eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › BUDOWA DOJAZDU POŻAROWEGO NR 19 - LEŚNICTWO PRZECHLEWKO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Przechlewo: BUDOWA DOJAZDU POŻAROWEGO NR 19 - LEŚNICTWO PRZECHLEWKO
Numer ogłoszenia: 50690 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Niedźwiady , ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, tel. 059 8334371, faks 059 8334472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_niedzwiady/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DOJAZDU POŻAROWEGO NR 19 - LEŚNICTWO PRZECHLEWKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dojazdu pożarowego nr 19 w Leśnictwie Przechlewko. W skład przedmiotowej budowy wchodzą również roboty budowlane polegające na przebudowie zjazdu z drogi powiatowej nr 2508G na dojazd pożarowy nr 19 oraz polegające na budowie zjazdu z drogi powiatowej nr 2509G na dojazd pożarowy nr 19. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na łącznej długości 3+724,86 km. Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej wewnętrznej służącej jako droga wywozowa i pożarowa, długości od km 0+004,71 do km 3+718,26 (co daje odcinek długości 3+713,55 km). Zamówienie obejmuje: zdjęcie humusu na szerokości poboczy, projektowanych rowów oraz na odcinkach poszerzeń i korekty przebiegu drogi; rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt typu JOMB; wykonanie robót ziemnych wg tabeli robót ziemnych i przekrojów poprzecznych; profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego; wykonanie podsypki piaskowej o gr. 10 cm; wykonanie nawierzchni jezdni z płyt żelbetowych ażurowych typu JOMB; wykonanie poboczy z mieszanki piasku i gruntu rodzimego o szerokości 1,00 m; wykonanie rowów obustronnych o gł. 0,40 m zgodnie z lokalizacją w części rysunkowej; wykonanie dołów chłonnych; wykonanie mijanek i zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; wykonanie zjazdów z płyt typu JOMB z rozbiórki. Do zjazdów z płyt z rozbiórki należy wykonać najazdy z kruszywa łamanego. Główne parametry techniczne drogi: szerokość korony drogi: 5,00 m; szerokość jezdni drogi: 3,00 m (2x1,00m + 1,00m); szerokość pobocza gruntowego: 2 x 1,00 m; szerokość pobocza gruntowego przy mijankach: 0,50 m; konstrukcja nawierzchni jezdni - płyta żelbetowa wielootworowa JOMB typ C o wymiarach 12,5 x 75 x 100 cm; jezdnia w układzie śladowym: 2 x 1,00 m w rozstawie 1,00 m; jezdnia w układzie pełnym: 3 x 1,00 m; szerokość wypełnienia między płytami w układzie śladowym: 1,00 m; szerokość podsypki piaskowej: 3,50 m; grubość podsypki piaskowej: 10 cm; spadki poprzeczne dla nawierzchni z płyt JOMB: 3%; spadki poprzeczne dla nawierzchni z kruszywa łamanego: 3%; spadki poprzeczne dla poboczy: 6%; spadek skarpy rowu: 1:1,5 szerokość mijanki: 3,00 m; długość mijanki: 23,00 m; skosy przy mijankach: 1:7; grubość warstwy konstrukcyjnej na mijance z kruszywa łamanego: 20 cm; grubość warstwy konstrukcyjnej na zjeździe z kruszywa łamanego: 18 cm; pobocza drogi i wypełnienie przestrzeni pomiędzy utwardzonymi pasami wykonane z mieszanki piasku i gruntu rodzimego; przekrój poprzeczny nawierzchni daszkowy; spadki podłużne nawierzchni w ścisłym powiązaniu z istniejącym terenem przedstawione w części rysunkowej na przekroju podłużnym; prędkość projektowa 30,00 km-h; średnie obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę; nacisk na oś 10 ton. Lokalizacja zadania inwestycyjnego: adres leśny: Nadleśnictwo Niedźwiady, obręb leśny Przechlewo, leśnictwo: -Przechlewko (11-14-2-09), oddziały: 95-98, 79-82, 63-65; adres administracyjny: województwo pomorskie, powiat Człuchów; -Gmina Przechlewo, obręb ewidencyjny Przechlewko: działki nr 4095, 4096, 4097, 4098, 4079, 4080, 4081, 4082, 4063, 4064, 4065-1. 1.2.Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2508G na dojazd pożarowy nr 19 na długości od km 3+718,26 do km 3+724,86 (co daje odcinek długości 0+006,60 km) obejmuje roboty budowlane polegające na: zdjęciu humusu; wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne; profilowaniu i zagęszczeniu podłoża gruntowego; wykonaniu podsypki piaskowej o gr. 10 cm; wykonaniu nawierzchni jezdni z płyt żelbetowych ażurowych typu JOMB; wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Główne parametry techniczne zjazdu: szerokość zjazdu 6,50 m; szerokość jezdni zjazdu 4,50 m; szerokość pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 1,00 m; spadek podłużny: 2%; wyokrąglenie krawędzi prawej jezdni zjazdu i drogi łukiem o promieniu: 8,0 m; wyokrąglenie krawędzi lewej jezdni zjazdu i drogi łukiem o promieniu: 11,0 m; spadki poprzeczne dla jezdni: 3%; spadki poprzeczne dla poboczy: 6%; spadek skarpy: 1:1,5; średnie obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę; nacisk na oś 10 ton; długość zjazdu: 6,60 m. Lokalizacja zjazdu: adres administracyjny: województwo pomorskie, powiat Człuchów; Gmina Przechlewo, obręb ewidencyjny Przechlewko: działki nr 465-3, 4065-1. 1.3.Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2509G na dojazd pożarowy nr 19 na długości od km 0+000,00 do km 0+004,71 (co daje odcinek długości 0+004,71 km) obejmuje roboty budowlane polegające na: zdjęciu humusu; wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne; profilowaniu i zagęszczeniu podłoża gruntowego; wykonaniu podsypki piaskowej gr. 10 cm; wykonaniu nawierzchni jezdni z płyt żelbetowych ażurowych typu JOMB; wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Główne parametry techniczne zjazdu: szerokość zjazdu 5,50 m; szerokość jezdni zjazdu 4,50 m; szerokość pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 1,00 m; spadek podłużny: 3%; wyokrąglenie krawędzi jezdni zjazdu i drogi łukiem o promieniu: 8,0 m; spadki poprzeczne dla jezdni: 3%; spadki poprzeczne dla poboczy: 6%; spadek skarpy: 1:1,5; średnie obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę; nacisk na oś 10 ton; długość zjazdu: 4,71 m. Lokalizacja zjazdu: adres administracyjny: województwo pomorskie, powiat Człuchów; -Gmina Przechlewo, obręb ewidencyjny Przechlewko: działki nr 425-1, 4095. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia poniżej przedstawiona dokumentacja projektowa, przekazana do informacji w formie elektronicznej (w pdf.), stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji: Budowa dojazdu pożarowego nr 19 - Leśnictwo Przechlewko, w tym: -Projekt budowlany - w tym projekt zagospodarowania terenu wykonany na kopii elektronicznej mapy do celów projektowych oraz informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia; -Projekt wykonawczy tom I/II; -Projekt wykonawczy tom II/II - przekroje poprzeczne; -Dokumentacja geotechniczna warunków posadowienia; -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -Przedmiar robót; -Szczegółowy kosztorys nakładczy; -Uprawomocniona Decyzja pozwolenie na budowę: nr 456.2014 z dnia 05.11.2014 r. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2508G, w tym: -Projekt budowlany - w tym projekt zagospodarowania terenu wykonany na kopii elektronicznej mapy do celów projektowych oraz informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia; -Projekt wykonawczy; -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -Przedmiar robót; -Szczegółowy kosztorys nakładczy; -Projekt organizacji ruchu na czas robót; -Uprawomocniona Decyzja pozwolenie na budowę: nr 419.2014 z dnia 13.10.2014 r. Budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2509G, w tym: - Projekt budowlany - w tym projekt zagospodarowania terenu wykonany na kopii elektronicznej mapy do celów projektowych oraz informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia; -Projekt wykonawczy; -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -Przedmiar robót; -Szczegółowy kosztorys nakładczy; -projekt organizacji ruchu na czas robót; -Uprawomocniona Decyzja pozwolenie na budowę: nr 418.2014 z dnia 13.10.2014 r. Załączone dokumenty - przedmiar robót oraz kosztorys nakładczy mają charakter pomocniczy przy sporządzeniu oferty. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Wykonawca do formularza ofertowego jest zobowiązany dołączyć kosztorysy ofertowe sporządzone w rozbiciu na poszczególne elementy: a).budowa dojazdu pożarowego nr 19, b).budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2508G, c).budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2509G. - poniżej zostały przedstawione następujące zasady wynagrodzenia kosztorysowego: a). stawka robocizny netto: ....... zł b). koszty pośrednie liczone od wartości R + S: ....... % c). zysk liczony od wartości R+S+Kp: .......... % d). koszty zakupu materiałów: .......... % 1.4.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia: -45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg, -45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych. 1.5.Termin wykonania zamówienia: Realizacja na przełomie lat 2015 - 2016: Termin protokolarnego przekazania terenu budowy Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Termin rozpoczęcia robót 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy. Termin zakończenia robót do odbioru końcowego do 30.06.2016 roku. Za termin zakończenia robót uważa się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Termin zakończenia robót do odbioru częściowego do dnia 30.06.2015 roku oraz 30.09.2015 roku. Za termin zakończenia robót od odbioru częściowego uważa się datę podpisania protokołu częściowego odbioru robót. Termin przedłożenia przez Wykonawcę Harmonogramu rzeczowo-finansowego 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy. Strony dopuszczają możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w trakcie realizacji prac z zastrzeżeniem, że nie spowoduje to zmiany terminów, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy. Zmiana harmonogramu wymaga zgody stron. Strony ustalają rozliczanie robót objętych niniejszą umową protokołem częściowego odbioru robót i protokołem końcowego odbioru robót na zasadach