eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytomusługi opiekuńcze świadczone osobom samotnym w miejscu zamieszkania w latach 2006-2008



Ogłoszenie z dnia 2005-09-27

POZYCJA 50396

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bytom: usługi opiekuńcze świadczone osobom samotnym w miejscu zamieszkania w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, do kontaktów: Monika Ćmiel, Magdalena Gut-Kałamaga, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886700, fax 032 2818093, e-mail: mopr.bytom@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 25. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi opiekuńcze świadczone osobom samotnym w miejscu zamieszkania w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione, z wyłączaniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Usługi opiekuńcze w zależności od stanu zdrowia klienta dzielą się na: 1. usługi opiekuńcze, które obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną i pielęgnacyjną, zapewnienie kontaktu z otoczeniem oraz podtrzymywanie aktywności społecznej, 2. specjalistyczne usługi opiekuńcze ( z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi), które są dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności i obejmują; usprawnienie do funkcjonowania w społeczeństwie, specjalistyczną pielęgnację i rehabilitacje fizyczną. Świadczone są wyłącznie na podstawie zaświadczenia lekarskiego, przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki lub rehabilitanta. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bytom. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 93. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 321 054 - prognozowana ilość godzin dla całego okresu trwania umowy (trzy lata), dotycząca usług opiekuńczych, przy rocznej ilości prognozowanych godzin 107 018 19 665 - prognozowana ilość godzin dla całego okresu trwania umowy (trzy lata), dotycząca usług opiekuńczych, przy rocznej ilości prognozowanych godzin 6 555. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 prawa zamówień publicznych zamawiający nie stosuje przepisów ustawy dotyczących wadium. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie miesięczne - płatne przelewem w terminie 20 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 uat. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy, oraz: a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech, lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 prace porównywalną z przedmiotem zamówienia (usługi opiekuńcze i/lub specjalistyczne usługi opiekuńcze) w ilości co najmniej odpowiadającej w części I min. 60.000 godzin, w części II min. 20.000 godzin oraz załączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Przez 1 prace porównywalna z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie sumę prac zakończonych i wykonanych należycie w przeciągu co najmniej 12 miesięcy. f) Wykonawca winien wykazać, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki lub rehabilitanta: - min. 3 osoby (zatrudnione na pełny etat ) , posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki lub rehabilitanta, w tym co najmniej 2 pielęgniarki- w przypadku złożenia oferty w części I -min. 2 osoby (zatrudnione na pełny etat ), posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki lub rehabilitanta, w tym co najmniej 1 pielęgniarka - w przypadku złożenia oferty w części II Uwaga: Osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze winny posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996r o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U, 2001r Nr 57 poz.602 z pózn. zm. ) lub rehabilitanta. g) Wykonawca winien wykazać, iż przeciętna liczba zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przeliczeniu na pełne etaty, wynosiła co najmniej: 45 osób dla części I, 15 osób dla części II. h) Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) Wykonawca winien wykazać dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej dla części I 40.000 zł, dla części II 15.000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 2) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobe/osoby, 3) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4} aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważniona przez niego osobę/osoby, 5) aktualna - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że -uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawca lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawca lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych nie lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) dokument stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy wymagają posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 2001 nr 57, poz. 602 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena za godzinę usługi - 90% Doświadczenie zawodowe - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZ.341-21/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.11.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej w składzie: 1. Pani mgr Anna Tomiło 2. Pani mgr Kazimiera Duda 3. Pani mgr Magdalena Gut-Kałamaga 4. Pani mgr Monika Ćmiel 5. Pani mgr Monika Michalska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 10:15, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom pokój 135.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: wrzesień/październik 2008 roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 93. 2) Krótki opis: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuncze świadczone w obszarach miasta Bytomia: Śródmieście, Rozbark, Stroszek-Dąbrowa Miejska, osiedle Generała J. Ziętka, Sucha Góra i Łagiewniki. Część I dotyczy obszarów miasta: Śródmieście, Rozbark, Stroszek-Dąbrowa Miejska, osiedle Generała J. Ziętka, Sucha Góra i Łagiewniki (obszar miasta obsługiwany przez Terenowe Punkty Pomocy Środowiskowej nr. 1, 2, 3, 4, 7, 9). 3) Zakres lub wartość: 79 769 - prognozowana roczna ilość godzin dla usług opiekuńczych, 4 011 - prognozowana ilość godzina dla specjalistycznych usług opiekuńczych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 93. 2) Krótki opis: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuncze świadczone w obszarach miasta Bytomia: Szombierki, Bobrek, Karb, Miechowice, Stolarzowice, Górniki. Część I dotyczy obszarów miasta: Szombierki, Bobrek, Karb, Miechowice, Stolarzowice, Górniki (obszar miasta obsługiwany przez Terenowe Punkty Pomocy Środowiskowej nr. 5, 6, 8). 3) Zakres lub wartość: 27 249 - prognozowana roczna ilość godzin dla usług opiekuńczych, 2 544 - prognozowana ilość godzin dla specjalistycznych usług opiekuńczych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.