notarialnych na potrzeby Zamawiającego w zakresie i formie określonej obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w szczególności ustawy Prawo o notariacie z dnia 14 lutego 1991r. (t.j. Dz. U z 2008r., Nr 189, poz. 1158 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28.06.2004 r. w sprawie maksymalnych stawek taksy notarialnej (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 237) - zwanego dalej Rozporządzeniem. W ramach usług notarialnych Wykonawca zobowiązuje się do: a)sporządzania protokołów zgromadzeń wspólników spółki Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o. ; b)sporządzania protokołów z posiedzeń zarządu, rady nadzorczej ŁSI sp. z o.o. ; c)sporządzania innych protokołów; d)sporządzania wypisów, odpisów lub wyciągów z akt notarialnych lub innego dokumentu; e)poświadczania własnoręczności podpisu na pełnomocnictwach i innych dokumentach; f)poświadczania własnoręczności podpisu na dokumentach w przypadku kiedy przedmiot oznaczony jest sumą pieniężną powyżej 1 000 000 PLN; g)poświadczania zgodności odpisu z okazanym dokumentem; h)sporządzania w formie aktu notarialnego pełnomocnictwa do dokonania jednej czynności; i)sporządzania w formie aktu notarialnego pełnomocnictwa do dokonania więcej niż jednej czynności; j)sporządzania umów dotyczących zakupu nieruchomości dla których planowana jest lokalizacja infrastruktury wod-kan w ramach inwestycji realizowanych przez ŁSI sp. z o.o.; k)sporządzania umów dotyczących ustanawiania służebności przesyłu; l)sporządzania umów dotyczących ustanawiania służebności gruntowych; m)sporządzania umów dotyczących zakupu nieruchomości na których posadowiona jest infrastruktura techniczna stanowiąca własność ŁSI sp. z o.o.; n)wykonywania innych czynności notarialnych wskazanych przez Zamawiającego; Przewidywana ilość aktów do sporządzania w przedziałach kwotowych: 1)Akty o wartości do 3000 zł - 15 szt; 2)Akty o wartości powyżej 3000 zł do 10 000 zł - 41 szt 3)Akty o wartości powyżej10 000 zł do 30 000 zł - 18 szt; 4)Akty o wartości powyżej 30 000 zł do 60 000 zł - 5 szt; 5)Akty o wartości powyżej 60 000 zł do 1 000 000 zł - 2 szt; 6)Akty o wartości powyżej 1 000 000 zł do 2 000 000 zł - 0 szt; 7)Akty o wartości powyżej 2 000 000 zł - 3 szt. Czas Wykonywania usług notarialnych: - w przypadku sporządzania protokołu zgromadzenia wspólników przyjmuje się okres realizacji usługi nie później niż w ciągu 3 dni od zlecenia i dostarczenia niezbędnej dokumentacji, - w przypadku sporządzania umowy służebności przesyłu /gruntowej/wykupu / przyjmuje się okres realizacji usługi nie później niż w ciągu 3 dni od zlecenia i dostarczenia niezbędnej dokumentacji, - w przypadku pozostałych czynności przyjmuje się okres realizacji usługi nie później niż w ciągu 1 dnia od zlecenia i dostarczenia niezbędnej dokumentacji . Lokalizacja wykonywania usług notarialnych: - kancelaria notarialna Wykonawcy znajdująca się na terenie Miasta Łodzi. W przypadkach wymaganych przez prawo lub na żądanie Zamawiającego usługa notarialna może być wykonywana w innym miejscu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz. U. z 2007 r. Mr 42, poz. 275, z późn. zm. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w SIWZ, w Rozdziale X.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać że osoba(y) która(e) będzie(będą) wykonywać zamówienie została(y) powołana(e) na stanowisko notariusza przez Ministra Sprawiedliwości i nie została(y) z niego odwołane oraz prowadzą Kancelarię Notarialną - ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż równowartość w złotych 50 000,00 Euro (słownie: pięćdziesiąt tysięcy euro) - ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) i 3) niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: 1) przedłużenia terminu realizacji, jeżeli Wykonawca rozpoczął wykonywanie czynności wskazanej w umowie przed terminem zakończenia umowy i nie ma obiektywnej możliwości wykonania jej w terminie obowiązywania umowy. 2) zmiany przepisów prawa dotyczących czynności notarialnych, w szczególności zmiany ustawy - Prawo o notariacie i Rozporządzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
ul. Piotrkowska 190
90 - 368 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o., ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów), monitorów, urządzeń serwerowych oraz zasilacza awaryjnego do serwerowni.
- 49/2025 Dostawa oprogramowania informatycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- SZP.281.99.2025 - Dostawa systemu implantu ślimakowego wraz z procesorem dźwięku dla Instytutu "CZMP"
- Sprzątanie pomieszczeń i posesji - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Prokuratury Regionalnej w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa ciągnika siodłowego
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





