eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gomunice › Zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Gomunice: Zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Numer ogłoszenia: 507050 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466064 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Gomunicach, ul. Narutowicza 24, 97-545 Gomunice, woj. łódzkie, tel. 44 685 02 45 wew. 220, faks 44 6850245 wew. 230; 6842468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Dostawa używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego o następujących minimalnych parametrach: - samochód: - specjalny pożarniczy - rok produkcji : - nie starszy niż 1998 r. - przebieg: - do 50.000 km - rodzaj paliwa: - olej napędowy - kolor: - czerwony - nadwozie: - zabudowa typu straż pożarna - ilość miejsc: - min. 6 - zbiornik na wodę - min. 3000 l - moc silnika - min. 180 KM, diesel - napęd - 4x2 - autopompa - wydajność min.2000l/min - szybkie natarcie - min. 1 linia o dł. 30 m wraz z prądownicą - sygnalizacja dźwiękowa z modulatorem - lampa zespolona umieszczona na kabinie pojazdu - skrzynia biegów - manualna - wspomaganie kierownicy - uchwyty na aparaty ODO zamontowane na stałe w kabinie - min. 4 szt. - dach pojazdu - użytkowy, wyłożony antypoślizgowym materiałem, - zamontowany uchwyt na drabinę Wymiar samochodu: wysokość całkowita do 3,30 m (wraz z zamontowanym osprzętem) długość całkowita do 8,00 m Wyposażenie samochodu w schowki i skrytki na: a. węże b. agregat prądotwórczy c. drobny sprzęt pożarniczy d. sprzęt hydrauliczny Samochód winien być w dobrym stanie technicznym bez żadnych wad ukrytych i być zdatny do pełnienia funkcji wozu strażackiego. Cena zaoferowana w postępowaniu nie może być wyższa od wartości rynkowej stwierdzonej na podstawie oceny rzeczoznawcy. B. W trakcie badania ofert Zamawiający może skorzystać z powołania rzeczoznawcy, który dokona oceny stanu technicznego pojazdu oferowanego ofertą najkorzystniejszą oraz oszacuje jego wartość rynkową. 1. W przypadku stwierdzenia, że wartość rynkowa oferowanego pojazdu jest niższa niż kwota podana w ofercie, zostanie to uznane za niezgodne z wymogami SIWZ. 2. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego stanu technicznego pojazdu (wady i usterki) Zamawiający może zawnioskować o ich usunięcie przez Wykonawcę, na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca pomimo złego stanu technicznego oferowanego pojazdu nie zgodzi się na usunięcie stwierdzonych wad i usterek oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 3. W przypadku gdy Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą ze względu na cenę przewyższająca wartość rynkową lub zły stan techniczny pojazdu (zgodnie z oceną rzeczoznawcy) czyli niezgodną z SIWZ powołany przez Zamawiającego rzeczoznawca dokona oceny stanu technicznego pojazdu oferowanego ofertą kolejną oraz oszacuje jego wartość rynkową - w takim przypadku mają również zastosowanie pkt B ppkt 1 i 2. 4. Umowa w sprawie zamówienia zostanie podpisana z Wykonawcą, który przedstawi ofertę najkorzystniejszą spełniającą wymagania SIWZ potwierdzoną przez ocenę i wycenę rzeczoznawcy. C. Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru SPRZEDAJĄCEGO, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 3. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego b. siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c. zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku, akcyzy. Sprzedający zobowiązany jest jednak do udokumentowania zmiany podając podstawę, zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. 4. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. 5. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna PERFEKT Radosław Zasada, ul. Jana Pawła II 24, 87-853 Nowa Wieś, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.