Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Kawęczyn: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 502688 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , Młodzianów 25, 62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie, tel. 63 288 72 15, faks 63 288 59 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i ferii letnich od 21.07.2014r. do 08.08.2014r. oraz innych dni po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie ok.55 km.Trasa dowozu będzie przebiegała przez następujące miejscowości: Kawęczyn - Nowy Świat - Marcjanów - Będziechów - Żdzary - Myszkowice - Głuchów - Siewieruszki - Wojciechów - Kawęczyn - Ciemień - Kowale Pańskie - Siedliska - Leśnictwo - Młodzianów UWAGA: Autobus będzie wyjeżdżał z Kawęczyna o godz. 7.30 wraz z opiekunem Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie i w poszczególnych miejscowościach w wyznaczonych miejscach zabierał uczestników ŚDS . Liczba dowożonych uczestników to 22 osoby, liczba ta może ulec zmianie w zależności od frekwencji uczestników w ŚDS w Młodzianowie. 2) Odwóz uczestników ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie ok.55 km.Trasa odwozu będzie przebiegała przez następujące miejscowości: Młodzianów - Leśnictwo - Kowale Pańskie - Ciemień - Kawęczyn - Nowy Świat - Marcjanów - Będziechów - Żdżary - Głuchów - Siewieruszki - Kawęczyn. UWAGA: Autobus będzie odwoził uczestników z ŚDS Młodzianów o godz. 15.00 wraz z opiekunem do poszczególnych miejscowości ( opiekun wysiada w Kawęczynie). 3.Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 2 następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście przejechanych kilometrów przez Wykonawcę w danym miesiącu. 4. Liczba uczestników może ulec zmianie, Wykonawca (kierowca autobusu) na bieżąco będzie informowany o liczbie osób jadących w danym dniu. 5.Dowóz realizowany musi być co najmniej 1 autobusem - busem przystosowanym do przewozu 22 uczestników i jednego opiekuna, rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz i odwóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie odbywać się będzie przez cały rok kalendarzowy 2014 w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych ustawowo od pracy i ferii letnich od 21.07.2014r.-08.08.2014. 6. W przypadku dodatkowego wyjazdu (np. wycieczka, wyjazd integracyjny) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Młodzianowie zgodnie ze wcześniejszym uzgodnieniem trasy z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym uczestnikom i opiekunom. 7.Pojazdy służące do przewozu uczestników muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. 8.Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczestników na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących) pojazdu. 9.Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim uczestnikom ŚDS miejsca siedzące podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów. 10.W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi załączyć wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaz głównych usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal usług zgodnych z przedmiotem zamówienia z udokumentowaniem, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca umieści w wykazie wykonanie /wykonywanie co najmniej dwóch usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. polegających na dowozie i odwozie osób o wartości usługi nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda, z udokumentowaniem, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z załącznikami (Zał. nr 1 do SWIZ); b) pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; c) oświadczenie o gotowości zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień umowy : a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub przepisami prawa. b) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia będących następstwem zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, c) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy ( np. urzędowa stawka podatku VAT ), d) rezygnacje z części usługi przez Zamawiającego, wprowadzenie usługi zamiennej, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany przedmiotu zamówienia związane i wynikające ze zmian : - lokalizacji i ilości przystanków, - zwiększeniem liczby dowożonych uczestników f) zmian w zakresie wprowadzenia prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaweczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy w Młodzianowie, Młodzianów 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy w Młodzianowie, Młodzianów 25, 62-704 Kawęczyn pokój nr 5,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAWĘCZYN
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Marianów Kolonia dla obsługi terenów inwestycyjnych
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby gminy Kawęczyn
więcej: przetargi KAWĘCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla GDOŚ oraz rdoś z zakresu realizacji projektów nr: FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - dostawa wraz z montażem kontenerów chłodniczych
- świadczenie usług transportowo przeprowadzkowych w zakresie wyposażenia pomieszczeń biurowych, sprzętów oraz przewozu akt i dokumentów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





