Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Płońsk: szkolenie Profesjonalny sprzedawca
Numer ogłoszenia: 50371 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627801, fax 023 6627801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupplonsk.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie Profesjonalny sprzedawca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu Profesjonalny sprzedawca dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płońsku, w ramach realizacji projektu współfinansowanego z EFS pn.: Podejmij działanie - osiągniesz sukces
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia publicznego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 24 ust 1 i 2 ustawy Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych ofert. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymaganego specyfikacją spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22. ust.1 Ustawy, według wzoru na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, 5) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z opisem bazy lokalowej, jej wyposażenia i posiadanych środków dydaktycznych w której będzie realizowane zamówienie, 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie , 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9) kalkulację ceny brutto (załącznik nr 4) 10) program szkolenia, który zawiera w szczególności: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych sposób sprawdzania efektów szkolenia 11) harmonogram szkolenia, z podziałem na dni, godziny realizacji poszczególnych bloków tematycznych szkolenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena merytoryczna programu - 15
- 3. kwalifikacje kadry - 10
- 4. warunki lokalowe i sprzęt jaki zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji kursu, materiały szkoleniowe i dydaktyczne - 10
- 5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat-plonski.bip.org.pl/pliki/powiatplonski/specsprzed.doc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wolności 12 09-100 Płońsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wolności 12 09-100 Płońsk sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: szkolenie bezrobotnych jest realizowanie w ramach projektu podejmij działanie - osiągniesz sukces, Poddziałanie 6.1.3, współfinansowanego z EFS
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





