Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Okonek: Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Okonek w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 504788 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Okonku , ul. Leśna 46, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 67 266 95 26, faks 67 266 93 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.okonek.biuletyn.net
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Okonek w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie usług podstawowych polegających na pomocy w zaspakajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, rozumianych jako : a) dbałość o higienę i wygląd osoby wymagającej pomocy oraz jej miejsca zamieszkania, b) pomoc w codziennych czynnościach samoobsługowych,, c) dokonywanie niezbędnych zakupów, d) przygotowanie lub dostarczenie posiłków, e) utrzymywanie kontaktów z otoczeniem, f) pomoc w organizowaniu i spędzaniu czasu wolnego, g) pielęgnacja, jako wspieranie procesu leczenia, w tym w szczególności pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych, h) pomoc w zaopatrzeniu w leki i w środki pomocnicze oraz przedmioty ortopedyczne, i) pomoc w podawaniu leków, zgodnie z zaleceniem lekarza. 2. Wykonywanie usług podstawowych dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia podopiecznych lub niepełnosprawności, rozumiane jako : a) zmiana opatrunków oraz zapobieganie powstawaniu odleżyn i oparzeń, b) wykonywanie czynności zleconych przez lekarza, a w szczególności : mierzenie temperatury, stosowanie kompresów i okładów, układanie chorego w łóżku, monitorowanie pod względem zażywania leków oraz objawów zwiastunowych i ubocznych, c) pomoc w użyciu środków pomocniczych, przedmiotów ortopedycznych i materiałów medycznych, d) rehabilitacja zdrowotna, zgodnie z zaleceniami lekarza, e) wsparcie psychologiczno - pedagogiczne. UWAGA : Osoby ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz realizujące usługi opiekuńcze winny posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania tych usług lub legitymować się co najmniej 3-letnim stażem pracy na tym lub podobnym stanowisku. 3. Przewidywana liczba wykonywanych usług w 2014 r. : a) miesięcznie - ok. 1.320 godzin, b) rocznie - ok. 15.840 godzin c) przewidywana liczba podopiecznych w 2014 r. - ok. 30 osób x 2 godz. dziennie x 22 dni w miesiącu ( uwaga: liczba podopiecznych może ulegać zmianie w ciągu miesiąca i całego roku)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Kserokopie uprawnień i kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonywania usług pielęgnacyjnych i opiekuńczych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.okonek.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 64-965 OKONEK, ul. Leśna 46.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 64-965 OKONEK, ul. Leśna 46 - Biuro Kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OKONEK
więcej: przetargi OKONEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych - Rozwój CUS w Stawiskach"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji"
- Organizacja i przeprowadzenie 5 - dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych z obszaru miasta Opola".
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.