eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceDostawa znaków drogowych pionowych wielkości średniej z folii odblaskowej I generacji, za wyjątkiem znakówA-7, B-20 i D-6 (folia II generacji), łącznie z uchwytami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Skierniewice: Dostawa znaków drogowych pionowych wielkości średniej z folii odblaskowej I generacji, za wyjątkiem znaków: A-7, B-20 i D-6 (folia II generacji), łącznie z uchwytami
Numer ogłoszenia: 50335 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki , ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, faks 046 8336679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych pionowych wielkości średniej z folii odblaskowej I generacji, za wyjątkiem znaków: A-7, B-20 i D-6 (folia II generacji), łącznie z uchwytami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych pionowych wielkości średniej z folii odblaskowej I generacji, za wyjątkiem znaków: A-7, B-20 i D-6 (folia II generacji), łącznie z uchwytami w ilości: - tarcze znaków kategorii A, B, C, D, G i U - 713 szt., - tabliczki do znaków - 42 szt., - znaki typu F-18 szt. - tablice miejscowości oraz znaki kierunku - 118 szt. 2. Miejsce dostawy: plac zlokalizowany przy Wydziale Dróg Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, ul. St. Kaczyńskiego 9, transportem Wykonawcy. 3.Wykonanie zgodnie ze szczegółowym opisem kategorii i ilości określonym w załączniku - wykaz znaków drogowych pionowych. Dane techniczne a) lico znaków odblaskowych należy wykonać z folii odblaskowej generacji I, za wyj. znaków: A-7, B-20 i D-6, dla których obowiązuje stosowanie folii odblaskowej generacji II, b) odwrotna strona tarczy znaku i tablicy powinna mieć barwę szarą, c) krawędź znaków podwójnie gięta, blacha ocynkowana grubości 1,5 mm, d) na odwrotnej stronie tarczy znaku umieścić informacje zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania lica znaku, miesiąc i rok produkcji znaku, e) uchwyty mocujące O 45 mm do każdej tarczy znaku, tablicy i tabliczki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1500,00 zł na konto Zamawiającego nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. 2. Wadium może być również wniesione w: 2.1 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2 gwarancjach bankowych, 2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że - w ciągu 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - tym okresie był wykonawcą minimum 2 dostaw znaków drogowych pionowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż wykazana w ofercie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana na postawie oświadczenia i wymienionych dokumentów w pkt 6 SIWZ wg formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub jej odrzucenia musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony (wyceniony) wykaz znaków drogowych pionowych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 1), 2. Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 2), 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 3), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5. W przypadku gdy Wykonawca jest podmiotem występującym wspólnie z innym podmiotem (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązany jest złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku spółki cywilnej dokument regulujący reprezentowanie spółki np. umowę spółki. Dokumenty wymienione w pkt 3, 4, 5, należy dołączyć dla każdego z podmiotów wchodzących w skład spółki cywilnej, konsorcjum. Dokument wymieniony w pkt 7 może być złożony wspólnie. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeśli nie wynika to bezpośrednio z załączonego dokumentu (właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej). Każde załączone pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z art.12 ust.2 pkt 2 ustawy o opłacie skarbowej. Organem właściwym do wniesienia opłaty skarbowej jest Prezydent Miasta w Skierniewicach. Opłatę należy uiścić poprzez wpłatę do kasy bądź też na rachunek Urzędu Miasta Skierniewice na konto Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach 10 1500 1689 1216 8004 0721 0000 (dowód wpłat należy dołączyć do pełnomocnictwa). 7. Wykaz wykonanych dostaw znaków drogowych pionowych z podaniem ich wartości, czasu realizacji oraz odbiorcy na rzecz, którego zostały wykonane, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 4). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie np. (referencje). 8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. jeden z niżej wymienionych dokumentów: - aprobata techniczna IBDiM, - certyfikaty obowiązujące dla danej grupy wyrobów odpowiadające określonym normom PN lub normom europejskim, - krajowa deklaracja (krajowy certyfikat) zgodności. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 5), 12. Projekt umowy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ(Załączniki Nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-skierniewice.pl/; www.powiat.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6, pokój 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 12:30, miejsce: w Punkcie Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96 -100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.