eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy materiałów kancelaryjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Warszawa: Dostawy materiałów kancelaryjnych
Numer ogłoszenia: 50207 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31105 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów kancelaryjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy materiałów kancelaryjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem rodzaju asortymentu który może zostać zakupiony w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie umowy ramowej zawarty jest w dokumentacji przetargowej zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Ilość asortymentu (odpowiednio do rodzaju) każdorazowo będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty 664 200,00 brutto. 4. Wskazane w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej symbole oraz nazwy producenta mają wyłącznie na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą wyłącznie ustaleniu standardu produktu. W pozycjach, w których wskazano symbole oraz nazwy producenta dopuszcza się zaoferowanie asortymentu równoważnego o parametrach nie gorszych od wskazanych w powyższej dokumentacji. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment w ramach umów wykonawczych był: a)nowy, zgodny co do opisu określonego (odpowiednio do rodzaju asortymentu), b) opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, c) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • BEST -ART wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda, ul. Smugowa 23 A, 03-032 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540000,00 PLN.

  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 664200,00

    • Oferta z najniższą ceną: 664200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • PAPIRUS art. piśmienne i biurowe Robert Kuleta, ul. Warszawska 37 B, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 664200,00

    • Oferta z najniższą ceną: 664200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • LYRECO POLSKA Sp. z o.o. , ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 664200,00

    • Oferta z najniższą ceną: 664200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • PARTNER XXI Sp. z o.o. , ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 664200,00

    • Oferta z najniższą ceną: 664200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 664200,00

    • Oferta z najniższą ceną: 664200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00

    • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.