Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Nowy Dwór Mazowiecki: USŁUGA WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY
GARNIZONOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SPZOZ W MODLINIE
Numer ogłoszenia: 502766 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie , ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6862380, faks 022 6862385.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY GARNIZONOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SPZOZ W MODLINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi z zakresu analityki medycznej (badań diagnostycznych) zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonywanie badań na podstawie skierowania od Zamawiającego. 2. Transport materiału do laboratorium Wykonawcy. 3. Dostawa wyników do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawa wyników do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie w następnym dniu roboczym po odbiorze materiału do badania. Nie dotyczy badań z dłuższym okresie wykonywania - w takim przypadku odbiór wyników powinien nastąpić w następnym dniu roboczym po zakończeniu wykonywania badania. 5. Prowadzenie dokumentacji wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem należytej staranności. 6. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu wszelkie materiały niezbędne do pobrania materiału do badań (m.in. próbówki, igły, nakłuwacze, łączniki, pojemniki na mocz, wymazówki itp.) wg zgłoszonego zapotrzebowania Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu druku skierowań na badanie. 8. Przygotowaniem materiału do badania będzie zajmował się personel Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami. Wykonawca może w tym zakresie określić swoje procedury przygotowania materiału do badań. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniki Nr 2 do SIWZ tj. formularzu ofertowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie posiada własnej strony internetowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SPZOZ w Modlinie
ul. 29 Listopada 105
05-160 Nowy Dwór Mazowiecki
tel: 22 686 23 83
e-mail: gplek.modlin@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SPZOZ w Modlinie ul. 29 Listopada 105 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-538/2025: Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru energii AMW SINEVIA Sp. z o.o
- SVA/4620-512/2025 Rozbiórka budynku nieczynnej kotłowni wraz z zagospodarowaniem na terenie kompleksu wojskowego w m. Grupa, woj. kujawsko-pomorskie
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2417W relacji Zakroczym - Nowe Trębki na odcinku o długości 670 m
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