określonych w harmonogramie, z zastrzeżeniem, że: a realizacja zakresu rzeczowo - finansowego za rok 2015 nastąpi zgodnie z harmonogramem do 30.09.2015 roku na kwotę nie mniejszą niż 676 200,00 zł; odbiór częściowy. b za rok 2016 pozostały zakres rzeczowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym w terminie do 30.06.2016 roku na pozostały zakres finansowy wynikający z oferty; odbiór końcowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy - sporządzany przez Wykonawcę zestawienie określające w porządku chronologicznym ramy czasowe wykonania całości, poszczególnych części (etapów) i rodzajów robót objętych przedmiotem Umowy, wraz z szacunkiem przerobu i płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych w oparciu o wzór harmonogramu dołączonego do SWIZ i poziomu zaawansowania finansowego podanego przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Źródła finansowania - Zamówienie jest przewidziane do sfinansowania ze środków Nadleśnictwa Niedźwiady oraz ze środków Funduszu Leśnego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawa zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Ewentualne zamówienia uzupełniające przewiduje się dla wszystkich pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ofert musi być zabezpieczona wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.2.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 4 ustawy pzp. 4.3.Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w kwocie: - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00.100) 4.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, c.gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, d.gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego. 4.5.Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4.6.Wadium uznaje się za wniesione: a. wnoszone w formie pieniądza - w chwili wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b.wnoszone w pozostałych formach - w chwili złożenia w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. 4.7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a.wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S.A. o.Człuchów 67 1240 3796 1111 0000 3074 3386, w tytule należy wskazać nazwę i nr (znak sprawy) postępowania tj.: Budowa dojazdu poż. nr 19, ZG.270.1.2015 b.w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć oryginał dokumentu stanowiącego wniesienie wadium. 4.8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Wykonawcy wnosząc wadium powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń Beneficjentem jest: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo. 4.9.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, dokumenty te powinny zawierać, co najmniej następujące elementy: a.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji-poręczenia oraz wskazanie ich siedzib, b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, c.kwotę gwarancji-poręczenia, d.termin ważności gwarancji-poręczenia, e.bezwarunkowe, nieodwołalne i niezwłoczne zobowiązanie gwaranta -poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Z treści gwarancji-poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta-poręczyciela. 4.10.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4.11.Zgodnie z art. 46. ust.1 ustawy pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp. 4.12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.15. Zgodnie z art. 46. ust. 4a ustawy pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26. ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.17.Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy pzp albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2., ust. 4 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca:załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 4 SIWZ). Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 SIWZ. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełna w oparciu o dołączone dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli : Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej trzy (3) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonowych płyt drogowych o wartości nie mniejszej niż 1 100 000,00 zł brutto łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia w.w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz (min. 3) robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 SIWZ) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są: a)poświadczenie, b)inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia szczegółowo wyżej opisanego. W przypadku, gdy Zamawiający (Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnienia-niespełnia w oparciu o w.w dokumenty. Jako wykonanie (zakończenie) roboty należy rozumieć co najmniej podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli: wykaże, iż dysponuje co najmniej następującym narzędziami oraz urządzeniami technicznymi: 1)koparka gąsienicowa min. 0.25 m3; 2)spycharka gąsienicowa min. 55 kW (75 KM); 3)równiarka samojezdna min. 74 kW (100 KM); 4)walec statyczny ciągniony gładki min. 3-5 t; 5)walec statyczny ciągniony wibracyjny min. 3-5 t; 6)ciągnik kołowy min. 37 kW/50 KM; 7)samochód samowyładowczy min. 5 t; 8)samochód skrzyniowy min. 5 t. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia odbywać się będzie na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacja dot. parametrów techn. oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 SIWZ). Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia w oparciu o dołączony do oferty dokument

