eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrójzakup wraz z dostawą



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jastrzębie-Zdrój: zakup wraz z dostawą: kolejki spągowej zębatej z napędem spalinowym - 1 szt. kolejki spągowej zębatej z napędem elektrycznym - 1 szt. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa, do kontaktów: Jerzy Siadek, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 7564640, fax 032 4762671, e-mail: dr@jsw.pl, www.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., Jerzy Siadek, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 32 7564433, fax 32 7564481, e-mail: jsiadek@jsw.pl, www.jsw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Jastrzębska Spółka Węglowa, Jerzy Siadek, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 32 7564433, fax 32 7564481, e-mail: jsiadek@jsw.pl, www.jsw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą: kolejki spągowej zębatej z napędem spalinowym - 1 szt. kolejki spągowej zębatej z napędem elektrycznym - 1 szt. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą: kolejki spągowej zębatej z napędem spalinowym - 1 szt. kolejki spągowej zębatej z napędem elektrycznym - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jastrzębie Zdrój, JSW S.A. KWK "Jas-Mos". Kod NUTS: 3.24.32.67. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.00.00 - Maszyny górnicze, kopalnicze i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.00.00.00 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 400000 EUR, zakres zgodny z SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: Do 2 miesięcy od podpisania umowy loco KWK Jas-Mos;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% ceny ofertowej (brutto) zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Zapłata należności nastąpi na podstawie comiesięcznej wystawionej przez "Wykonawcę" faktury VAT w formie: ­ przelewu w terminie 30 dni od daty złożenia faktury VAT, ­ w innej wzajemnie uzgodnionej formie z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni, 2. Należności wynikające z kontraktu w tym i odsetki nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż) bez zgody Zmawiającego 3. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn .zm.). 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy muszą spełniać poniższe wymagania: 1) Ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz jednoznacznie wskazywać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2) Warunek opisany w pkt. 1.1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Warunek opisany w pkt. 1.2) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 oraz w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ. 2.1.4) Inne informacje: Ponadto, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. że: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany druk "OFERTA" będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) ppkt 1, 3, 4 i 5 musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) ppkt 2 oraz w pkt III.2.1.4) ppkt 1 i 2 przedkłada pełnomocnik składający ofertę wspólną. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 53 / VIII / ZP / 05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 4, płatność w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 10.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 06.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, sala nr 17, parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.