To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Olesno: Dostawa soli drogowej
Numer ogłoszenia: 502160 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331018 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie, ul. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3584714, faks 034 3584715.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa do SłuSby Drogowej w Praszce (Praszka, ul. Byczyńska - plac składowy Powiatowego Zarządu Dróg w Oleśnie) soli drogowej typ DR, spełniającej wymagania normy PN-86/C-84081/02: - zawartość chlorku sodowego (NaCl) - min. 90% - zawartość antyzbrylacza w ilości 40 mg/kg - ziarnistość o frakcji 1-6 mm: - ziarna poniSej 1 mm 20% max - ziarna powySej 6 mm 10% max - postać: produkt krystaliczny, sypki - barwa biała, biało-szara - woda - do 3% max - substancje nierozpuszczalne w wodzie - do 8% max - siarczany - do 2% max (wg PN-86/C-84081/02) - pozostałe parametry wg PN-86/C-84081/02 Sól musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny Komunalnej oraz opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Dostawa sukcesywna - w zaleSności od potrzeb Zamawiającego - w okresie od 24 września 2012 do 31 marca 2013. Zapotrzebowanie uzaleSnione jest od panujących warunków atmosferycznych. Zamawiający zamówi w tym okresie od 150 do 500 ton soli drogowej. Pierwszą dostawę w ilości 150 ton naleSy zrealizować do 20 października 2012..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00 - 14.44.00.00 60.12.21.30 - 60.12.21.30 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne GER-POL Spółka Jawna, A.Będkowski, J.Będkowska,, Gliwice, ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110000,00
Oferta z najniższą ceną: 110000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147500,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.