Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Jaworzno: Dostawa i montaż 8 wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 50432 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, fax 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 8 wiat przystankowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i montażu 8 wiat przystankowych. Typ wiaty: - ściany tylne i boczne wypełnione szybami ze szkła hartowanego o grubości 8 mm - 3 wiaty. Wiata musi mieć kształt i wymiary: długość wiaty (bez dachu) 2,60 m (+/- 20 cm); szerokość (bez dachu) 1,4m (+/- 20 cm); wysokość do linii dachu 2,2 m (+/- 20 cm), wysokość całkowita 2,52 m (+/- 20 cm), z podziałem na segmenty. Wyposażona w ściany tylne i boczne. Dach o łagodnym łuku. - ściany tylne i jedna boczna wypełnione szybami ze szkła hartowanego o grubości 8 mm, jeden bok z zainstalowanym aluminiowym i niepodświetlanym panelem reklamowym o wymiarach 1200mmx1800mm, przeszklony szybami hartowanymi o grubości 5mm - 4 wiaty. Wiata musi mieć kształt i wymiary: długość wiaty (bez dachu) 2,60 m (+/- 20 cm); szerokość (bez dachu) 1,4m (+/- 20 cm); wysokość do linii dachu 2,2 m (+/- 20 cm), wysokość całkowita 2,52 m (+/- 20 cm), z podziałem na segmenty. Wyposażona w ściany tylne i boczne. Dach o łagodnym łuku. - ściany tylne i jedna boczna wypełnione szybami ze szkła hartowanego o grubości 8 mm, jeden bok z zainstalowanym aluminiowym i niepodświetlanym panelem reklamowym o wymiarach 1200mmx1800mm, przeszklony szybami hartowanymi o grubości 5mm - 1 wiata. Wiata musi mieć kształt i wymiary: długość wiaty (bez dachu) 4,10 m (+/- 20 cm); szerokość (bez dachu) 1,4m (+/- 20 cm); wysokość do linii dachu 2,2 m (+/- 20 cm), wysokość całkowita 2,52 m (+/- 20 cm), z podziałem na segmenty. Wyposażona w ściany tylne i boczne. Dach o łagodnym łuku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.21 - Wiaty autobusowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z montażem co najmniej 10 wiat przystankowych. 3)Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1-2 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1, składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19. maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Sportowej 1 w Jaworznie w ramach: Ulepszenia na zasobie nieruchomości komunalnych".
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.