eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wybór zespołu zarządzajacego projektem Nowoczesn@ edukacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Goleniów: Wybór zespołu zarządzajacego projektem Nowoczesn@ edukacja
Numer ogłoszenia: 506450 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452542 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór zespołu zarządzajacego projektem Nowoczesn@ edukacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór zespołu zarządzającego projektem pn. Nowoczesn@ edukacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, zgodnie z Wnioskiem o dofinansowanie nr WND-POKL.09.01.02-32-097/12. Projekt będzie realizowany w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Goleniowie. Usługa będzie wykonywana od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2015 r. W zakres świadczenia usługi koordynatora projektu wchodzić będzie: a)zarządzanie inicjacją, zespołem, problemami, komunikacją, czasem, kosztami, wysoką jakością, ryzykiem, zleceniami, technikami estymacji, procesami śledzenia i kontroli, promocją, rekrutacją, rozliczeniem projektu, b)koordynowanie pracą zespołu zarządzającego i projektowego, c)nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, d)kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji projektu z nastawieniem na osiągnięcie założonych rezultatów, e) kontakt z Instytucją Zarządzającą i Pośredniczącą, f)przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej, g) monitoring stopnia osiągnięcia założonych rezultatów projektu, h) przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, i)bieżący monitoring i kontrola merytoryczna jakości edukacyjnych działań projektowych, j)prowadzenie dokumentacji personelu projektu, k)organizacja biura projektu, l)obecność i dyspozycyjność w trakcie kontroli projektu, m)działania informacyjno-promocyjne, n)kontakt z lokalnymi mediami, o)upowszechnianie rezultatów projektu, p)dokonywanie innych czynności zastrzeżonych dla koordynatora w szczególności działań związanych ze zgodnością działań zatrudnionych nauczycieli z programami prowadzonych zajęć, q)prowadzenie ewidencji czasu pracy przypisanego do stanowiska koordynatora w ilości minimum 60 godz. w miesiącu. W zakres świadczenia usługi asystenta koordynatora projektu wchodzić będzie: a) rekrutacja uczestników zgodnie z regulaminem opracowanym przez komisję rekrutacyjną, b)ewidencja uczestników PEFS: przygotowanie dokumentacji projektowej (deklaracje uczestnictwa, zgody na przetwarzanie danych osobowych, comiesięczna kontrola list obecności), c)monitoring zajęć, d)bieżące weryfikowanie postępu projektu w zakresie harmonogramowania, e) zgodność udzielania wsparcia grupie docelowej, f) informacja, działania promocyjno-informacyjne, g) kompleksowe przygotowanie, realizacja i dokumentacja zakupów towarów i usług przewidzianych w projekcie - zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach PO KL i Ustawy PZP, h) kontrola kwalifikowalności wydatków zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i)zbieranie, kopiowanie i przekazywanie księgowej dowodów zakupu towarów i usług j) utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu k)planowanie i organizacja działań projektowych we współpracy z koordynatorem projektu, w tym dokonywanie zmian projektowych za zgodą Instytucji Pośredniczącej, l)dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora, m)udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, n)prowadzenie ewidencji czasu pracy przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu w ilości minimum 60 godz. w miesiącu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Majdak, ul. Mikołajczyka 14A/9, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • Zdzisław Suchocki, Kąty 10, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 208000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.