Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Kartuzy: Przetarg nieograniczony na wytwarzanie, dostawę i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w Szkole Podstawowej nr 1
im. św. Kazimierza w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 503168 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach , ul. 3 Maja 14, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6811301, faks 58 6811301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl/strona=bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wytwarzanie, dostawę i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w Szkole Podstawowej nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dożywiania uczniów w Szkole Podstawowej nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach oraz pozostałych osób uprawnionym na podstawie ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 03 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. w dni nauki szkolnej. Planowana liczba dzieci/osób dożywianych: 130. Planowana liczba dni nauki szkolnej: 180. Dokładana liczba zamówionych obiadów zostanie przekazana zamawiającemu telefonicznie każdego dnia do godz. 9.00. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowania dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości +30%, -30% zamówienia w zależności od ilości osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. Wykonanie tego zadania obejmuje: 1. Przygotowanie obiadów dwudaniowych wraz z napojem, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z własnych produktów posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej oraz atrakcyjne pod względem organoleptycznym wg menu, wykazanego w załączniku nr 6. Ewentualna zmiana-zamiana menu wskazanego w załączniku nr 6 może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego w terminie 7 dni poprzedzających przygotowanie posiłków. 2. Dostarczane obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom: 2.1 zawartość energii powinna wynosić około 1000 kcal; 2.2 udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30 % 2.3 białko stanowić ma ok.10-15 % posiłku 2.4 zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika - przeciętna porcja zupy - od 350 do 400 g; 2.5 drugie danie powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego- mięso, ryby, drób - porcja 100 g, produktów bogatych w węglowodany złożone- np. ziemniaki, kasza - porcja 200g lub danie typu łazanki, kluski, pierogi, naleśniki lub inne - porcja 300 g, 2.6 sosy muszą stanowić min.50 g. 2.7 dodatek warzywny- surówki lub jarzyny gotowane- porcja 100g; 2.8 napój - w ilości 200 ml (kompot, sok owocowy) 3. Kryteria dodatkowe. - dostarczanie ciepłych posiłków ( minimum 65 0C ) w atestowanych termosach do stołówki szkolnej, - dowóz obiadów do placówek własnym transportem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. - zapewnienie własnych przypraw, serwetek oraz koszy na odpady - dostarczanie posiłków w dni zajęć lekcyjnych w szkołach, w godzinach od godziny 11.00 do 14.00 (lub innych wskazanych w uzgodnieniach z dyrektorem szkoły), - odbieranie każdego dnia niewykorzystanych składników obiadu (pozostała zupa i składniki drugiego dania) do godz. 15.00 - zobowiązanie wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.). Sprawdzanie spełnienia ww kryteriów opisanych w pkt 2 i 3 dokona przedstawiciel Zamawiającego wskazany w umowie w sposób losowy w trakcie umowy. Nie spełnienie któregoś z ww kryteriów skutkować będzie natychmiastowym rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy oraz jej konsekwencjami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty wraz z zawartymi w nim oświadczeniami Wykonawcy - zał. 1 do 5 do SIWZ Zaakceptowany Jadłospis - zał. 6 Zaakceptowany wzór umowy - zał. 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl/strona=bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach
83 - 300 Kartuzy ul. 3 Maja 14
tel. /fax. (058) 681 13 01
http://www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl/strona=bip.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach 83 - 300 Kartuzy ul. 3 Maja 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE SCHRONIENIA I WYŻYWIENIA OSOBOM BEZDOMNYM - KOBIETOM ORAZ KOBIETOM WYMAGAJĄCYM USŁUG OPIEKUŃCZYCH - W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2026 ROKU DO 31 GRUDNIA 2028 ROKU
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2026.
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
- Transport w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego lub Zespołów Ratownictwa Medycznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





