Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Toruń: Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm do drukarek i faxów
Numer ogłoszenia: 50286 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu , ul. Szosa Okrężna 56, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114573, 6114582, faks 056 6114913; 6114686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm do drukarek i faxów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: tusze, tonery, taśmy do drukarek i faxów w zakresie szczegółowo określonym w zestawieniu szczegółowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia - oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie wymaganych dokumentów; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia oraz dokumentów. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz dokumentu; d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz dokumentów. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty w systemie - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Wykaz minimum 3 dostaw wykonanych z należyta starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( jedna dostawa musi stanowić co najmniej 70% wartości oferty brutto, a dwie dostawy mogą być sumą maksymalnie 2 dostaw i i stanowić 70 % ceny oferty - w takiej sytuacji Wykonawca musi przedstawić 5 dostaw by spełnić warunek ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; f)Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). g)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 % ceny oferty. OŚWIADCZENIE: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki z art. 22 ust 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/oferty/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu ul. Szosa Okrężna 56, 87-100 Toruń, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu ul. Szosa Okrężna 56, 87-100 Toruń, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWO DLA POTRZEB Projektu nr WND-POKL.06.01.01-04-056/08 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%)pn. Ludzie starsi na rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim. Tendencje rozwojowe i możliwości aktywizacji umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.06.01.01-04-056/08-00 z dn. 30 maja 2008 r..
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 109 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
- Koncepcje istniejących budynków użyteczności publicznej na miejsca doraźnego schronienia (MDS)
- Koncepcja dostosowania pomieszczeń na miejsca doraźnego schronienia w jednostkach użyteczności publicznej w Toruniu - 3 części
- Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń organizowanych przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - umowa ramowa.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn.: "Kompleksowy remont basenu szkolnego w Szkole Podstawowej nr 24 przy ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu".
- Usługa przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. D i C+E dla strażaków województwa kujawsko - pomorskiego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO POWSZECHNEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNO - TECHNICZNYCH I WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH.
- Dostawa kart zbliżeniowych i kaset, taśm, tonerów, tuszy, bębnów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z odbiorem zużytych tonerów i taśm
- Dostawa drukarek 3D, myjek i materiałów
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.