Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielonka: DOSTAWA URZĄDZENIA DO INSPEKCJI I POBIERANIA PRÓBEK ZE ŚRODKÓW BOJOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, do kontaktów: Lech Jedynak tel 7614680, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446, e-mail: witu@witu.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.witu.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jbr; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZENIA DO INSPEKCJI I POBIERANIA PRÓBEK ZE ŚRODKÓW BOJOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : WITU Zielonka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego urządzenia przeznaczonego do inspekcji i pobierania próbek materiału wy-buchowego ze środków bojowych dalej zwanego urządzeniem. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - kompletnego urządzenia, - dokumentacji technicznej i serwisowej oraz instrukcji obsługi w języku polskim, - oprogramowanie z licencją, - szkolenie 3 pracowników Zamawiającego, jednego w zakresie zaplecza obsłu-gowo-naprawczego oraz 2 operatorów w zakresie użytkowania i obsługi urzą-dzenia. 3.Wymagania ogólne: Urządzenie powinno być nowoczesne, samojezdne i umożliwiać zastąpienie czło-wieka tam gdzie jest zagrożone jego życie lub zdrowie. Urządzenie powinno być przystosowane do oględzin i pobierania próbek materiałów wybuchowych ze środków bojowych. Urządzenie powinno być wyposażone w minimum trzy kamery pracujące w trybie kolorowym z reflektorami, umożliwiające pracę przy niedostatecznym oświetleniu oraz przy całkowitym zaciemnieniu. Urządzenie powinno mieć możliwość płynnego pokonywania nierówności terenu, krawężników, oraz możliwość jazdy i wykonywania pracy wewnątrz pomieszczeń. Urządzenie powinno posiadać zdalne sterowanie na odległość minimum 80 m. Urządzenie powinno być wytrzymałe na oddziaływanie czynników środowiskowych, w tym na: -temperaturę otoczenia od -20 do +400C; -wilgotność powietrza do 95%. Urządzenie powinno mieć możliwość dalszej rozbudowy o wyspecjalizowane czujni-ki i urządzenia. Urządzenie powinno być odporne na udary, drgania i wibracje podczas transportu (pojazdem samochodowym po typowych drogach utwardzonych). Urządzenie w stanie przystosowanym do transportu, powinno zmieścić się na skrzyni ładunkowej o wymiarach dł. 1600 mm, szer. 1200 mm, wys. 1350 mm. Urządzenie powinno pracować w następujących podzakresach częstotliwości ra-diowych: -dla transmisji wizji - 2,2-2,5 GHz lub 1,3-1,7 GHz; -dla sterowania - 370-470 MHz lub 862-925 MHz. Urządzenie powinno składać się z mobilnej platformy, zamontowanego na niej mani-pulatora z chwytakiem zamiennym ze specjalistycznym narzędziem do dokonywania odwiertów w materiałach wybuchowych oraz przenośnego stanowiska operatora. Urządzenie powinno być napędzane silnikami zasilanymi z akumulatorów umiesz-czonych wewnątrz platformy mobilnej lub przez kabel z sieci 230 V. Przy zasilaniu zewnętrznym (przez kabel, z sieci 230V) wszystkie akumulatory po-winny być automatycznie doładowywane. Sterowanie częścią mobilną powinno być co najmniej dwoma sposobami (np. drogą radiową i przewodowo przez kabel) realizowane z przenośnego stanowiska opera-torskiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego zawiera \Specyfikacja techniczna na zakup urządzenia do inspekcji i pobierania próbek ze środków bojowych\, stanowiąca integralną część materiałów przetargowych. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 4.Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela Wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu oraz przeprowadzeniu prób na stanowiskach pracy. 5.Dostarczone urządzenie musi posiadać znaki firmowe producenta, oznaczenie CE oraz świadectwa jakości, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamó-wienia. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przed-płat na poczet realizowanych dostaw 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 7.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzy-staniem wzoru - załącznik nr 4. 4) Parafowany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 5. 7.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podle-ga wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad-czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich człon-ków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów po-twierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w termi-nie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 7.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozda-niu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania spra-wozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej; 7.5 Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wyko-nywać serwis urządzenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) oświadczenie, że przy dostawie urządzenia Wykonawca dostarczy na oferowa-ny sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne; 3) oświadczenie, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe; 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 5) Oświadczenie, że pracownicy serwisu Wykonawcy, który zostanie wybrany w przetargu, przed przystąpieniem do pracy w WITU, będą posiadać po-świadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone. 7.6 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1)oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodza-jów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. 7.7 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1)wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4)oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 7.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2)dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie-podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamó-wień publicznych. dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej; Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wyko-nywać serwis urządzenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) oświadczenie, że przy dostawie urządzenia Wykonawca dostarczy na oferowa-ny sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne; 3) oświadczenie, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe; 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 5) Oświadczenie, że pracownicy serwisu Wykonawcy, który zostanie wybrany w przetargu, przed przystąpieniem do pracy w WITU, będą posiadać po-świadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodza-jów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2)dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie-podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamó-wień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.73.00 - Roboty przemysłowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.73.00 - Roboty przemysłowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę jednego kompletu urządzenia o szacunkowej wartości powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 6
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówie-nia z należytą starannością, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą gwarancji co najmniej 12 miesięcznej na oferowany przedmiot zamówie-nia oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji, czas reak-cji na reklamację nie może być dłuższy niż 24 godziny, 6) akceptują warunki zawarte w SIWZ i we wzorze umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 2.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 3.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun-kowej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzy-staniem wzoru - załącznik nr 4. 4) Parafowany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 5. 7.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad-czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich człon-ków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów po-twierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w termi-nie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 7.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej; 7.5 Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wyko-nywać serwis urządzenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) oświadczenie, że przy dostawie urządzenia Wykonawca dostarczy na oferowa-ny sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne; 3) oświadczenie, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe; 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 5) Oświadczenie, że pracownicy serwisu Wykonawcy, który zostanie wybrany w przetargu, przed przystąpieniem do pracy w WITU, będą posiadać po-świadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone. 7.6 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodza-jów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. 7.7 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1)wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 7.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie-podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamó-wień publicznych. dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej; Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wyko-nywać serwis urządzenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) oświadczenie, że przy dostawie urządzenia Wykonawca dostarczy na oferowa-ny sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne; 3) oświadczenie, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe; 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 5) Oświadczenie, że pracownicy serwisu Wykonawcy, który zostanie wybrany w przetargu, przed przystąpieniem do pracy w WITU, będą posiadać po-świadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodza-jów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie-podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamó-wień publicznych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85 2. czas usunięcia niesprawności 10 3. okres gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 11:00, Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 pokój 203.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Dostawa sprzętu komputerowego i macierzy dla WITU
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne składające się z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zieloną transformację"
- Zakup robota przemysłowego dedykowanego do obróbki i gratowania elementów odlewanych
więcej: Roboty przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





