eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góryzakup maszyn do cięcia folii



Ogłoszenie z dnia 2005-09-27

POZYCJA 50382

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnowskie Góry: zakup maszyn do cięcia folii

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pragma Trade - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Michał Kolmasiak, Rynek 11, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3832560, fax 032 3832560, e-mail: mkolmasiak@pragmatrade.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup maszyn do cięcia folii. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: zakup dwóch maszyn do cięcia folii dla Pragma Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tarnowskie Góry 42-600, ul.Zagórska 159. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.40.00 - Maszyny do obróbki gumy i tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.40.00 - Maszyny do obróbki gumy i tworzyw sztucznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie I: zakres zamówienia obejmuje zakup maszyny do cięcia folii o szerokości cięcia od 50 do 1600mm, montaż, prace pomiarowe związane z jej uruchomieniem Zadanie II zakres zamówienia obejmuje zakup maszyny do cięcia folii o szerokości cięcia od 10 do 500mm, montaż, prace pomiarowe związane z jej uruchomieniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wymagane dokumenty: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: najniższa cena - 90% zgodność oferty ze specyfikacją techniczną - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.11.2005, cena - 20.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2005, godzina 10:00, Tarnowskie Góry 42-600, Rynek 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Rozwój lokalny Działania 3.4-Mikroprzedsiębiorstwa Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.