To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PERYFERYJNEGO, OPROGRAMOWANIA
ORAZ SYSTEMU BIBLIOTECZNEGO NA POTRZEBY GŁÓWNEJ BIBLIOTEKI LEKARSKIEJ IM. STANISŁAWA KONOPKI W WARSZAWIE ; znak sprawy : ZZP-201/14 poz. 1-4
Numer ogłoszenia: 5051 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241599 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8833512, 8833552, faks 22 8833513, 8833552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PERYFERYJNEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ SYSTEMU BIBLIOTECZNEGO NA POTRZEBY GŁÓWNEJ BIBLIOTEKI LEKARSKIEJ IM. STANISŁAWA KONOPKI W WARSZAWIE ; znak sprawy : ZZP-201/14 poz. 1-4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PERYFERYJNEGO I OPROGRAMOWANIA ORAZ SYSTEMU BIBLIOTECZNEGO NA POTRZEBY GŁÓWNEJ BIBLIOTEKI LEKARSKIEJ IM. STANISŁAWA KONOPKI W WARSZAWIE POZ. 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ( w tym: zestawy komputerowe typu PC, stacje graficzne typu PC, zestawy komputerowe typu AIO, skanery, drukarki laserowe) POZ. 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ( w tym: aktualizacja programu antywirusowego, aktualizacja programu do audytów IT i bezpieczeństwa, aktualizacja programów do kopii bezpieczeństwa i wirtualizacji, oprogramowanie graficzne, oprogramowanie do rozpoznawania znaków i tekstu w plikach graficznych, pakiet biurowy) POZ. 3 DOSTAWA KSEROKOPIAREK POZ. 4 DOSTAWA SYSTEMU BIBLIOTECZNEGO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 31.20.40.00 - 31.20.40.00 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: POZ. 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ( w tym: zestawy komputerowe typu PC, stacje graficzne typu PC, zestawy komputerowe typu AIO, skanery, drukarki laserowe)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. EDDOM DARIUSZ PIGŁOWSKI, UL. NARUTOWICZA 6A, 99-200 PODDĘBICE, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210084,00
Oferta z najniższą ceną: 210084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 223221,63
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: POZ. 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ( w tym: aktualizacja programu antywirusowego, aktualizacja programu do audytów IT i bezpieczeństwa, aktualizacja programów do kopii bezpieczeństwa i wirtualizacji, oprogramowanie graficzne, oprogramowanie do rozpoznawania znaków i tekstu w plikach graficznych, pakiet biurowy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOFTIL S.C. M. KOZAKIEWICZ, A. PAJDOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
SOFTIL S.C. M. KOZAKIEWICZ, A. PAJDOWSKA
- SOFTIL S.C. M. KOZAKIEWICZ, A. PAJDOWSKA, UL. DERDOWSKIEGO 8/17, 71-178 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33369,90
Oferta z najniższą ceną: 33369,90 / Oferta z najwyższą ceną: 33369,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: POZ. 3 DOSTAWA KSEROKOPIAREK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O., UL. MUSZKIETERÓW 15, 02-273 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65344,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80373,12
Oferta z najniższą ceną: 80373,12 / Oferta z najwyższą ceną: 80373,12
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: POZ. 4 DOSTAWA SYSTEMU BIBLIOTECZNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVE SYSTEMS s.c. Cezary Łukaszewicz, Paweł Wieteska
jakie przetargi wygrała firma
AVE SYSTEMS s.c. Cezary Łukaszewicz, Paweł Wieteska
- AVE SYSTEMS S.C., UL. PONIATOWSKIEGO 1, 05-400 OTWOCK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22195,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27300,00
Oferta z najniższą ceną: 27300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53566,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.