eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owiceKonserwacja przepompowni ¶cieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Micha³owice w roku 2014-2015 - nr sprawy ZP.2712.102.2013

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-12-05

Micha³owice: Konserwacja przepompowni ¶cieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Micha³owice w roku 2014-2015 - nr sprawy ZP.2712.102.2013
Numer og³oszenia: 503272 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja przepompowni ¶cieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Micha³owice w roku 2014-2015 - nr sprawy ZP.2712.102.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na konserwacji przepompowni ¶cieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwaniu awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Micha³owice w latach 2014-2015. Wykonywanie zadañ przedsiêbiorstwa kanalizacyjnego okre¶lonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodê i zbiorowym odprowadzeniu ¶cieków (Dz. U. 2006 Nr 123). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: Lokalizacja aktualnie pracuj±cych przepompowni na terenie gminy: 1) Komorów ul. ¯wirowa 2) Komorów ul. G³ówna (przy strefie rekreacji) 3) Komorów ul. Mazurska 4) Komorów ul. Turystyczna 5) Komorów ul. Sanatoryjna 6) Komorów ul. Stare Sady 7) Komorów ul. Polna 8) Komorów ul. Têczowa 9) Nowa Wie¶ ul. Jesienna 10) Nowa Wie¶ ul. G³ówna (przy stra¿y) 11) Nowa Wie¶ ul. Polna 12) Nowa Wie¶ ul. Spacerowa 13) Opacz -Kolonia ul. Polna 14) Opacz -Kolonia ul. ¦rodkowa 15) Opacz -Kolonia ul. £±kowa 16) Opacz -Kolonia ul. Centralna 17) Opacz Ma³a ul. Targowa 18) Micha³owice ul. Kolejowa 19) Micha³owice ul. Rumuñska 20) Micha³owice ul. S³oneczna 21) Micha³owice Wie¶ ul. Kasztanowa 22) Granica ul. Norwida 23) Granica ul. Reja 24) Granica ul. Pruszkowska 25) Pêcice os. AGRICOLA 26) Pêcice ul. Parkowa/Powstañców Warszawy (przy pa³acyku) 27) Pêcice ul .Parkowa róg ul. Piachy 28) Pêcice ul. W±ska/¬ródlana 29) Pêcice ul. Pêcicka (przy stawach) 30) Soko³ów ul. Rodzinna 31) Soko³ów ul. Wspólnoty Rodzinnej 32) Regu³y ul. Torfowa Na ka¿dej pompowni zainstalowane s± po dwie pompy w wiêkszo¶ci firmy Grundfos o mocy od 1,6 do 11 kW. Przepompownie przydomowe w ilo¶ci 80 szt.: zlokalizowane w Opacz-Kolonii i Opaczy Ma³ej przy ul. Studziennej, Makowej, Grabowej, Jasnej, Willowej, Polnej, Czystej, Mokrej i Micha³owicach-Osiedlu przy ul. Regulskiej oraz w Granicy przy ul. Saba³y, Go¶cinnej i Kalinowej i ul. Parkowej w Pêcicach. Pompy o wydajno¶ci oko³o Q - 2 l/s N = 2 kW po 1 szt. w pompowni. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie bezawaryjnej pracy sieci oraz w/w przepompowni ¶cieków w okresie trwania umowy poprzez: -eksploatacjê przepompowni zgodnie z instrukcj± obs³ugi oraz obowi±zuj±cymi przepisami i sporz±dzanie stosownych wpisów do ksi±¿ek eksploatacji obiektów, -zapewnienie pe³nej gotowo¶ci urz±dzeñ i sieci do odbioru ¶cieków od mieszkañców, - dokonywanie codziennych (od poniedzia³ku do pi±tku) bie¿±cych przegl±dów urz±dzeñ i instalacji na ulicznych pompowniach ¶cieków, sprawdzenie w ternie poprzez otwarcie komór pompowni i szafek sterowniczych, - w okresie od soboty do niedzieli gotowo¶æ do wykonania bie¿±cych przegl±dów urz±dzeñ i instalacji na ulicznych pompowniach ¶cieków, (sprawdzenie w ternie poprzez otwarcie komór pompowni i szafek sterowniczych,) zgodnie ze zleceniem Zamawiaj±cego lub innej osoby po potwierdzeniu przez przedstawicieli Zamawiaj±cego, oraz w przypadku pojawienia siê informacji o nieprawid³owo¶ci w pracy obiektu przes³anej przez modu³ sms zamontowany na przepompowniach, - gotowo¶æ do wykonania bie¿±cych przegl±dów urz±dzeñ i instalacji na przydomowych pompowniach ¶cieków, zgodnie ze zleceniem Zamawiaj±cego lub innej osoby po potwierdzeniu przez przedstawicieli Zamawiaj±cego, - czyszczenie przepompowni szczególnie usuwanie rêczne zanieczyszczeñ, osadów (zgodnie z potrzebami), które mog± wp³yn±æ na nieprawid³ow± prace obiektów, - pe³ne czyszczenie mechaniczne w miarê potrzeb, ale nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu zbiorników przepompowni ulicznych (³±cznie z komorami, gdzie zlokalizowane s± zawory i zasuwy odcinaj±ce oraz inne urz±dzenia pomiarowe), - pe³ne czyszczenie mechaniczne wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego zamontowanych urz±dzeñ i automatyki na przydomowych przepompowniach ¶cieków w miarê potrzeb, ale nie rzadziej ni¿ raz na dwa miesi±ce. Potwierdzenie tego faktu poprzez spisanie protoko³u z wykonanych czynno¶ci potwierdzonego przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci, - zakup, naprawê lub wymianê wszelkich drobnych uszkodzonych elementów, urz±dzeñ i instalacji np. styczników, p³ywaków, zaworów itp., - zabezpieczenie na bie¿±co miejsc korozji urz±dzeñ i instalacji, ogrodzeñ obiektów, monta¿ oraz w razie konieczno¶ci wymiana k³ódek na obiektach. Wszystkie pompownie (³±cznie z szafkami sterowniczymi oraz komorami pompowni ) powinny byæ bezwzglêdnie zamykane, - monta¿ i demonta¿ oraz transport urz±dzeñ do wyspecjalizowanych zak³adów w celu dokonywania naprawy, przegl±du lub remontu, - kontrola sprawno¶ci zaworów, zasuw, przep³ywomierzy i innych elementów wchodz±cych w obrêb pompowni ulicznych oraz przydomowych (co najmniej 1 raz w miesi±cu), - konserwacja poszczególnych elementów pompowni np. zasuw, zaworów, gwarantuj±ca prawid³ow± ich pracê. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o wszystkich nieprawid³owo¶ciach w terminie 2 dni od stwierdzenia faktu, - kontrola stanu studni rozprê¿nych, a w przypadku jej braku pierwszej studni za pompowni± uliczn± (co najmniej 2 razy w miesi±cu), - zapewnienie ca³odobowego numeru telefonu do zg³aszania awarii i wszelkich nieprawid³owo¶ci, - zapewnienie rezerwowego ¼ród³a zasilania pomp w przypadku zaniku napiêcia w sieci i pod³±czenia go w czasie nie d³u¿szym ni¿ 1 godzina od chwili przyjêcia wiadomo¶ci (agregat pr±dotwórczy o odpowiedniej mocy). W przypadku braku mo¿liwo¶ci zapewnienia zastêpczego ¼ród³a zasilania Wykonawca zobowi±zany jest do wywozu ¶cieków z kana³ów w celu zabezpieczenia przed zalaniem nieruchomo¶ci. Wszystkie koszty zwi±zane z wykonywaniem niniejszego zadania obci±¿aj± Wykonawcê, - wywóz nieczysto¶ci wozami asenizacyjnymi w przypadku awarii któregokolwiek elementu sieci w celu zabezpieczenia przed zalaniem nieruchomo¶ci, ³±cznie z odci±ganiem ¶cieków w miejscu awarii w celu umo¿liwienia usuniêci awarii. Wszystkie koszty zwi±zane z wykonywaniem niniejszego zadania obci±¿aj± Wykonawcê, - zapewnienie dwu osobowej fachowej za³ogi serwisowej dokonuj±cej m.in. codziennych objazdów, jedna z osób posiadaj±ca aktualne uprawnienia SEP do min. 1 kV, - ponadto do obowi±zków Wykonawcy nale¿y utrzymanie przepompowni oraz jej otoczenia w czysto¶ci i porz±dku. Usuwanie z obrêbu ogrodzenia zanieczyszczeñ wyci±gniêtych z komory przepompowni, usuwanie zu¿ytych czê¶ci, dba³o¶æ o zieleñ oraz koszenie trawy (co najmniej jeden raz w miesi±cu w okresie wegetacji ro¶lin lub wg. potrzeb zg³aszanych przez Zamawiaj±cego) oraz grabienie i wywo¿enie li¶ci itp., - usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej samochodem do czyszczenia wpustów i kana³ów ulicznych, - czyszczenie studni i sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z Zaleceniami Zamawiaj±cego, - wymiana uszkodzonych lub skradzionych w³azów na studniach kanalizacyjnych w ilo¶ci do 100 szt. w terminie do 10 godzin od chwili zg³oszenia, - zabezpieczanie miejsca uszkodzenia lub kradzie¿y w³azu na studni kanalizacji sanitarnej w terminie do 2 godzin, - czyszczenie zamulonych i zanieczyszczonych studzienek kanalizacyjnych, - przyst±pienie do wykonywania czynno¶ci usuniêcia awarii i czyszczenia studzienek kanalizacyjnych w ci±gu 1 godz. od otrzymania pisemnego lub telefonicznej zg³oszenia o wyst±pieniu awarii, - wykonywanie czynno¶ci usuniêcia awarii w ci±gu 3 godz. od otrzymania pisemnego lub telefonicznego zg³oszenia. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zapewnienie wywozu ¶cieków wozami asenizacyjnymi, na koszt Wykonawcy, - dokonywanie przegl±dów sieci kanalizacyjnej celem sprawdzenia stanu sieci i okre¶lenia ewentualnej konieczno¶ci udra¿niania i p³ukania sieci nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu, - uczestniczenie w objazdach w przypadku zg³oszenia o nieprawid³owo¶ciach w dzia³aniu sieci kanalizacyjnej oraz odbiorach prac na sieci kanalizacyjnej oraz drogowych (w zakresie zwi±zanym z sieci± kanalizacyjn±) zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego, - reprezentowanie Zamawiaj±cego we wszystkich sprawach zwi±zanych z funkcjonowaniem pompowni i sieci kanalizacyjnej zgodnie ze zleceniem Zamawiaj±cego, - przeprowadzanie rocznych badañ skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej instalacji elektrycznej i odgromowej na ulicznych i przydomowych przepompowniach ¶cieków (w terminie do koñca sierpnia danego roku lub wg potrzeb Zamawiaj±cego) oraz przekazanie stosownych protoko³ów Zamawiaj±cemu, - dokonywanie okresowych przegl±dów urz±dzeñ elektrycznych zgodnie z dokumentacj± techniczno rozruchow± i odnotowywanie tego faktu w ksi±¿ce eksploatacji lub/i przekazanie stosownych protoko³ów. UWAGA ! Dla realizacji zamówienia konieczne jest dysponowanie ca³odobowym zespo³em kanalizacyjnym i elektrycznym. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia o¶wiadczenia o ca³odobowym przyjmowaniu zg³oszeñ awarii wraz z nr telefonu oraz o dysponowaniu ca³odobowym zespo³em wodoci±gowym i elektrycznym..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje realizacjê zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju us³ug, które obejmuje zakres niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.48.00.00 - Us³ugi gospodarki ¶ciekowej .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od uszczegó³owienia wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z za³. 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty wykaz g³ównych us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ w oparciu o za³±cznik nr 5 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku Aby warunek zosta³ uznany za spe³niony w wykazie nale¿y uwzglêdniæ minimum jedn± us³ugê w zakresie konserwacji sieci kanalizacyjnej wraz z co najmniej 15 ulicznymi przepompowniami ¶cieków. Warunek udzia³u w postêpowaniu bêdzie oceniany na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ wg formu³y spe³nia/nie spe³nia. Za g³ówne us³ugi uwa¿a siê dostawy niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 10.2 SIWZ. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody, czy us³ugi tam ujête zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku, gdy Gmina Micha³owice jest podmiotem, na rzecz, którego us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adania dokumentów wspólnych lub odnosz±cych siê tylko do Wykonawcy spe³niaj±cego niniejszy warunek udzia³u w postêpowaniu. Uwaga: zgodnie z ROZPORZ¡DZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r. Poz. 231) dowodami, o których mowa powy¿ej s±: 1. po¶wiadczenie, z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. w przypadku zamówieñ na us³ugi - o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1. W okresie 12 miesiêcy od dnia wej¶cia w ¿ycie ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów, Wykonawca w miejsce po¶wiadczeñ mo¿e przedk³adaæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie dostaw, okre¶lone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty wykaz g³ównych us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ w oparciu o za³±cznik nr 5 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku Aby warunek zosta³ uznany za spe³niony w wykazie nale¿y uwzglêdniæ minimum jedn± us³ugê w zakresie konserwacji sieci kanalizacyjnej wraz z co najmniej 15 ulicznymi przepompowniami ¶cieków. Warunek udzia³u w postêpowaniu bêdzie oceniany na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ wg formu³y spe³nia/nie spe³nia. Za g³ówne us³ugi uwa¿a siê dostawy niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 10.2 SIWZ. