eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Roboty fundamentowe i wykończeniowe przy budynku gospodarczym przy Zespole Szkół w Nowosielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Zarszyn: Roboty fundamentowe i wykończeniowe przy budynku gospodarczym przy Zespole Szkół w Nowosielcach
Numer ogłoszenia: 50340 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Nowosielcach , Nowosielce 206, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 4653980, faks 013 4653980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowosielce.strefa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty fundamentowe i wykończeniowe przy budynku gospodarczym przy Zespole Szkół w Nowosielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót fundamentowych i wykończeniowych w budynku gospodarczym przy Zespole Szkół w Nowosielcach ściśle wg wytycznych Konserwatora Zabytków i wymagań Inwestora w następującym zakresie. Zakres Robót Fundamentowych: Wykopy o ścianach pionowych przy odkryciu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5 m w gruncie -28,35 m3 Rozebranie ław fundamentowych oraz murów z kamienia o grubości ponad 40 cm na zaprawie wapiennej - 8,40 m3 Uzupełnienie betonu w elementach konstrukcyjnych niezbrojnych ław i stóp fundamentowych - 13,44 m3 Uzupełnienie betonu w zbrojonych ścianach - 8,098 m3 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonane na zimno - 40,488 m2 Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej - 0,376 t Zasypanie wykopów - 24,90 m3 Montaż drzwi klepkowych - 14,58 m2 - materiał Inwestora Roboty wykończeniowe Roboty wewnętrzne: Wykonanie tynków - 104,454 m2 Wykonanie tynków - 317,845 m2 Wykonanie tynków na ościeżach - 164,115 m2 Osadzenie kratek wentylacyjnych - 5 sztuk Licowanie ścian płytkami klinkierowymi 25cm x 6 cm - 132,510 m2 - płytki Inwestora Licowanie ścian płytkami 20 m x 20 cm - 25,794 m 2 - płytki Inwestora Położenie posadzki z płytek 30 cm x 30 cm - 98,096 m2 - płytki Inwestora Wykonanie cokolików z płytek 30x 30 - 63 m2 - płytki Inwestora Obsadzenie narożników stalowych na ścianach - 8 sztuk Zamontowanie skrzydeł wewnątrz lokalowych 14,40 m2 - Drzwi Inwestora Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków- 324,365 m2 Malowanie farba olejną kratek i elementów ozdobnych - 19,50 sztuk Elewacja: Obicie tynków na ścianach i filarach - 220,555 m2 Odgrzybianie ścian - 220,555 m2 Gruntowanie ścian - 220,555 m2 Wykonanie tynków - 220,555 m2 Wykonanie tynków na ościeżach - 6,680 m2 Dodatkowe nakłady na pogrubienie tynków - 66,00 m2 Dwukrotne malowanie tynków farbami emulsyjnymi - 227,235 m2 Wykonanie płytki odbojowej: Wykonanie koryta na szerokość chodnika - 32,542 m2 Profilowanie i zagęszczenia podłoża - 32,542 m2 Wykonanie podbudowy chodnika - 32,542 m2 Wykonanie warstwy górnej podbudowy - 32,542 m2 Ława betonowa pod krawężniki - 1,842 m3 Obrzeża betonowe 20cm x 6 cm - 61,400 mb Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - 32,542 m2 Kod i nazwa określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), stosowane w opisie przedmiotu zamówienia: 45000000-7, 45430000, 45442100-8, 45320000-6, 45262310, 45262300, 45411000-4,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.10.00 - 45.41.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 400,00,- PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych ). Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, zaś do oferty należy załączyć dokument (np. potwierdzoną przez bank kserokopię przelewu, oryginał poręczenia lub gwarancji) potwierdzający jego wniesienie. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytującej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 - tekst jednolity). Miejsce wniesienia wadium. a) miejsce wniesienia wadium w formie pieniądza: Bank: PBS/o/Sanok na rachunek Nr 62864211842018007336470013 z dopiskiem: Roboty fundamentowe i wykończeniowe przy budynku gospodarczym przy Zespole Szkół w Nowosielcach. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeśli kwota określona znajdzie się na powyższym rachunku Zamawiającego najpóźniej do terminu składania ofert, tj. do dnia 27.03.2009 r. do godz. 10.00. b) miejsce wniesienia wadium w innej dopuszczalnej formie:w przypadku , gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie, o której mowa w pkt. 3.11.3.b)-e) SIWZ, Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten musi zawierać następujące zapisy: a) dane gwaranta, b) gwarancję niezwłocznego wypłacenia Zamawiającemu całej kwoty, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) gwarancję niezwłocznego wypłacenia Zamawiającemu całej kwoty, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, z przyczyn leżących po jego stronie, d) gwarancję niezwłocznego wypłacenia całej kwoty na okres związania ofertą, określony w pkt. 3.12. SIWZ, e) podpisy umożliwiające identyfikację osób podpisujących (czytelne lub potwierdzone imienną pieczątką). Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, b) z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona, c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, d) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium przechodzi na rzecz Zamawiającego a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej 1 budynek mieszkalny lub gospodarczy w zakresie prac tożsamych co do prac w prowadzonym postępowaniem. b) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (referencje lub protokoły odbioru robót). c) dysponować określonym poniżej personelem kierowniczym zdolnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca musi zatrudniać na podstawie umowy o pracę lub współpracować z wykwalifikowanymi osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz robotami w głównych specjalnościach budowlanych odnoszących się do robót objętych zamówieniem i do ich zakresu. 1) kierownik budowy (kierownik robót budowlanych) musi posiadać uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania zakresu robót objętych zamówieniem, i minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku kierownika budowy (lub odpowiednio robót budowlanych) oraz 1 realizację budynku mieszkalnego lub gospodarczego z wykonaniem robót tożsamych z robotami obitymi zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz następujące dokumenty: Stanowisko Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje Kierownik budowy oraz kierownik robót budowlanych a) kopia uprawnień budowlanych, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu, c) informacja (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), z której jasno wynika wymagane doświadczenie zawodowe. Jeżeli w Wykazie osób, o którym mowa w załączniku nr 5, Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie danego warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 80.000,00- PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm): 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3.3.1. ppkt. 1a), 1b) i 1d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. 3.3.1. ppkt. 1c), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3.3.2.1 i 3.3.2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty o których mowa powyżej w punktach 3.3.2.1a), 3.3.2.1c) oraz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w powyżej w punkcie 3.3.2.1b) powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg Formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych dokumentach lub oświadczeniach, wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. UWAGA: 1. Wymienione w pkt. 4 SIWZ dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć oryginały, odpisy lub kserokopie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów. Każda ze stron kserokopii dołączonych do oferty musi być poświadczona za zgodność z oryginałem (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę, pieczątką firmową lub imienną osoby podpisującej ofertę oraz napisem za zgodność z oryginałem a udokumentowania spełniania wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony druk OFERTA na formularzu lub w oparciu o formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w/w dokumentów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy mogą warunki określone w art. 22 ust. 1 spełniać łącznie - Załącznik nr 3 do SIWZ, 5) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7) wykaz wykonanych robót budowlanych, tzn. rozpoczętych i zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących budowę co najmniej 1 budynku mieszkalnego lub gospodarczego, z podaniem daty (rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ, 8) wykaz osób kierujących robotami wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia kierownika budowy - Załącznik nr 5 do SIWZ jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 9) wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 6 do SIWZ 10) informację z banku /spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym/ -ej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową; wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11) aktualną (ważną w dniu składania ofert) polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, , na kwotę co najmniej 80.000,00- PLN (osiemdziesiąt tysięcy złotych), 12) umowę spółki regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie - dotyczy wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, 13) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, Wykonawca może dołączyć dodatkowe dane i informacje, które uzna za niezbędne, w formie ponumerowanych załączników. Oferta powinna zawierać spis treści. Przedłożone załączniki do SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Oferta, która będzie niezgodna z Pzp lub jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Zamawiający informuje, że Wykonawca może podjąć niezbędne działania w celu zachowania poufności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. poz. 211 z późn. zm.). W tym celu musi zastrzec składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. UWAGA: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowosielce.srefa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie Zamawiającego - www.nowosielce.strefa.pl Osobiście w siedzibie Zespołu Szkół im. II Czechosłowackiej Brygady Spadochronowej w Nowosielcach (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół w Nowosielcach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.