eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleszów › Dostawa w roku 2013 paliw płynnych do pojazdów i sprzętu UG Goleszów oraz pojazdów i sprzętu OSP Gminy Goleszów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Goleszów: Dostawa w roku 2013 paliw płynnych do pojazdów i sprzętu UG Goleszów oraz pojazdów i sprzętu OSP Gminy Goleszów.
Numer ogłoszenia: 503056 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goleszów , ul. 1 Maja 5, 43-440 Goleszów, woj. śląskie, tel. (033) 479 05 10, faks (033) 479 05 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2013 paliw płynnych do pojazdów i sprzętu UG Goleszów oraz pojazdów i sprzętu OSP Gminy Goleszów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych: oleju napędowego do silników wysokoprężnych Diesel ON i benzyny bezołowiowej (Pb95) do pojazdów i sprzętu Urzędu Gminy Goleszów oraz do pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Goleszów. Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.). Tankowanie do zbiorników pojazdów i sprzętu wskazanego przez Zamawiającego oraz kanistrów w ilościach detalicznych. Odbiór paliwa rejestrowany będzie na zbiorczym zestawieniu wydania paliwa zawierającym w szczególności: datę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i nr rejestracyjny pojazdu/ markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej, cenę na dystrybutorze w dniu sprzedaży. Szacunkowe ilości dostaw w roku 2013 wynosić będą odpowiednio: - olej napędowy - 24 800 l, - benzyna bezołowiowa PB 95 - 3 080 l, Podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, a w przypadku niezrealizowania do dnia obowiązywania umowy powyższych ilości, dostawę uważać się będzie za zakończoną, bez dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Paliwa winny spełniać wymogi określone w: a) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) b) normach paliwa dla pojazdów silnikowych - dla benzyny bezołowiowej Pb 95 norma PN-EN 228 , - dla oleju napędowego ON norma PN-EN 590. 2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie udostępnienie dystrybutorów na stacji paliw z zapewnieniem bezgotówkowego tankowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego wyszczególnionego w załączniku nr 1 i 2 do projektu umowy. Stacja paliw musi być czynna minimum: od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 17:00 ,sobota w godzinach do 7:00 do 15:00 Stacja, wskazana jako miejsce tankowania, winna znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (Goleszów, ul. 1 Maja 5), liczonej według optymalnej trasy przejazdu po drogach publicznych. 3. Umowa zostanie zawarta na czas określony od 02.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Cena jednego litra oleju napędowego oraz cena jednego litra benzyny bezołowiowej Pb 95 podana w ofercie służy tylko i wyłącznie porównywalności ofert oraz do dokonania ich oceny. Cena oleju napędowego oraz cena benzyny bezołowiowej Pb 95 będzie w okresie obowiązywania umowy podlegała zmianom. Sposób jej obliczania i warunki zmian zawarte są w rozdziale XII. Opis sposobu obliczania ceny oraz w projekcie umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89,poz.625 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę paliw w ilościach: olej napędowy co najmniej 22 000 l oraz benzyna bezołowiowa Pb 95 co najmniej 2000 l. Wykaz winien być sporządzony według załącznika Nr 5 do SIWZ i obejmować minimum: określenie zamawiającego, wartość, przedmiot, daty wykonania. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca dysponował będzie stacją paliw położoną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (Goleszów, ul. 1 Maja 5), przystosowaną do tankowania samochodów osobowych i ciężarowych czynną od poniedziałku do piątku minimum w godzinach od 6:00 do 17:00 oraz w soboty minimum od 7:00 do 15:00. (Odległość pomiędzy stacją paliw a siedziba Zamawiającego liczona według optymalnej trasy przejazdu po drogach publicznych). Oceną spełnienia bedzie złożenie oświadczenia zgodnego z załącznikiem Nr 6 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz. 2. Parafowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Upust - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień i sposobu wykonania zawartej umowy, b) wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującej niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; c) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, d) zmiany ustawowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goleszów, 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Goleszów, 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5, pok. Nr 19 sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.