Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-07
Zamość: dostawa: podłoży mikrobiologicznych, odczynników do reakcji biochemicznych, podłoży i materiałów pomocniczych do systemu Colilert i Enterolert, surowic, testów lateksowych, filtrów membranowych, zestawów do wymazów, mikrobiologicznych materiałów odniesienia
Numer ogłoszenia: 50478 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu , ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6271059, faks 084 6271059.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa bądąca podmiotem leczniczym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: podłoży mikrobiologicznych, odczynników do reakcji biochemicznych, podłoży i materiałów pomocniczych do systemu Colilert i Enterolert, surowic, testów lateksowych, filtrów membranowych, zestawów do wymazów, mikrobiologicznych materiałów odniesienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zamościu przy ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość: podłoży mikrobiologicznych, odczynników do reakcji biochemicznych, podłoży i materiałów pomocniczych do systemu Colilert i Enterolert, surowic, testów lateksowych, filtrów membranowych, zestawów do wymazów, mikrobiologicznych materiałów odniesienia w rodzajach i ilościach wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym - załączniku nr 2 do siwz zawierającym 11 części. Załącznik ten zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Termin ważności dostarczanych produktów nie powinien być krótszy niż 80 % terminu ważności ustalonego przez producenta.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)uzupełniony formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do siwz), 2)uzupełniony formularz ofertowy, 3)pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kserokopia pełnomocnictwa - potwierdzona notarialnie, 4)zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, 5)kartę charakterystyki dla produktu zawierającego substancje niebezpieczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95.0
- 2 - Termin dostawy do 20 dni dla pakietów:nr I-III i V-XI i do 10 dni dla pakietu nr IV - 5.0
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) 2)obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, 3)zmiana oferowanych produktów na produkty o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania ich z rynku lub wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane). 4)zmiana nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów produktu. 5) zamiany na wniosek złożony przez Zamawiającego, w czasie trwania umowy - produktu niewyczerpanego na produkt wyczerpany, 6)zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art.357 1 kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata). 7)zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy nie wymaga zmian w treści umowy w formie aneksu. Od dnia obowiązywania przepisów zmieniających stawkę podatku VAT podstawą rozliczenia nowej ceny brutto będzie cena netto, do której zostanie dodana wartość podatku VAT wynikająca z nowej stawki. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pssezamosc.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu ul. Peowiaków 96,
22-400 Zamość...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość, pokój 101 (sekretariat PSSE)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Renowacja foteli kinowych w sali nr 3 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu
- DOSTAWA UŻYWANEGO PODWOZIA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO O DMC 26 Mg
- DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ DO TRANSPORTU ODPADÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOGENETYKI I BIOLOGII MOLEKULARNEJ
- Zakup oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań objętych projektem NPZ - 11 zadań
- Dostawa odczynników do izolacji materiału genetycznego metodą automatyczną i ręczną.
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych backup na okres 36 miesięcy
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.