eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › dostawa oleju opałowego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-27

POZYCJA 50350

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bychawa: dostawa oleju opałowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bychawie, do kontaktów: Marta Mączka, ul. M. J. Piłsudskiego 28, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 56 60 122, fax 081 56 60 115, e-mail: spzoz.bychawa@powiat.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bychawie, Marta Mączka, ul. 11-go Listopada 9, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 56 60 318 wew. 34, fax 081 56 60 318 wew 34, e-mail: sampzoz@poczta.onet.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bychawie, Marta Mączka, ul. 11-go Listopada 9, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 56 60 318 wew. 34, fax 081 56 60 318 wew. 34, e-mail: sampzoz@poczta.onet.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego "EKTOREM" w ilości rocznej 240 000 litrów o kaloryczności 0,0415 Gj/kG. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej przez Sp. z o.o. w Bychawie i do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Zakrzewie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje swym zakresem dostawę oleju opałowego na okres 12 miesięcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6 480,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) Wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 4. dokumenty potwieredzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. koncesja, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 8. formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika, 9. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin płatności - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.11.2005, godzina 10:00, Sekcja zamówień publicznych.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.