Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Nowe Miasto: Produkty spożywcze Nr sprawy ZP / 1 / 2008
Numer ogłoszenia: 5034 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty spożywcze Nr sprawy ZP / 1 / 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Produktów spożywczych do magazynu żywnościowego SP ZOZ w Nowym - Mieście n/P . 1)Nazwa oraz przewidywana ilości przedmiotu zamówienia została określona w poszczególnych pakietach od 1 do 5 (załącznikach od 3 do 7) załączonych do SIWZ i umowy . 2)Wymienione ilości przedmiotu zamówienia wymienione w poszczególnych pakietach mogą ulec zmianie zarówno w górę jak i w dół w trakcie trwania umowy. 1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 pakietów : 1)Pakiet nr 1 Ryby i ich przetwory oznaczenie wg CPV Kod : 15200000 - załącznik nr 3; 2)Pakiet nr 2 Oleje i tłuszcze oznaczenie wg CPV Kod : 15400000 - załącznik nr 4 ; 3)Pakiet nr 3 Produkty mleczarskie oznaczenie wg CPV Kod : 15500000 - załącznik nr 5 ; 4)Pakiet nr 4 Produkty spożywcze różne oznaczenie wg CPV Kod : 15800000 - załącznik nr 6 ; 5)Pakiet nr 5 Produkty przemiału ziarna oznaczenie wg CPV Kod : 15600000 - załącznik nr 7 ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ,o których mowa w ppkt. 5.1 mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli; -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w ppkt.5.2 będzie dokonane na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.6 zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Wykonawcy , którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zostaną wezwani do ich uzupełnienia zgodnie z zapisami ustawy. Nie spełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ,a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ należy załączyć: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia; a)oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust 1 i 24 ust 1 i 2 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz ; b)wypełniony odpowiedni do pakietu formularz oferta cenowa załączniki nr 3 - 7 ; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej ( potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia- koncesje , zezwolenia lub licencje) wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d)dokument stwierdzający , iż wykonawca posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r ( Dz. U z 2003 r Nr 21, poz.179 ze zm.) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 2.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , składa oświadczenie wykonawcy o spełnieniu tego warunku zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ ; 3.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów & 2 zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz.605). 5.Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne , zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 6.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Nowe-Miasto n.P ul.Tomaszowska 43 po złożeniu na nr faksu zamów. Opłata 30 zł po otrzymaniu faktury lub płatne w bank Spółdz. w Belsku Dużym oddz. N.Miasto nr 75 9116 0001 00014616 2000 0001.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ 26-420 Nowe-Miasto n/P ul.Tomaszowska 43 budynek administracyjny -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ryby i ich przetwory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wymienionego pakietu są ryby mrożone i konserwy rybne w puszkach ( olej i pomidory) wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ . Wartość szacunkowa wynosi 3.089,76,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oleje i tłuszcze roślinne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wymienionego pakietu są oleje i tłuszcze roślinne typu margaryny wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ . Wartość szacunkowa wynosi 3.414,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-0, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wymienionego pakietu są wyroby mleczarskie w postaci : masło, twarogi,śmietana, sery topione , sery żółte oraz mleko wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ . Wartość szacunkowa wynosi 71.283,70 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły spożywcze różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wymienionego pakietu są różne produkty spożywcze np. cukier,zupy w proszku pieprz, herbaty pieczywo itp. wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ . Wartość szacunkowa wynosi 53.066,16 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.85.10.00-8, 15.87.10.00-4, 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty przemiału ziarna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wymienionego pakietu są maki,kasze,ryż ,makarony itp. wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ . Wartość szacunkowa wynosi 10.424,72 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.61.22.00-3, 15.61.40.00-5, 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.