eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › DostawaFABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B + E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Konin: Dostawa: FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B + E
Numer ogłoszenia: 507026 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie , ul. Zakładowa 4B, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2448388, faks 063 2448389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B + E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższy opis wymagań techniczno - eksploatacyjnych stanowi uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: 1)Dopuszczalna masa całkowita 3 - 3,4 tony 2)Rozstaw osi 3300 - 3600 mm 3)Długość całkowita 5000 cm - 5400 cm 4)Silnik Diesel 1900 - 2500 cm3 5)Moc maksymalna 115 - 130 KM 6)Skrzynia 6 biegowa manualna 7)Maksymalna masa całkowita przyczepy hamowanej - min. 2 tony 8)ABS 9)ESP 10)Wspomaganie układu kierowniczego 11)Komputer pokładowy 12)Tempomat 13)Klimatyzacja z nawiewami dla tylnych rzędów siedzeń 14)Dodatkowa nagrzewnica 15)Radio z CD MP3 z min. 6 głośnikami 16)Sterowanie radiem w kierownicy lub kolumnie kierownicy 17)Regulowana kierownica 18)Regulacja fotela kierowcy (pionowa i pozioma) 19)Minimum dwa zabezpieczenia przed kradzieżą 20)Minimum 2-letnia gwarancja sprawności techniczno-użytkowej pojazdu 21)Minimum 10-letnia gwarancja odporności na korozję 22)Hak holowniczy 23)Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem 24)Elektrycznie podnoszone szyby 25)Ogrzewanie tylnej szyby i lusterek bocznych 26)Elektryczna regulacja lusterek wstecznych zewnętrznych 27)4 - hamulce tarczowe 28)Światła przeciwmgielne 29)Lakier metalizowany - szary (srebrny) 30)Mocowanie i oświetlenie tablicy L 31)Dodatkowy pedał hamulca roboczego, który umożliwia przejęcie sterowania obwodem hamowania umieszczony po stronie pasażera z przodu 32)Dodatkowe lusterka dla egzaminatora (instruktora) Boczne z prawej i lewej strony Środkowe umożliwiające widoczność także z fotela z prawej strony kierowcy 33)Dodatkowe kontrolki dla egzaminatora (instruktora) Kierunkowskazów Świateł mijania /drogowych Świateł hamowania stop 34)Apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica 35)Koło zapasowe umieszczone pod podwoziem 36)Gumowe i welurowe dywaniki 37)Komplet opon letnich z felgami - zgodnych z danymi technicznymi pojazdu, 38)Dodatkowy komplet opon zimowych z felgami (pojazd powinien być dostarczony na oponach zimowych) - zgodnych z danymi technicznymi pojazdu 39)Łatwa i szybka możliwość montażu i demontażu tylnych rzędów siedzeń 40)Rok produkcji 2013.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy sporządzony zgonie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, wraz z danymi technicznymi.Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy oraz iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy -załącznik Nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu, o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej nić 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (osoby fizyczne wypełniają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) - zgodny z załącznikiem Nr 3. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w w/w odpisie z właściwego rejestru albo w/w zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik - zgody z załącznikiem Nr 4.Oświadczenie dotyczące warunków gwarancji. Serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - zgodny z załącznikiem Nr 6 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Oferent zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym członkom postępowania muszą być opatrzone klauzulą Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania (art. 11 ust. 4 ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. z 2003 Nr 153 poz.1503 z późn. zm.) i załączone jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza, oferenta lub osoby upoważnione przez oferenta do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie, ul. Zakładowa 4b, 62-510 Konin, tel. 63 244 83 88, fax 63 244 83 89..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie ul. Zakładowa 4b - I piętro, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.