Ogłoszenie z dnia 2005-09-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kochanowice: modernizacja oświetlenia ulicznego gminy Kochanowice
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kochanowice, do kontaktów: Jarosław Pasieka, ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533100 wew. 46 lub 36, fax 034 3533105, e-mail: gmina@kochanowice.pl, www.kochanowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oświetlenia ulicznego gminy Kochanowice. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: ul. Częstochowska, Kochanowice - ułożenie kabla w wykopie 1206 m.b., montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami ulicznymi i chodnikowymi 35 szt., modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl. Droniowice - modernizacja rozdzielni 1 kpl., montaż opraw oświetleniowych ulicznych 30 szt., ułożenie kabla 710 m.b., montaż słupów wraz z oprawami ulicznymi 21 szt. Lubockie - Styczyrze - modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl., montaż słupów 2 szt., montaż opraw ulicznych 7 szt., montaż przewodów izolowanych 0,250 km, ułożenie kabla 113 m.b. Obszar gminy - dobudowa opraw 34 szt., wymiana opraw 45 szt., montaż przewodu izolowanego około 1850 m.b. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Kochanowice, powiat lubliniecki, województwo śląskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: ul. Częstochowska, Kochanowice - ułożenie kabla w wykopie 1206 m.b., montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami ulicznymi i chodnikowymi 35 szt., modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl. Droniowice - modernizacja rozdzielni 1 kpl., montaż opraw oświetleniowych ulicznych 30 szt., ułożenie kabla 710 m.b., montaż słupów wraz z oprawami ulicznymi 21 szt. Lubockie - Styczyrze - modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl., montaż słupów 2 szt., montaż opraw ulicznych 7 szt., montaż przewodów izolowanych 0,250 km, ułożenie kabla 113 m.b. Obszar gminy - dobudowa opraw 34 szt., wymiana opraw 45 szt., montaż przewodu izolowanego około 1850 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.11.2005; data zakończenia: 30.05.2006;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w . 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z . 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 11. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi 13. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.11.2005, cena - 100,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 08.01.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2005, godzina 12:30, Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, sala narad.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.
INNE PRZETARGI KOCHANOWICE
więcej: przetargi KOCHANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Orlika w Rogoźnie
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Harcerskiej w Owczegłowach
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Kwarcowej w Rogoźnie
- Modernizacja budynku Komisariatu Policji Poznań-Jeżyce - etap IIIB
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Nowa świetlica dla mieszkańców sołectwa Dubidze Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.