Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2006-09-28
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubin: REMONT ¦WIETLICY W MI£ORADZICACH Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Gmina Lubin, do kontaktów: Genowefa Mocek-spr.techn.(076)84-03-120, Dorota Sangórska-spr.prawne(076)84-03-157, ul. £okietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolno¶l±skie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140, e-mail: ri@ug.lubin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.ug.lubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: REMONT ¦WIETLICY W MI£ORADZICACH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ¶wietlica w miejscowo¶ci Mi³oradzice, gm. Lubin. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ¶wietlicy w miejscowo¶ci Mi³oradzice, gm. Lubin. Remontowany obiekt sk³ada siê z dwóch budynków: budynku ¶wietlicy i sali tanecznej. Zakres robót obejmuje przede wszystkim: remont stropu parteru TERIVA II i dachu z blachodachówki w budynku ¶wietlicy, wykonanie wiê¼by dachowej drewnianej w budynku ¶wietlicy, adaptacjê piêtra nieu¿ytkowego na pomieszczenia ¶wietlicy w budynku ¶wietlicy, roboty wykoñczeniowe wewnêtrzne ¶cian, posadzek i sufitów z p³yt gipsowo - kartonowych w budynku ¶wietlicy, wymianê stolarki okiennej PCV i drzwiowej p³ytowej w budynku ¶wietlicy i w sali tanecznej, wykonanie wanny ¿elbetowej w piwnicy w celu adaptacji na kot³owniê olejow±, docieplenie elewacji ¶wietlicy i sali tanecznej styropianem, wykonanie wiê¼by dachowej drewnianej i dachu z blachy p³askiej nad sal± taneczn±, remont wewnêtrzny sali tanecznej, wyposa¿enie budynków w instalacje ( ¶wietlica i sala taneczna ): wodoci±gow±, kanalizacjê sanitarn±, kanalizacjê deszczow±, instalacjê elektryczn±, centralne ogrzewanie z w³asnym zasilaniem ( piec na olej opa³owy ).Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶laj±: projekt, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ce za³±czniki do SIWZ. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: szczegó³owy kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Remontowany obiekt sk³ada siê z dwóch budynków: budynku ¶wietlicy i sali tanecznej. Zakres robót jak w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegó³y w specyfikacji. Warto¶æ powy¿ej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 9000,00 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieñ publicznych, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych oraz spe³niaj± wymogi SIWZ. Warunkiem udzia³u w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcê, w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 robót ogólnobudowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys. z³ ka¿da, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z dat± i miejscem ich wykonania, musi byæ potwierdzony referencjami od inwestora; - za³±czenie do oferty aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej; - za³±czenie do oferty aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; - za³±czenie do oferty aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( je¶li dotyczy danego Wykonawcy ); - za³±czenie do oferty aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Powy¿sze warunki zostan± spe³nione po z³o¿eniu wymaganych i aktualnych o¶wiadczeñ i dokumentów, zgodnie z tre¶ci± specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy prawo zamówieñ publicznych, -aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,-aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówieñ publicznych - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,-aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówieñ publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,-aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,-wykaz wykonanych, przez Wykonawcê, w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 robót ogólnobudowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys. z³ ka¿da, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z dat± i miejscem ich wykonania, musi byæ potwierdzony referencjami od inwestora;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl. Op³ata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: Na wniosek Wykonawcy, Zamawiaj±cy przeka¿e specyfikacjê istotnych warunków zamówienia w terminie 5 dni. Do ceny specyfikacji doliczony zostanie koszt przesy³ki pocztowej. W przypadku osobistego odbioru specyfikacji-op³ata w kasie urzêdu. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 10:15, w siedzibie Zamawiaj±cego, Urz±d Gminy Lubin,ul. £okietka 6a, pok.nr 15 ( sala konferencyjna ).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 21.09.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rozbiórka budynków kubaturowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Miejskiej Lubin
- Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowo¶ci Mi³oradzice.
- Budowa drogi wewnêtrznej ul. Diamentowej w Krzeczynie Wielkim.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania pomieszczeñ biurowych, socjalnych, toalet i ci±gów komunikacyjnych S±du Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Budowa drogi wewnêtrznej ul. Szczê¶liwej w Siedlcach.
- "Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Lubinie w III kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich."
wiêcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zmiana aran¿acji pomieszczeñ lokalu us³ugowego w Stargardzie przy ul. S³owackiego 22E .3 na cele dzia³alno¶ci Szczeciñskiego Stowarzyszenia Z³oty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy spo³.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy ul. S³owackiego 28 w Pruszczu Gdañskim
- "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy ZSP nr 6 przy ul. Chopina 10 w Siedlcach" w ramach programu "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024"
- Modernizacja budynku mieszkalnego w Manasterzu poprzez dostosowanie istniej±cych mieszkañ do osób niepe³nosprawnych i utworzenie mieszkañ wspomaganych
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby ¿³obka w ramach utworzenia miejsc opieki w Publicznym ¯³obku w Czudcu - Maluch +
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno p³ucnego wraz z adaptacj± pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie ul. Poznañska 6
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.