eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowadostawa i montaż okien, drzwi zewnętrznych i bram segmentowych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-27

POZYCJA 50317

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: dostawa i montaż okien, drzwi zewnętrznych i bram segmentowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: st. bryg. Andrzej Baran, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax (034) 378 53 32, e-mail: wt@cspsp.pl, www.cspsp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż okien, drzwi zewnętrznych i bram segmentowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN, DRZWI ZEWNĘTRZNYCH I BRAM SEGMENTOWYCH Zadanie A - dostawa i montaż okien PCV i drzwi zewnętrznych aluminiowych Zakres zadania A obejmuje dostawę i montaż okien PCV oraz drzwi zewnętrznych aluminiowych. Kolor okien PCV: wewnętrzny - biały, zewnętrzny - biały i foliowane w kolorze RAL 5005. Kolor drzwi zewnętrznych: wewnętrzny - biały, zewnętrzny -malowane w kolorze RAL 5005. Zadanie B - dostawa i montaż bram garażowych segmentowych Zakres zadania B obejmuje dostawę i montaż bram segmentowych garażowych, przeszklonych szkłem akrylowym w 5/6 powierzchni, 1/6 powierzchni - panel typu sandwich, wypełniony pianką poliuretanową. Kolor bram - wewnętrzny i zewnętrzny - RAL 3000. Wymiary, parametry i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączony do s.i.w.z. Miejscem realizacji zamówienia będzie budynek dydaktyczno-hotelowy oraz hotel na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wymagany termin wykonania zamówienia - 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy realizowane będą nieodpłatnie środkami transportu Wykonawcy. Termin płatności - przelew w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawiania faktur częściowych za wykonane roboty budowlane. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynek dydaktyczno - hotelowy i hotel na terenie zamawiającej, ul. Sabinowksa 62/64, 42-200 Częstochowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 28.12.23.00 - Bramy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.13.00 - Bramy Oryginalny kod CPV: 28.12.22.00 - Drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: zadanie A - 8.000 zł; zadanie B - 4.500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych) i oraz spełniający warunki art. 22 ust 1 (Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych) i wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki uczestnictwa zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a w szczególności: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień potwierdzone: -Odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, iż wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami. -Dokumentem/upoważnieniem/pełnomocnictwem uprawniającym osobę/y podpisującą/e ofertę do podpisania oferty, składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa powyżej, z którego wynika, że osoba posiada uprawnienie. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. -W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści dokumentu musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. -Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, z treści której musi wynikać fakt niekaralności. -Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z treści której musi wynikać fakt niekaralności. -Zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek, które jako jednostki organizacyjne nie posiadają osobowości prawnej i są podatnikami podatku od towarów i usług (VAT) wymagane jest odrębne zaświadczenie dla spółek dla podatków uiszczanych przez tę spółkę i odrębne zaświadczenie dla wspólników dla podatków uiszczanych przez wspólników. -Zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Złożone dokumenty muszą być aktualne na dzień składania oferty. -Wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Z treści dokumentu winno wynikać, że Oferent w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:'zadanie A - minimum dwie roboty budowlane polegające na dostawie i montażu okien, o wartości zamówienia minimum 100.000 zł; 'zadanie B - minimum dwie roboty budowlane polegające na dostawie i montażu bram garażowych segmentowych, o wartości zamówienia minimum 100.000 zł. -Dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Z dokumentu winno wynikać, że Oferent w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 'zadanie A - minimum dwie roboty budowlane polegające na jednorazowej dostawie i montażu okien, o wartości zamówienia minimum 100.000 zł; 'zadanie B - minimum dwie roboty budowlane polegające na jednorazowej dostawie i montażu bram garażowych segmentowych, o wartości zamówienia minimum 100.000 zł. -Informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Dokument aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wystawiony przez bank. Z treści dokumentu winno wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub kredytowe na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. -Polisą potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa wystawiona przez zakład ubezpieczeniowy. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. -Wnieśli wymagane wadium w kwocie: zadanie A - 8.000 złotych, zadanie B - 4.500 złotych, przed upływem terminu składania ofert -Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą zostać złożone w zakresie i formie określonej w siwz.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 90% gwarancja jednolita - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.11.2005, cena - 115.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2005, godzina 12:30, Sala konferencyjna (pok. nr 1) w budynku administracyjnym, na terenie zamawiającej, ul. Sabinowksa 62/64, 42-200 Częstochowa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.