eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › odbudowa mostu drogowego przez rzekę Kamienna - zniszczonego w wyniku działań powodzi w gm. Szklarska Poręba



Ogłoszenie z dnia 2006-09-28

POZYCJA 50374

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szklarska Poręba: odbudowa mostu drogowego przez rzekę Kamienna - zniszczonego w wyniku działań powodzi w gm. Szklarska Poręba Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Szklarska Poręba, do kontaktów: Roland Kacperski, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, fax 075 7547724, e-mail: sekretariat@szklarskaporeba.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa mostu drogowego przez rzekę Kamienna - zniszczonego w wyniku działań powodzi w gm. Szklarska Poręba. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul.Kołłataja i ul. Jeleniogórska , Szklarska Poręba , woj. dolnosląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbudowa dotyczy stalowego mostu drogowego budowanego w latach 1990-1995. , usytuowanego w ciągu drogi dojazdowej do pola namiotowego i stanowiacego połaczenie ul.Jeleniogórskiej z ul. Kołłataja. Przeszkodę stanowi górskie koryto rzeki Kamienna. Jest to most stały dwuprzęslowy.Ustroj nosny stanowią przęsła wolnopodparte roznej rozpietosci, lecz o identycznej konstrukcji. Głownymi elementami nosnymi przęseł są stalowe dżwigary belkowe wykonane z dwuteownikow walcowanych I 500.Konstrukcja ustroju nosnego zaopatrzona jest dodatkowo w poprzecznice wykonane z walcowanych ceownikow 120. Most posiadamost otwarty (jazda górą).Zelbetowy pomost skonstruowany jest z prefabtykowanych płyt żelbetowych o wymiarach 4,5*1,5*0,18 m ułozonych prostopadle do osi podłuznej mostu , bezposrednio na pólkach gornych dżwigarów głównych.Oba przęsła mostu posiadaja w przekroju poprzecznym cztery dżwigary belkowe wolnopodparte, Dżwigary są oparte za posrednictwem stalowych łozysk stycznych na murowanych ( kamiennych podporach. Most posiada masywny filar (podpore posrednią) nurtową i podpory skrajne- masywne przyczółki. Przęsła mostu zaopatrzone są ponadto w stalowe balustrady .Dżwigay główne oraz poprzecznice wykonane są z kształtowników stalowych walcowanych, łączonych za pomocą spawania. Obiekt nie posiada dodatkowego wyposażenia w postaci urzadzen odwadniajacych,dylatacji itp.Nawierzchnia na obiekcie betonowa (betonowe plyty podkladu)częsciowo w stanie przedawaryjnym, miejscami- awaryjnym- zniszczona. Balustrady stalowe w stanie przedawaryjnym. Rodzaj ruchu: lekki, sporadycznie ciężki. Stan techniczny oceniono jako awaryjny. Obiekt wykazuje trwałe uszkodzenia, a najwazniejsze elementy konstrukcyjne decydujace o bezpieczenstwie budowli uległy zniszczeniu lub przestały istnieć.Most jest w stanie katastrofy budowlanej i grozi w każdej chwili zawaleniem. Zakres rzeczowy odbudowy zniszczonego mostu obejmuje: -dla podpór:rozebranie przesel i wypelnienie betonem pustki pod fundamentem filara , -dla ustroju nosnego i pomostu: rozebranie istniejacej konstrukcji, i wykonanie nowej,z mozliwoscia wykorzystania częsci dżwigarów głównych-wymiana stalowych , zniszczonych balustrad na nowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: dokumenty dotyczace dopuszczenia materiałow, wyrobów,urzadzen do wbudowania ich na terenie Polski,swiadectwa jakosci dla stali i betonu, badania laboratoryjne probek betonu, w przypadku wykorzystania istniejacych elementow dżwigarów głownych- ocena stanu polaczen spawanych i ustalenie gatunku wbudowanej stali 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.15 - Roboty budowlane w zakresie mostów ze stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.15 - Roboty budowlane w zakresie mostów ze stali 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartosc zamówienia 450.800 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamowienia moga ubiegać sie wykonawcy,ktorzy; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, 2)posiadaja niezbędna wiedze i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, 3)znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spelnienia warunków Zamawiający dokona w oparciu o zalaczone dokumenty, na zasadzie spelnia/nie spelnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 punkt od 1do 3 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - ustawy z 29.01.2004 . -Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004.Nr 19,poz.177 z późniejszymi zm. - zwane dalej w skrócie PZP ) oraz inne - określone w s.i.w.z. , i którzy na tę okoliczność złożą stosowne oświadczenie oraz potwierdzą je dokumentami określonymi przez Zamawiającego- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87,poz.605). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. a. w celu potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - przedłożą w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,tj. po dacie 22.04.2006 r. uwaga: - jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej - w przypadku konsorcjum, tj. podmiotów występujących wspólnie ( art. 23 ust.2 PZP) do oferty należy dołączyć list intencyjny wykonawców z ustanowieniem wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 ÷ 8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. po dacie 22.04.2006 r 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , tj. po dacie 22.04.2006 r. 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , tj. po dacie 22.07.2006 r. Dla wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : zamiast dokumentów , o których mowa w a. 1), 3), 4) wymagane są dokumenty lub dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , tj. po dacie 22.04.2006 r. -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , tj. po dacie 22.04.2006 r. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , tj. po dacie 22.07.2006 r. Zamiast dokumentu , o których mowa w a. 2) wymagane jest zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby ,której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4÷ 8 PZP. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , tj. po dacie 22.04.2006 r. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie a. 1), 2), 3), 4). . zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę . b. w celu potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , przedłożą : 1) wykaz osób ( dotyczy pracowników kadry technicznej jak i pracowników fizycznych) i podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , 2) dokument stwierdzający, że osoba, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy ( z imienia i nazwiska ujęta w wykazie z punktu 1) ) posiada wymagane uprawnienia oraz aktualną (co najmniej na czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia /umowy) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Dokument stwierdzający, że osoba posiada uprawnienia w wymaganym zakresie powinien być zgodny z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządz. Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. .w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578). Osoba, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkłada ten dokument. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , 4) polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej i deliktowej , obejmujacej odpowiedzialnosć od nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy w wyniku okolicznosci , za ktore wykonawca ponosi odpowiedzialnosć , i za ktore wykonawca nie ponosi odpowiedzialnosci - na równowartość minimum oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 08:30, Urząd Miasta Szklarska Poręba, 58-580 Szklarska Poreba, ul. M.Buczka 2 , sala konferencyjna - parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, przy częsciowym dofinansowaniu z rezerwy celowej budżetu panstwa . 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.