eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KawęczynŚwiadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 r.



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Kawęczyn: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 502688 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , Młodzianów 25, 62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie, tel. 63 288 72 15, faks 63 288 59 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i ferii letnich od 21.07.2014r. do 08.08.2014r. oraz innych dni po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie ok.55 km.Trasa dowozu będzie przebiegała przez następujące miejscowości: Kawęczyn - Nowy Świat - Marcjanów - Będziechów - Żdzary - Myszkowice - Głuchów - Siewieruszki - Wojciechów - Kawęczyn - Ciemień - Kowale Pańskie - Siedliska - Leśnictwo - Młodzianów UWAGA: Autobus będzie wyjeżdżał z Kawęczyna o godz. 7.30 wraz z opiekunem Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie i w poszczególnych miejscowościach w wyznaczonych miejscach zabierał uczestników ŚDS . Liczba dowożonych uczestników to 22 osoby, liczba ta może ulec zmianie w zależności od frekwencji uczestników w ŚDS w Młodzianowie. 2) Odwóz uczestników ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie ok.55 km.Trasa odwozu będzie przebiegała przez następujące miejscowości: Młodzianów - Leśnictwo - Kowale Pańskie - Ciemień - Kawęczyn - Nowy Świat - Marcjanów - Będziechów - Żdżary - Głuchów - Siewieruszki - Kawęczyn. UWAGA: Autobus będzie odwoził uczestników z ŚDS Młodzianów o godz. 15.00 wraz z opiekunem do poszczególnych miejscowości ( opiekun wysiada w Kawęczynie). 3.Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 2 następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście przejechanych kilometrów przez Wykonawcę w danym miesiącu. 4. Liczba uczestników może ulec zmianie, Wykonawca (kierowca autobusu) na bieżąco będzie informowany o liczbie osób jadących w danym dniu. 5.Dowóz realizowany musi być co najmniej 1 autobusem - busem przystosowanym do przewozu 22 uczestników i jednego opiekuna, rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz i odwóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie odbywać się będzie przez cały rok kalendarzowy 2014 w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych ustawowo od pracy i ferii letnich od 21.07.2014r.-08.08.2014. 6. W przypadku dodatkowego wyjazdu (np. wycieczka, wyjazd integracyjny) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie zgodnie ze wcześniejszym uzgodnieniem trasy z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym uczestnikom i opiekunom. 7.Pojazdy służące do przewozu uczestników muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. 8.Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczestników na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących) pojazdu. 9.Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim uczestnikom ŚDS miejsca siedzące podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów. 10.W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi załączyć wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaz głównych usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal usług zgodnych z przedmiotem zamówienia z udokumentowaniem, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca umieści w wykazie wykonanie /wykonywanie co najmniej dwóch usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. polegających na dowozie i odwozie osób o wartości usługi nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda, z udokumentowaniem, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z załącznikami (Zał. nr 1 do SWIZ); b) pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; c) oświadczenie o gotowości zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień umowy : a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub przepisami prawa. b) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia będących następstwem zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, c) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy ( np. urzędowa stawka podatku VAT ), d) rezygnacje z części usługi przez Zamawiającego, wprowadzenie usługi zamiennej, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany przedmiotu zamówienia związane i wynikające ze zmian : - lokalizacji i ilości przystanków, - zwiększeniem liczby dowożonych uczestników f) zmian w zakresie wprowadzenia prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaweczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy w Młodzianowie, Młodzianów 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy w Młodzianowie, Młodzianów 25, 62-704 Kawęczyn pokój nr 5,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.