Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Grudziądz: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - sprawa Nr 107/2013
Numer ogłoszenia: 503038 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - sprawa Nr 107/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, w obiektach znajdujących się w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie, Gardei i Brodnicy zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami wg zadań następująco: Zadanie nr 1: Jednostka Wojskowa 1109 w Grudziądzu - kompleks przy ul. Hallera 60 w Grudziądzu Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu i Grupie - kompleks przy ul. Bema w Grudziądzu - kompleks przy ul. Jagiełły w Grudziądzu - kompleks przy ul. 6 Marca w Grudziądzu - kompleks przy ul. Dworcowej w Grupie Jednostka Wojskowa 1523 Inowrocław - kompleks przy ul. Legionów, w Grudziądzu - kompleks przy ul. Saperów (n/Wisłą), w Grudziądzu Zadanie nr 2: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Grudziądzu - kompleks przy ul. Legionów 48, w Grudziądzu Jednostka Wojskowa 4503 w Grudziądzu - kompleks przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu Węzeł Łączności w Grudziądzu - kompleks przy ul. Bema 1 w Grudziądzu Żandarmeria Wojskowa w Grudziądzu - kompleks przy ul. Bema w Grudziądzu 1 RBLog- Skład Grudziądz - kompleks przy ul. Czwartaków 1 - kompleks w Grupie ul. Dworcowa 1 RBLog - 1 RWT Grudziądz - kompleks przy ul. Czwartaków w Grudziądzu Zadanie nr 3: Jednostka Wojskowa 3537 w Brodnicy - kompleks przy ul. Czwartaków 1, w Brodnicy Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brodnicy - kompleks przy ul. Królowej Jadwigi 4, w Brodnicy Jednostka Wojskowa 3136 w Chełmnie - kompleks przy ul. Al. 3 Maja 4, w Chełmnie - kompleks w Grubnie 1 RBLog - Skład Gardeja - kompleks Jamy Węzeł Łączności w Chełmnie - kompleks przy ul. Al. 3 Maja 4, w Chełmnie 2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący -Ogólne warunki umowy-. 3. Zestawienie urządzeń wraz z podaniem ich nazwy oraz ilości wg zadań określono w załączniku nr 10 do SIWZ -Zestawienie urządzeń do konserwacji kwartalnej-. 4. Szczegółowy wykaz urządzeń i systemów alarmowych podlegających konserwacji z podziałem na rodzaje i ilości w poszczególnych obiektach będzie udostępniony w siedzibie Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi ze strony Wykonawcy po podpisaniu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2.Wysokość wadium wymagana od Wykonawców: 1)Zadanie nr 1: 1 200,00 zł;2)Zadanie nr 2: 1 000,00 zł;3)Zadanie nr 3: 990,00 zł.3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą 4.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000. W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium, składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną-e osobę-y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 5 pkt 5) Rozdziału IX SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Dokument należy wówczas przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem -KASA - numer sprawy. Kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. 9.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10 Rozdziału IX SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP; b)Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym w niniejszym postępowaniu tj.: - posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (wymagane przedłożenie dokumentu koncesji wraz z ofertą);- posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego III stopnia o klauzuli poufne (przedłożenie oświadczenia). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą upływu terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, należycie minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych. Wartość brutto każdej z usług musi być co najmniej równa 50% wartości brutto składanej oferty w danym zadaniu;Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP oraz wykazania poprzez przedłożenie oświadczenia, że Wykonawca - dysponuje pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP oraz wykazania, poprzez przedłożenie oświadczenia że Wykonawca: a)dysponuje odpowiednią liczbą pracowników zapewniającą ciągłość realizacji zamówienia pomimo urlopów czy absencji chorobowej, przy zachowaniu obowiązujących przepisów, zdolnymi do wykonywania zawodu posiadającymi niżej wymienione dokumenty i uprawnienia:- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE dla pracowników realizujących umowę,- aktualne zaświadczenia wydane na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pracowników realizujących umowę, aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia dla osób realizujących naprawy i konserwacje oraz co najmniej 1 osoba II stopnia dla pracowników realizujących umowę,świadectwo ukończenia kursów wydane przez Techom lub PISA w zakresie instalowania, konserwacji i eksploatacji dla pracowników realizujących umowę, oraz co najmniej 1 osoba w zakresie projektowania systemów alarmowych, do Grade 4 i kl. SA-4, zaświadczenie o stwierdzeniu odbycia szkolenia u przedstawicieli producentów central alarmowych, TV przemysłowej i kontroli dostępu dla pracowników realizujących umowę:w zad. 1 - Satel, Galaxy, Ifter( InPro BMS), Siemens;w zad. 2 - Satel, Galaxy, Ifter( InPro BMS), PC4020, czytnik linii papilarnych 4GFXSP;w zad. 3 - Satel, Galaxy, Ifter( InPro BMS), wiedzę w zakresie konserwacji i naprawy SA Semico-2 (dotyczy zadania nr 1);wiedzę w zakresie konserwacji i naprawy SA Dialog (dotyczy zadania nr 3), b)dysponuje pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą upływu terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, należycie minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych. Wartość brutto każdej z usług musi być co najmniej równa 50% wartości brutto składanej oferty w danym zadaniu;; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zw. Rozdziałem VI ust. 1 SIWZ, Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013, poz. 231): 1)ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (ustawa z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.)