eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie materiałów informacyjnych PFRON



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50237

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie materiałów informacyjnych PFRON

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, do kontaktów: Mariusz Bugalski, tel. 22 620-03-51 wew. 494, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 620 32 26, e-mail: dg@pfron.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie materiałów informacyjnych PFRON. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie materiałów informacyjnych PFRON obejmuje wykonanie projektu graficznego, prac wydawniczych i druku materiałów informacyjnych, w tym: a)ulotek informacyjnych w łącznym nakładzie 120 000 egz., w sześciu tytułach (każdy po 20 000 egz.): ·Niepełnosprawny w powiatowym urzędzie pracy, ·Jak szukać pomocy w organizacji pozarządowej - dane teleadresowe, punkty informacyjno - doradcze, ·Starosta a osoby niepełnosprawne, pożyczki dla osób niepełnosprawnych na rozpoczęcie działalności gospodarczej, ·PFRON - pomoc dla osób niepełnosprawnych, ·Turnus czy sanatorium, ·Sprzęt rehabilitacyjny, sprzęt ortopedyczny i środki pomocnicze, likwidacja barier, b)informatora nt. możliwości zatrudniania osób niepełnosprawnych (16 str. w nakładzie 10 000 egz.) c)informatora - przewodnika osoby niepełnosprawnej po instytucjach i możliwościach wsparcia finansowego (200 str. w nakładzie 30 000 egz.) d)wersji elektronicznej (płyta CD) informatora opisanego w pkt c w nakładzie 5 000 egz. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Wykonawcy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2000 zł (dwa tysiące złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy, 2.nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3.w zakresie doświadczenia zawodowego: 3.1 w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej po jednej usłudze (w ramach jednego lub kilku zamówień) z każdego z wymienionych w części III Specyfikacji składowych zamówienia (nakład, rodzaj), tj.: 3.1.1.publikacja w formie książkowej (oprawa klejona), o nakładzie nie mniejszym niż 5 tys egz., 3.1.2. publikacja w formie zeszytowej o nakładzie nie mniejszym niż 15 tys egz., 3.1.3. ulotki informacyjne o nakładzie nie mniej niż 10 tys egz., 3.1.4. płyta CD - o nakładzie nie mniejszym niż 1 tys. egz. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie obdywała się wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% termin realizacji - 10% projekty graficzne - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2005, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna p. 907.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.