eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówSzkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.1 PO KL) III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Chorzów: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.1 PO KL) III
Numer ogłoszenia: 507042 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.1 PO KL) III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO realizowanego w zakresie Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w następujących zakresach: 1. Fakturowanie komputerowe z obsługą kas fiskalnych (10 osób w I edycji). 2. Pracownik hurtowni z elementami logistyki i uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych (10 osób w I edycji). 3. Kelner-barman (6 osób w I edycji). 4. Pracownik gastronomii (10 osób w I edycji). Zajęcia muszą odbywać się od poniedzialku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie - między godziną 8:00 a 19:00. miejscem, w którym zgodnie z programem szkoleniowym będą odbywać się zajęcia - musi być miasto Chorzów lub miasto bezpośrednio sąsaidujące z Chorzowem (tj. Katowice, Ruda Śląska, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Bytom, Piekary Śląskie).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi szkoleniowe grup, w których co najmniej 10 osób ukończyło szkolenie obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia (z zakresu części I: Fakturowanie komputerowe z obsługą kas fiskalnych; z zakresu części II: Pracownik hurtowni z elementami logistyki i uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych; z zakresu części III: Kelner-barman; z zakresu części IV: pracownik gastronomii) oraz potwierdzą, że wykonali je należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły minimum 2 szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objetym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa - zał. 1 do SIWZ; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - zał. 4 do SIWZ; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. 5 do SIWZ; Program szkolenia - zał. 6 do SIWZ; Preliminarz kursu - zał. 7 do SIWZ; Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art 24 ust 1 ustawy PZP (jeśli dotyczy) - zał. 9 do SIWZ; Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - zał. 10 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów; - zmiany ilości uczestników, miejsca odbywania zajęć lub osoby prowadzącej zajęcia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć. Poza sytuacjami opisanymi powyżej - zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (wzór umowy stanowi załącznik 8 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.chorzow.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie; ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; pokój 18 I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie; ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; pokój 13 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO realizowanego w zakresie poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fakturowanie komputerowe z obsługą kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji; Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni; Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 175, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 100 godzin zajęć praktycznych. W ramach 100 godzin zajęć praktycznych - 40 godzin zajęć musi być przeprowadzona w placówkach handlowych przy wykonywaniu czynności związanych z zakresem szkolenia. Program szkolenia musi zawierać: - organizacja i technika sprzedaży, - dystrybucja towarów, - obsługa klienta, - wiadomości z zakresu towaroznawstwa, - obsługa kas fiskalnych, - obsługę terminalu kart płatniczych, - obsługę czytników kodów kreskowych, wag elektronicznych, drukarek kodów kreskowych, metkownic, drukarek fiskalnych, - podstawy obsługi komputera, - obsługa podstawowych programów komputerowych ( np. Word i Excel), - obsługa programów do fakturowania (np. Symfonia i Subiekt), - obsługa internetu i poczty elektronicznej, - książeczka zdrowia, - HACCP, - bezpieczeństwo i higiena pracy, ppoż. - 40 godzin praktyki w placówkach handlowych. - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik hurtowni z elementami logistyki i uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji; Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni; Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 225, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 100 godzin zajęć praktycznych. W ramach 100 godzin zajęć praktycznych - 60 godzin zajęć musi być przeprowadzona w hurtowniach lub magazynach przy wykonywaniu czynności związanych z zakresem szkolenia. Program szkolenia musi zawierać: - omówienie budowy, wyposażenia i typów wózków jezdniowych, - obsługa wózków jezdniowych wraz z obsługą i wymianą butli gazowych w wózkach jezdniowych, w tym nauka jazdy wózkami wysokiego składowania, - obsługa podstawowych programów komputerowych ( np. Word i Excel), - obsługa programów do fakturowania (np. Symfonia i Subiekt), - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, towaroznawstwa, - gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym, - obsługa kasy fiskalnej, - logistyka w magazynie, - elementy zarządzania magazynem, - HACCP, - książeczka zdrowia, - badania wysokościowe pow. 3 m, - egzamin Urzędu Dozoru Technicznego - kategoria II WJO oraz I WJO, - bezpieczeństwo i higiena pracy, p.poż. - 60 godzin zajęć praktycznych w hurtowniach lub magazynach, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kelner-barman.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 6 osób w I edycji; Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni; Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 200, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 75 godzin zajęć praktycznych. W ramach 75 godzin zajęć praktycznych - 50 godzin zajęć musi być przeprowadzona w lokalach gastronomicznych przy wykonywaniu czynności związanych z zakresem szkolenia. Program szkolenia musi zawierać: - organizacja stanowiska pracy kelnera, barmana, - poznanie technik i psychologii sprzedaży, - metody podawania potraw, deserów, - techniki sporządzania oraz podawania napojów alkoholowych i bezalkoholowych, - podstawowe informacje o budowie i eksploatacji ekspresów i młynków do kawy, - proces parzenia kawy i herbaty, - posługiwanie się maszynami, urządzeniami i drobnym sprzętem niezbędnym do przygotowania, przechowywania oraz ekspedycji przekąsek i napojów z zastosowaniem zasad bhp i p. poż, - przygotowanie szkła, sztućców oraz innych naczyń, - dekorowanie, eksponowanie i reklama potraw i napojów, dbanie o ich estetykę, - obsługa bankietów i przyjęć, - obsługa klienta, - obsługa kas fiskalnych, - obsługę terminalu kart płatniczych, - układanie kart menu oraz kart win i wódek, - obsługiwanie konsumenta przy barze, - doradzanie konsumentowi w zakresie wyboru potraw i napojów, - HACCP, - książeczka zdrowia, - bezpieczeństwo i higiena pracy, p. poż., - 50 godzin praktyki w lokalach gastronomicznych, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji; Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni; Program szkolenia: minimalna liczba godzin- 200, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 100 godzin zajęć praktycznych.. W ramach 100 godzin zajęć praktycznych - 60 godzin zajęć musi być przeprowadzona w lokalach gastronomicznych przy wykonywaniu czynności związanych z zakresem szkolenia. Program szkolenia musi zawierać: - przepisy i normy obowiązujące w gospodarce żywnościowej, - technologia gastronomiczna i towaroznawstwo w gastronomii, - wartości energetyczne produktów, - zasady zdrowego żywienia, - ocena towaroznawcza owoców, warzyw, ziemniaków, jaj i grzybów, ich zastosowanie w produkcji gastronomicznej i ich rola w żywieniu, - ocena towaroznawcza mleka i jego przetworów - zastosowanie w produkcji gastronomicznej, - technika sporządzenia zup i sosów, - ocena towaroznawcza mięsa zwierząt rzeźnych, drobiu i ryb oraz ich zastosowanie w produkcji potraw, - potrawy z mąki i kasz, - charakterystyka procesów gastronomicznych, - organizacja imprez okolicznościowych, - nakrywanie stołów, zastawa i bielizna stołowa, - dekorowanie potraw, - organizacja usług cateringowych, - profesjonalna obsługa klienta - obsługa kas fiskalnych, - HACCP, - książeczka zdrowia, - bezpieczeństwo i higiena pracy, p.poż., - 60 godzin praktyki w lokalach gastronomicznych, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.