(wskazano w sekcji III.4.1 ogłoszenia); 2)oświadczenia, że Wykonawca posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego III stopnia o klauzuli poufne zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ; 3)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi, polegające na świadczeniu usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych. Wartość brutto każdej z usług musi być co najmniej równa 50% wartości brutto składanej oferty w danym zadaniu (wskazano w sekcji III.4.1 ogłoszenia). Ponad to Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz wykonywanych lub wykonanych usług wraz z dowodami, że usługi były wykonane lub są wykonywane należycie; Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadaniu uprawnień; Oświadczenie,że osoby przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia posiadają znajomość urządzeń w zakresie konserwacji i naprawy; Informacja o Wykonawcy; Oświadczenie o przynależności - bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA NA: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - sprawa nr 107/2013.Nie otwierać do dnia 16.12.2013 r. do godziny 10:00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W GRUDZIĄDZU I GRUPIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, w obiektach znajdujących się w Grudziądzu, Grupie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami wg zadań następująco: Zadanie nr 1: Jednostka Wojskowa 1109 w Grudziądzu -kompleks przy ul. Hallera 60 w Grudziądzu Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu i Grupie -kompleks przy ul. Bema w Grudziądzu -kompleks przy ul. Jagiełły w Grudziądzu -kompleks przy ul. 6 Marca w Grudziądzu -kompleks przy ul. Dworcowej w Grupie Jednostka Wojskowa 1523 Inowrocław -kompleks przy ul. Legionów, w Grudziądzu -kompleks przy ul. Saperów (n/Wisłą), w Grudziądzu 2.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący Ogólne warunki umowy. 3.Zestawienie urządzeń wraz z podaniem ich nazwy oraz ilości wg zadań określono w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie urządzeń do konserwacji kwartalnej. 4.Szczegółowy wykaz urządzeń i systemów alarmowych podlegających konserwacji z podziałem na rodzaje i ilości w poszczególnych obiektach będzie udostępniony w siedzibie Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi ze strony Wykonawcy po podpisaniu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W GRUDZIĄDZU I GRUPIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, w obiektach znajdujących się w Grudziądzu I Grupie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami wg zadań następująco: Zadanie nr 2: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Grudziądzu -kompleks przy ul. Legionów 48, w Grudziądzu Jednostka Wojskowa 4503 w Grudziądzu -kompleks przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu Węzeł Łączności w Grudziądzu -kompleks przy ul. Bema 1 w Grudziądzu Żandarmeria Wojskowa w Grudziądzu -kompleks przy ul. Bema w Grudziądzu 1 RBLog- Skład Grudziądz -kompleks przy ul. Czwartaków 1 -kompleks w Grupie ul. Dworcowa 1 RBLog - 1 RWT Grudziądz -kompleks przy ul. Czwartaków w Grudziądzu 2.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący Ogólne warunki umowy. 3.Zestawienie urządzeń wraz z podaniem ich nazwy oraz ilości wg zadań określono w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie urządzeń do konserwacji kwartalnej. 4.Szczegółowy wykaz urządzeń i systemów alarmowych podlegających konserwacji z podziałem na rodzaje i ilości w poszczególnych obiektach będzie udostępniony w siedzibie Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi ze strony Wykonawcy po podpisaniu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W BRODNICY, CHEŁMNIE, GRUBNIE I GARDEI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, w obiektach znajdujących się w Chełmnie, Grubnie, Gardei i Brodnicy zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami wg zadań następująco: Zadanie nr 3: Jednostka Wojskowa 3537 w Brodnicy -kompleks przy ul. Czwartaków 1, w Brodnicy Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brodnicy -kompleks przy ul. Królowej Jadwigi 4, w Brodnicy Jednostka Wojskowa 3136 w Chełmnie -kompleks przy ul. Al. 3 Maja 4, w Chełmnie -kompleks w Grubnie 1 RBLog - Skład Gardeja -kompleks Jamy Węzeł Łączności w Chełmnie -kompleks przy ul. Al. 3 Maja 4, w Chełmnie 2.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący Ogólne warunki umowy. 3.Zestawienie urządzeń wraz z podaniem ich nazwy oraz ilości wg zadań określono w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie urządzeń do konserwacji kwartalnej. 4.Szczegółowy wykaz urządzeń i systemów alarmowych podlegających konserwacji z podziałem na rodzaje i ilości w poszczególnych obiektach będzie udostępniony w siedzibie Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi ze strony Wykonawcy po podpisaniu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039 - znak sprawy: Z/56/PN/25
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piaskach
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem - budynek nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie- sprawa nr 55/2025
- Wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe i zmywarki przemysłowe) - sprawa numer 52/2025
- Dostawa elektronarzędzi - sprawa 54/2025
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.