Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Zgorzelec: Dostawa mięsa, produktów mięsnych i drobiu
Numer ogłoszenia: 505042 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka" , ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6491630, 6491633, faks 075 7754678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, produktów mięsnych i drobiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa mięsa, produktów mięsnych i drobiu zawiera 52 pozycje asortymentowe Mięso wołowe b/k kg 130,00,Mięso wieprzowe karkówka b/k kg 220,00, Mięso wieprzowe szynka b/k kg 195,00,Mięso wieprzowe łopatka b/k kg 260,00, Mięso wieprzowe schab b/k kg 190,00, Mięso wieprzowe gulaszowe I gatunek extra kg 350,00,Piersi z kurczaka b/k bez skóry podwójne kg 240,00,Udziec z indyka bez kości kg 80,00, Ćwiartka z kurczaka kg 200,00, Porcje rosołowe kg 550,00, Kości wieprzowe zwykłe kg 530,00, Żołądki drobiowe kg 60,00, Wątróbka drobiowa z kurcząt kg 190,00, Mięso gulaszowe z indyka /grube/ kg 180,00, Krupniok kg 40,00, Kaszanka jęczmienna kg 60,00, Polędwica sopocka kg 30,00, Salceson biały wieprzowy kg 40,00, Salceson drobiowy kg 40,00, Pieczeń typu chlebowa kg 40,00, Pasztet drobiowy 160g szt 800,Pasztetowa wieprzowa kg 160,00,Pasztetowa drobiowa kg 100,00, Kiełbasa biała parzona kg 100,00,Kiełbasa typu jałowcowa /myśliwska kg 10,00,Kiełbasa typu ze starej spiżarni kg 15,00,Kiełbasa wieprzowa typu słoikowa kg 90,00,Kiełbasa typu krakowska parzona /gruborozdrobniona/kg 90,00,Kiełbasa typu parówkowa kg 100,00, Kiełbasa typu wrocławska/ podwawelska kg 120,00,Kiełbasa typu podlaska /średniorozdrobniona/kg 95,00,Szynka drobiowa w bloku /indycza kg 95,00,Kiełbasa typu szynkowa wieprzowa / gruborozdrobniona/kg 60,00,Kiełbasa typu zwyczajna /średniorozdrobniona/kg 160,00,Kiełbasa typu śląska /średniorozdrobniona/kg 200,00,Kiełbasa typu żywiecka/ gruborozdrobniona/kg 90,00, Flaki wołowe /krojone /parzone/ blanszowe kg 90,00, Szynka konserwowa w bloku kg 100,00,Kiełbasa typu mortadela kg 140,00, Parówka drobiowa kg 180,00, Baleron gotowany kg 30,00, Szynka wieprzowa gotowana typu wiejska kg 40,00, Wędzonki typu krotoszyńska/ ogonówka kg 40,00, Boczek wędzony parzony b/k kg 90,00, Polędwica drobiowa typu miodowa kg 70,00, Nogi wieprzowe kg 50,00, Golonka wieprzowa kg 40,00,Pieczeń rzymska kg 130,00,Mielonka w bloku typu tyrolska kg 120,00, Kiełbasa z piersi kurczaka /średniorozdrobniona/kg 75,00 Kiełbasa drobiowa typu żywiecka/ średniorozdrobniona/kg 100,00, Konserwa mięsna wieprzowa typu turystyczna, tyrolska 300g szt. 360.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.21.20 - Indyki 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.14.10 - Szynka .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału dotyczących wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie dołaczonych do oferty dokumentow wg formuły spełnia nie spełnia. Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw mięsa, produktów mięsnych i drobiu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z których co najmniej dwie muszą być zrealizowane na kwotę 35 000,00 zł brutto każda słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Wypełniony Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany:1. Zmiana danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjny, NIP, REGON, formy prawnej), 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc ( ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą sie różnić od ujętych w umowie), 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT na dostawy będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do zmiany. 4. Powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgorzelecki.pl www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka, ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka przy ul. Przechodniej 8, sekretariat, 59-900 Zgorzelec,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Przebudowa muru oporowego przy ul. Wrocławskiej 14-15
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- "PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW" W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.