eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Sukcesywna dostawa 80.000 dm3 oleju napędowego do stacji paliw zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Stryków: Sukcesywna dostawa 80.000 dm3 oleju napędowego do stacji paliw zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 50242 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie , ul. Batorego 25, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198198, faks 042 7198198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa 80.000 dm3 oleju napędowego do stacji paliw zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego zgodnie z Polską Normą PN-EN-590 w ilości szacunkowej 80 m3 , polegająca na sukcesywnych dostawach w jednorazowej ilości nie mniejszej niż 5 m3 , do stacji paliw zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą autocysterną Wykonawcy wyposażoną w zalegalizowany licznik umożliwiający pomiar zrzuconego paliwa do zbiorników Zamawiającego. Dostarczany olej napędowy (letni lub zimowy w zależności od pory roku) powinien spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane atesty. Wskazany powyżej olej napędowy, dostarczany Zamawiającemu, odpowiadać musi wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2004 r. Nr 192 poz. 1969). Podane ilości oleju napędowego mogą ulec zmianie o około 20% w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed terminem otwarcia ofert. Potwierdzeniem wniesienia wadium jest uznanie rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający złożenie wadium musi być załączony do oferty. Wadium może być złożone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego w B.S. Stryków nr 08 87850002 2001 0000 9335 0001 lub w siedzibie Zamawiającego - kasa. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którym Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: złożą ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ posiadają wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia, spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Koncesję na obrót paliwami ciekłymi, z potwierdzeniem opłaty koncesyjnej za rok 2009 na rzecz Urzędu Regulacji Energetyki. 4)Aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu rzeczy, 5)Wykaz pojazdów realizujących zamówienie z zezwoleniami dopuszczającymi te pojazdy do przewozu materiałów niebezpiecznych wystawione przez dozór techniczny i aktualnymi kopiami dowodów rejestracyjnych. Zezwolenia i kopie dowodów rejestracyjnych muszą być ważne na dzień składania oferty i przez cały okres trwania umowy. 6)Aktualną (ważną) autoryzację lub umowę z producentem, uprawniającą do dystrybucji jego oleju napędowego w czasie trwania umowy. 7)Wydruk ze strony internetowej producenta z dnia 11.03.2009 po godz. 18:00 z cenami hurtowymi przedmiotu zamówienia. 8)Orzeczenie laboratoryjne lub zakładowa norma producenta, charakteryzująca oferowany olej napędowy, zgodne z obowiązującymi normami PN-EN-590, wystawiona nie wcześniej niż 14 dni od terminu składania oferty. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność w cysternach samochodowych. 10)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 100.000 zł. 11)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 12)Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia. 13)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14)Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Stefana Batorego 25, 95-010 Stryków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Stefana Batorego 25, 95-010 Stryków, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.