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a)co najmniej jedną (1) osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. nr 83 poz. 578 z późn.zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.), uzna obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowisko, jeżeli kwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając pełnienie funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Uwaga: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie z okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy zaświadczeń zdobytych w kraju) - przy podpisaniu umowy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odbywać się będzie na podstawie wykazu osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ) Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1.wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych, 00.100). Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty tj. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zawiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 00.100). Ocena spełnienia w.w warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w.w warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia w oparciu o dołączony do oferty dokument.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający - żąda dokumentów dotyczących w szczególności: b.Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c.Charakteru stosunku, jaki łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d.Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 4 SIWZ). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający - żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a.Zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c.Charakteru stosunku, jaki łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d.Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Propozycję treści dokumentu (zobowiązania) stanowi Załącznik Nr 9 SIWZ Zobowiązanie innego podmiotu. Formularz ofertowy (wg wzoru - Załącznik Nr 2 SIWZ) wraz z kosztorysami ofertowymi obejmującymi zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej, sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej. Zobowiązanie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego - w formularzu ofertowym (wg wz. - Załącznik Nr 2 SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) (wg wzoru - Załącznik Nr 11 SIWZ). Wykaz podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 12 SIWZ). potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji nie którtszy niż 36 m-cy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Strony dopuszczają możliwość prolongowania terminu realizacji umowy wyłącznie na zasadach określonych w niniejszej umowie. Strony dopuszczają możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w trakcie realizacji prac z zastrzeżeniem, że nie spowoduje to zmiany terminów, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy. Zmiana harmonogramu wymaga zgody stron Wykonawca zobowiązany będzie do nie wprowadzania żadnych zmian do przekazanej mu dokumentacji projektowej bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie w koniecznych przypadkach wynikających z badań i sprawdzeń, prawo wprowadzenia zmian jakościowych i ilości robót w stosunku niezbędnym dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Powierzenie jakichkolwiek robót Podwykonawcy innemu niż wskazany przez Wykonawcę w niniejszej umowie w ust. 1 musi być uzasadnione przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady istotne, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: - jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad. - jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: - jeżeli wady umożliwiają użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie poprzez dokonanie potrącenia części wynagrodzenia, korzystając z uprawnień płynących z rękojmi za wady fizyczne robót, oceniając jakość wykonanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w umowie; - jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać umowy po raz drugi. Wykonawca ma obowiązek naprawienia wszystkich szkód powstałych na skutek okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_niedzwiady/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie adres: ul. Dworcowa 50; 77- 320 Przechlewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie adres: ul. Dworcowa 50; 77- 320 Przechlewo - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.