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody, czy us³ugi tam ujête zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku, gdy Gmina Micha³owice jest podmiotem, na rzecz, którego us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adania dokumentów wspólnych lub odnosz±cych siê tylko do Wykonawcy spe³niaj±cego niniejszy warunek udzia³u w postêpowaniu. Uwaga: zgodnie z ROZPORZ¡DZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r. Poz. 231) dowodami, o których mowa powy¿ej s±: 1. po¶wiadczenie, z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. w przypadku zamówieñ na us³ugi - o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1. W okresie 12 miesiêcy od dnia wej¶cia w ¿ycie ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów, Wykonawca w miejsce po¶wiadczeñ mo¿e przedk³adaæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie dostaw, okre¶lone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty: - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kontrolê jako¶ci lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - o¶wiadczenie ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ Aby warunek zosta³ uznany za spe³niony w wykazie maj± byæ wymienione nast. osoby: - min. jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia wykonawcze bez ograniczeñ o specjalno¶ci instalacje sanitarne i sieci zewnêtrzne wraz z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów, - min. dwie osoby posiadaj±ca aktualne uprawnienia SEP do min. 1 kV. - min. trzy osoby uczestnicz±ce w wykonywaniu zamówienia w bran¿y kanalizacyjnej posiadaj±ce stosown± wiedzê umo¿liwiaj±c± pos³ugiwanie siê posiadanym sprzêtem, - wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia tj. - uprawnienia zawodowe w bran¿y sanitarnej (uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - art. 12 ustawy Prawo budowlane, wraz ze wskazaniem ich przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego) i -uprawnienia zawodowe w bran¿y elektrycznej. Wykaz i o¶wiadczenie sporz±dziæ wg za³. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) op³acon± polisê OC opiewaj±c± na kwotê min. 200.000,00 z³, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 200.000,00 z³. 2) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na wysoko¶æ min. 200.000,00 z³, (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych)wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- o¶wiadczenie o ca³odobowym przyjmowaniu zg³oszeñ awarii wraz z nr telefonu oraz o dysponowaniu ca³odobowym zespo³em wodoci±gowym i elektrycznym. - dowód wniesienia (wp³acenia) wadium, - je¶li dotyczy - pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. -je¶li dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. - je¶li dotyczy - pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nw. okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy 3) w wypadku niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego, 4) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie, 5) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 6) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siê wprowadzenie zmian technologicznych, 7) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ, 8) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci. W przypadku opó¼nienia w realizacji us³ugi niele¿±cego po stronie wykonawcy - strony umowy podpisz± aneks do umowy przed³u¿aj±cy okres wykonywania us³ugi o niezbêdny czas, 9) w wypadku zmian przepisów prawa zwi±zanych z realizacj± zamówienia (w szczególno¶ci: VAT, przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia), 10) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zamiana le¿y w interesie publicznym, 11) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. 12) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿ona w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany umowy, o których mowa musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba zamawiaj±cego, stanowisko ds. zamówieñ publicznych, pok 201 (II piêtro).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiaj±cego, sala obs³ugi, biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.