To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Warszawa: Opracowanie koncepcji, harmonogramu, materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie szkoleń dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 502060 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159571 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji, harmonogramu, materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie szkoleń dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na 5 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, harmonogramu, materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie następujących szkoleń dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na 5 zadań, tj.: Zadanie numer 1: Motywowanie pracowników; Zadanie numer 2: Zarządzanie przez cele; Zadanie numer 3: Zarządzanie projektowe w administracji; Zadanie numer 4: Rozwiązywanie konfliktów; Zadanie numer 5: Obsługa trudnego klienta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie numer 1: Motywowanie pracowników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Beata Wiernicka-Bełz, ul. Wąwozowa 6/221, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16684,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4128,00
Oferta z najniższą ceną: 4128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie numer 2: Zarządzanie przez cele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Barbara Jaśkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą COMPETENCE TRAINING & COACHING INSTITUTE Barbara Jaśkiewicz, ul. Ociosowa 6/7, 59-101 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33368,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie numer 3: Zarządzanie projektowe w administracji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE REFA WIELKOPOLSKA
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE REFA WIELKOPOLSKA
- Stowarzyszenie REFA Wielkopolska, ul. Rubież nr 46 lok. C3, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16684,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9920,00
Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31980,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie numer 4: Rozwiązywanie konfliktów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAGRES s.c. Joanna Fabisiak, Aldona Sztyma Szkolenia i Doradztwo
jakie przetargi wygrała firma
SAGRES s.c. Joanna Fabisiak, Aldona Sztyma Szkolenia i Doradztwo
- Sagres s.c. Joanna Fabisiak, Aldona Sztyma, Szkolenia i doradztwo, ul. Bolta 2A/16, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33368,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11440,00
Oferta z najniższą ceną: 7600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie numer 5: Obsługa trudnego klienta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAGRES s.c. Joanna Fabisiak, Aldona Sztyma Szkolenia i Doradztwo
jakie przetargi wygrała firma
SAGRES s.c. Joanna Fabisiak, Aldona Sztyma Szkolenia i Doradztwo
- Sagres s.c. Joanna Fabisiak, Aldona Sztyma, Szkolenia i doradztwo, ul. Bolta 2A/16, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25026,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9180,00
Oferta z najniższą ceną: 9180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33948,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla członków Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy.
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa narodowego na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części
- 249.2025 Specjalistyczne szkolenia z zakresu pozyskania, przetwarzania i modelowania 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego dla potrzeb ING UJ
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.