eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Sanok: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego
Numer ogłoszenia: 50572 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652900, fax 013 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót geodezyjnych dla Powiatu Sanockiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr : 1 a, 1b,- Warunki techniczne (wraz z mapami sytuacyjnymi) stanowiące załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Warunki szczegółowe: - dysponujący co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst. jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027) - którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) wykonywali co najmniej dwie prace o podobnym lub takim samym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia oraz wykonywane były na obszarze zbliżonym do obszaru przedmiotu zamówienia - wykażą przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 2 - krotności ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia - dysponujący odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej trzema tachimetrami elektronicznymi - posiadający licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS, przeglądarkę VEWID, TOPO lub równoważne. - którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 5-ciu lat UWAGA: wykonawcy winni wykazać przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych oraz licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS, przeglądarkę VEWID, TOPO lub programy i przeglądarki równoważne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania, oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. e) Oświadczenie o ewentualnym powierzeniu ( bądź nie powierzeniu) części prac podwykonawcom (zakres prac powierzonych, nazwa i adres podmiotu występującego jako podwykonawca). Wykonawca załącza zobowiązanie podwykonawcy do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zadania. f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). g) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenia właściwych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i kwalifikacji o których mowa w pkt. 4 SIWZ (wymagane warunki udziału w postępowaniu) - wymagane dokumenty wymienia się w punktach poniższych h) Uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne i) Uprawnienia do aktualizacji użytków gruntowych (zaświadczenie właściwego wojewody, dla osób wykonujących w ramach wykonywanego zadania czynności wymagające takich uprawnień - zadań nr 1, 2) j) W przypadku gdy osoba, która będzie wykonywała zamówienie lub będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, nie jest pracownikiem wykonawcy, do oferty dołączyć należy zobowiązanie takiej osoby do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zamówienia. k) Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ l) Licencja na oprogramowanie MIKROSTATION, EWRYS, lub oprogramowanie równoważne m) Dokument potwierdzający przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych n) Sprawozdanie finansowe za rok 2006 lub jego część obejmująca bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub jego części obejmującej bilans i rachunek zysków i strat, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2006 o) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-sanok.pu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok pokój 49 a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok biuro podawcze - parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Obrębu Poraż, gmina Zagórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Obrębu Poraż, gmina Zagórz Szczegółowy opis - w załączniku nr 1 a do SIWZ - Warunki techniczne + mapa sytuacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla Obrębu Tyrawa Wołoska,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla Obrębu Tyrawa Wołoska, gmina Tyrawa Wołoska Szczegółowy opis - w załączniku nr 1 b do SIWZ - Warunki techniczne + mapa sytuacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.