eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUSŁUGĘ SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Katowice: USŁUGĘ SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 50326 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6256 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 13.1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu składu, druku i dostawie materiałów promocyjnych, określone szczegółowo w pkt 13.2. 13.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 13.2.1. druk zaproszeń na otwarcie wystaw w 2013 r. oraz na inne imprezy organizowane w MHK, tj. 78 wzorów zaproszeń w ciągu roku, w tym: a) 32 wzory zaproszeń po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 9 600 egz.) z czego: - 8 wzorów zaproszeń 4+6 kolorów, format 45 cm x 21 cm; - 16 wzorów zaproszeń 4+4 kolory, format A4; - 8 wzorów zaproszeń 4+4 kolory, format A5; b) 38 wzorów zaproszeń po 200 egz. na dane spotkanie (w sumie 7600 egz.) 2 + 4 kolory, format 10,5 cm x 20,5 cm. c) 8 wzorów po 200 egz. na dane spotkanie ( w sumie 1600 egz.) 4 + 4 kolory, format 33 cm x 21 cm falcowane do DL ( składane na trzy) + wykrojnik na wewnętrzną pocztówkę Ogólna liczba zaproszeń w ciągu roku: 9600 + 7600 + 1600 = 18800 egz. Podane formaty zaproszeń trzeba będzie bigować w zależności od indywidualnego projektu. Papier: kreda matowa - 250 g. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych zaproszeń danego rodzaju (zwiększenie lub zmniejszenie liczby jednego rodzaju zaproszenia) oraz prawo zmiany liczby rodzajów zaproszeń. W związku z powyższym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju zaproszenia (załącznik nr 1.1). Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk, bigowanie. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt zaproszenia na płycie CD. 13.2.2. druk plakatów informacyjnych o działalności MHK z reprodukcjami obrazów ze zbiorów MHK o nakładzie: a) 6 wzorów plakatów po 20 egz. (w sumie 120 egz.) o wymiarze 700 mm x 1000 mm; b) 8 wzorów plakatów po 20 egz. (w sumie 160 egz.) plakatów o wymiarze 500 mm x 700 mm Papier - kreda połysk 170 g Kolorystyka - 4+0 4 wzory po 50 egz. ( w sumie 200 egz.) papier - kreda mat 200 g kolorystyka - 4+ 0 Do wykonania: przygotowanie do korekty, druk Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych plakatów oraz zmiany liczby wzorów zamawianych plakatów. 13.2.3. druk dwóch folderów do wystawy: a) Nakład : 500 szt Format: A5 Objętość: 16 stron Kolorystyka 4 + 4 Papier: ArctikVolume White 130 g lub równoważny matowy Oprawa - szyta drutem zeszytowo Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk. b) broszura reklamująca MHK Nakład: 3 wersje językowe - język polski 15 000 egz. - język angielski 7000 egz. - język niemiecki 7000 egz. ( w sumie 29 000 egz.) Format A-5 Objętość 8 str. (w tym okładki ) Kolorystyka 4+4 Papier: ArctikVolume White 130 g lub równoważny matowy Oprawa - szyta drutem zeszytowo Zamawiający zastrzega sobie prawo (w zależności od zaistniałej sytuacji) do nieskorzystania z możliwości druku folderu, broszur , a także do innej zmiany liczby zamawianych folderów, broszur lub liczby ich wzorów. Zamawiający zaznacza, iż korekty będą przeprowadzane w jego siedzibie (dostarczanie i odbiór próbnych wydruków na koszt wykonawcy) 13.2.4. druk ulotek informacyjnych o działalności MHK o nakładzie: a) 55 000 egz. Format - 147 mm x 210 mm Papier - kreda matowa 135 g + lakier offsetowy 13.2.5. druk pocztówek: 8 wzorów po 500 egz. ( razem 4000 egz.) Format - 145 mm x 205 mm Papier - karton jednostronnie kredowany Arktica 270 g + lakier offsetowy jednostronnie Kolorystyka - 4 + 1 13.2.6. druk zakładek do książek: Nakład 4 wzory po 200 egz. ( w sumie 800 egz. ) Format - 60 mm x 200 mm Papier - kreda połysk 350 g + lakier offsetowy Kolorystyka - 4 + 4 13.3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczyć wydrukowane materiały do siedziby Zamawiającego, wskazanej w pkt. 14.2. 13.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania korekty drukarskiej materiałów promocyjnych wymienionych w punkcie 13.2. bez limitu. 13.5. Przed przystąpieniem do druku Wykonawca zobowiązany jest przekazać przygotowany materiał Zamawiającemu, w celu ostatecznej akceptacji. 13.6. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia materiałów własnych. 13.7. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 79810000-5 Usługi drukowania, 79822000-2 Usługi składu, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy, 79821100-6 Usługi korektorskie, 79821000-5 Drukarskie usługi wykańczalnicze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6, 79.82.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U AGADI Agnieszka Machoczek, ul. Sarmacka 7, 40-607 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56927,40

  • Oferta z najniższą ceną: 56927,40 / Oferta z najwyższą ceną: 71423,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.