eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OkonekBUDOWA SZALKU PIESZEGO W MIEJSCOWOŚCI OKONEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Okonek: BUDOWA SZALKU PIESZEGO W MIEJSCOWOŚCI OKONEK
Numer ogłoszenia: 50627 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17769 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Okonek, ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, faks 067 2669976.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SZALKU PIESZEGO W MIEJSCOWOŚCI OKONEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Budowa szlaku pieszego w miejscowości Okonek 2. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) Wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem 2) Wywiezienie ziemi na odległość 5 km wskazane miejsce 3) Wycinka zakrzaczeń oraz usunięcie korzeni, ich zagospodarowanie we własnym zakresie 4) Wykonanie obrzeża betonowego na ławie fundamentowej z betonu B-15 5) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku średniego gr.10cm 6) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm i 15cm 7) Wykonanie podsypki cementowo- piaskowej gr. 5cm 8) Wykonanie nawierzchni szlaku z kostki betonowej niefazowanej gr. 6cm i 8cm w kolorze czerwonym i szarym. 9) Wykonanie parkingu dla 6 miejsc postojowych w tym osoby niepełnosprawnej z kostki betonowej niefazowanej gr. 8cm w kolorze czerwonym i szarym. 10) Wysiew trawą po 0,5 m po obu stronach szlaku na całej długości. 11) Dostawa i montaż tablic informacyjnych w ilości 4szt. 12) Obsługa geodezyjna: wytyczenie trasy oraz inwentaryzacja powykonawcza. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających wynikających z ustawy z art. 67 ustawy Pzp. 4. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: a) załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa c) załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar Zamawiający w stosunku do dokumentacji projektowej nanosi następujące zmiany: Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: a) za wady wbudowanych materiałów wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. b) na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. c) za wady dostarczonych przedmiotów wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013 w oparciu o zawartą przez Gminę Okonek z Samorządem Województwa Wielkopolskiego umowę nr 00509-6930-UM1530167)12 z dnia 17.05.2013 r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma AD-BET Adam Paszko, ul. Wiejska 3, 89-605 CHARZYKOWY, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114016,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121872,94

  • Oferta z najniższą ceną: 121872,94 / Oferta z najwyższą ceną: 200550,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.