eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzZakup materiału sadzeniowego dla Nadleśnictwa Siewierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Siewierz: Zakup materiału sadzeniowego dla Nadleśnictwa Siewierz
Numer ogłoszenia: 50222 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz , Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, faks 032 6741160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_siewierz/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiału sadzeniowego dla Nadleśnictwa Siewierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału sadzeniowego do leśnictw. Materiał sadzeniowy to sadzonki dwu lub trzyletnie dębu szypułkowego (138,4 tys. sztuk) i dwu lub trzyletnie sadzonki buka zwyczajnego (109,5 tys. sztuk). Wymagane przez Zamawiającego regiony nasienne, z których muszą pochodzić sadzonki to odpowiednio: dla dębu 655, 502, 554, 607, 654; dla buka 655, 556, 654, 801, 851. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ DO POBRANIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.00.00 - Produkty szkółek leśnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000 PLN 2) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : BGŻ S.A. o/Katowice nr 10 2030 0045 1110 0000 0041 8480 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy np.: wadium -przetarg na dostawę sadzonek, 3) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W interesie Wykonawcy jest więc by przelewu dokonać na tyle wcześnie, by wadium wpłynęło w terminie. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w kasie Nadleśnictwa przed upływem terminu składania ofert w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz, ul. Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, z dopiskiem że jest to wadium oraz jakiego postępowania dotyczy. Koperta oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzenia, gwarantująca zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania oferta, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wobec Nadleśnictwa Siewierz, dających podstawę do zatrzymania wadium w oparciu o przepisy Ustawy (art. 46 ust 4a. i ust 5.). Zapłata roszczeń z gwarancji może nastąpić najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wpłynięcia do gwaranta żądania zapłaty wadium. Żądanie zapłaty wadium wraz z oświadczeniem że wadium jest należne z powodu zaistnienia jednej ze wskazanej okoliczności zgodnie z art. 46 ust 4a. i ust 5. oraz dokumenty potwierdzające, że żądanie zapłaty zostało podpisane przez osobę, które mogą zaciągać zobowiązanie w imieniu Nadleśnictwa Siewierz są jedynymi dopuszczalnymi warunkami, od wniesienia których gwarant może uzależniać zapłatę wadium 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, tj. przed 28 marca 2011 r., godz. 7:30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału jeśli złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, które są niezbędne dla realizacji zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału jeśli wykaże i udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy dostawy, każda z nich o wartości minimum 50 000 zł brutto na łączną liczbę dostarczonych sadzonek co najmniej 100 000 sztuk. Dokumenty poświadczające wykonawstwo dostaw (jak zaświadczenia, referencje, opinie, listy polecające lub inne) muszą jednoznacznie określać: - rodzaj dostawy - rozmiar dostawy (ilość sadzonek) - wartość dostawy brutto - termin realizacji dostawy - przez kogo realizowana była dostawa - oraz to czy dostawa została zrealizowana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, gdy: - złoży oświadczenie o tym, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Sumę ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykonawca składa dokumenty zgodnie z przepisami §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z 2006 r z późniejszymi zmianami), adekwatnie do postanowień dotyczących podmiotów krajowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy co do nieistotnych postanowień tzn. w szczególności tych zapisów które nie wynikają z treści oferty i na podstawie których dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy co do istotnych postanowień umowy co do zmiany terminu realizacji zamówienia, który w związku ze zmianą warunków pogodowych może ulec zmianie, zarówno na wcześniejszy (jednak nie wcześniej niż termin zawarcia umowy) jak i na późniejszy. Zmiana terminu może nastąpić również z powodu przeciągającej się procedury zamówień publicznych. Zmiana terminu realizacji umowy może wystąpić wyłącznie za zgodą lub na żądanie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_siewierz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siewierz z siedzibą: Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz pokój nr 10, sekretariat Nadleśnictwa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 07:30, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siewierz z siedzibą: Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz pokój nr 10, sekretariat Nadleśnictwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia udostępnia się na informacyjnej stronie internetowej zamawiającego (http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_siewierz/zamowienia_publiczne) wraz z załącznikami. Wykonawca może odebrać nieodpłatnie SIWZ w postaci elektronicznej w siedzibie Nadleśnictwa na własnym nośniku. Nadleśnictwo na wniosek wykonawcy przekaże w terminie 3 dni Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w innej formie. W tej sytuacji Zamawiający przewiduje opłatę pokrywającą koszty wykonania SIWZ we wskazanej formie i jej przekazania. 5. Do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. nr 113 poz. 759 z 2010r z poźn. zmianami), zwanej dalej Ustawą oraz w sprawach nieuregulowanych Ustawą, przepisy ustawy - Kodeks Cywilny. Postępowanie jest prowadzone przy zastosowaniu przepisów odpowiednich dla trybu przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień, których wartość nie przekracza progu ustalonego w oparciu o przepisy wskazane w art. 11 ust. 8 Ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.