eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń w gmachu GUS.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Warszawa: Remont pomieszczeń w gmachu GUS.
Numer ogłoszenia: 50203 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, fax 022 6083189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w gmachu GUS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje następujące roboty: 1) wymianę istniejącej nawierzchni posadzki z wykładziny podłogowej dywanowej lub PCV na wykładzinę z PCV lub dywanową pętelkową, rolowaną wraz z przygotowaniem podłoża, 2) cyklinowanie posadzki z klepki dębowej wraz z ew. uzupełnieniem, montażem cokołów i lakierowaniem, 3) wykonanie nawierzchni posadzki z dwuskładnikowych mas żywicznych, 4) wymianę grzejników żeliwnych na płytowe wraz z zaworami termostatycznymi, 5) wymianę parapetów metalowych na wykonane z konglomeratu, 6) wymianę drzwi wewnętrznych na płytowe pełne fornirowane z zamkami podklamkowymi typu YALE, z ościeżnicami, z listwami osłonowymi, 7) wymianę drzwi na wzmocnione (bolce przeciwwyważeniowe, ościeżnica stalowa) z zamkiem typu GERDA wraz z okuciami i z zamkiem podklamkowym typu Yale, 8) wymianę elementów instalacji elektrycznej (gniazda, puszki, wyłączniki, lampy) z niezbędnym uzupełnieniem instalacji i przeprowadzeniem odpowiednich badań i prób, 9) naprawę i tynkowanie ścian po wymianie elementów, 10) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach z przygotowaniem podłoża, 11) malowanie farbą emulsyjną i ftalową, 12) montaż ścian z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie stalowym, 13) montaż wertikali, żaluzji, płyt osłonowych na ścianach, 14) inne drobne prace uzupełniające i rozbiórkowe. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, np. skucie podłoży-4,5 m3; Zerwanie wykładziny PCW-25 m2; Usunięcie wykładziny dywanowej-738 m2; Rozebranie posadzek z deszczułek-25 m2; Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych-5 m2; Uzupełnienie posadzki po zdemontowanych elementach-3 m3; Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 20 mm zatarte na ostro-90 m2; Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej-620 m2; Cyklinowanie parkietu dębowego-175 m2; Lakierowanie parkietu - półmat-175 m2; Uzupełnienie parkietu dębowego-20 m2; Montaż cokołów dębowych-110 m; Posadzki z wykładzin dywanowych z atest.higien. i ppoż., antystatyczne, bez warstwy izolacyjnej, rulonowe, pętelkowe, o gęstości min. 500 g/m2, włókno poliamid 100%, z listwami przyściennymi-570 m2; Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe - PCW z wywinięciem 10 cm na ścianę-25 m2; Wykonanie posadzki z żywicy (poliuretan, epoksyd) o tw.IV, odp.500 kg/m2, z cokołami-520 m2; Wymiana listew przyściennych na listwy z tworzyw sztucznych-55 m; Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą nieregularną-10 m2; Zamontowanie listew maskujących połączenia różnych nawierzchniami posadzki-30 m; Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej-5 m3; Rozebranie ścianek działowych na szkielecie drewnianym-8 m2; Rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej-15 m2; Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach-1950 m2; Uzupełnienie ścianek z cegieł o grub. 1/2 ceg. lub zamurowanie otworów w ścianach -9 m2; Ścianki działowe pełne z cegieł pełnych lub dziurawek gr.1/2ceg.-5 m2; Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych -380 m2; Uzupełnienie tynków wewn.zwykłe kat. III, wykonywane ręcznie na ścianach i słupach-40 m2; Wykonanie pasów tynku uzupeł.zwyk.kat.III -50 mb; Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach - gładź gipsowa-765 m2; Przygotowanie pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, ze szpachlowaniem-1035 m2; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów-765 m2; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian-1935 m2; Malowanie farbą akrylową stolarki drzwiowej, ścianek, szafek, itd.-16 m2; Zeskrobanie pozostałości starej farby z elementów o powierzchni do 0,5 m2-85 szt; Ścianki działowe z płyt G-k na rusztach metalowych jednowarstwowe 75 - 01-20 m2; Okładziny z płyt gips.-karton.(suche tynki gips.) pojedyncze na ścianach na zaprawie bez pasków-30 m2; Ścianki dział.GR z płyt gips.-karton.na rusztach metal.z pokryciem obustr. jednowarstw.100-01-30 m2; Izolacje cieplne i przeciwdzwiękowe z wełny mineralnej pionowe z płyt układanych na sucho-30 m2; Rozebranie okładziny ściennej (glazura)-5 m2; Licowanie ścian płytkami - na klej, z przygotowaniem podłoża-5 m2; Licowanie ścian płytkami - listwy narożnikowe-5 mb; Montaż drzwiczek, kratek, itd.-25 szt.; Dwukrotne malowanie farbą olejną siatek ciągnionych i plecionych z ramkami stalowymi-80 m2; Malowanie farbą akrylową grzejników co-30 m2; Obróbka dylatacji przechodzącej przez sciany i sufit (pas o szer. 20 cm)-18 m2; Demontaż opraw oswietleniowych-25 szt.; Demontaż innego osprzetu elektrycznego-195 szt.; Wykucie, zamurowanie i otynkowanie bruzd w ścianach z cegły na zaprawie cem-wapiennej-1 m3; Montaż opraw oświetleniowych przykręcanych świetlówkowych - lampy rastrowe - z demontażem starych lamp -100 kpl.; Linie zasilające prowadzone pod tynkiem o przekroju żył do 24 mm2 Cu na podłożu betonowym - przewód 3x2,5-260 m; Montaż listew ściennych (korytek instalacyjnych) z PCW na ścianach i stropach poprzez przykręcenie do betonu-30 m; Montaż gniazd i wyłączników w puszce instalacyjnej z podłączeniem-80 szt.; Wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach administracyjnych na gniazdo wtykowe 3-bieg. 10A i 10A/Z -podłoże z cegły-28 wyp.; Wymiana gniazd instalacyjnych 3 biegunowych podwójnych wtynkowych.-130 szt.; Wymiana wyłączników światła nieuszczelnionych podtynkowych-50 szt.; Wymiana puszek i odgałęźników instalacyjnych uszczelnionych z tworzyw sztucznych - podłączenie nowej instalacji do starych obwodów-35 szt; Demontaż rurociągów stalowych o śr. 65-80 mm-5 m; Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 10-15 mm-20 m; Demontaż kanałów wentylacyjnych z blachy Rx0,4 -34 m; Demontaż podejścia odpływowego z rur żeliwnych o śr. 50-80 mm-2 szt.; Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o powierzchni ogrzewalnej do 10.0 m2-5 kpl.; Montaż grzejników typu PURMO C-5 szt.; Montaż zaworów termostatycznych typu DANFOSS-5 szt.; Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.32 mm o połączeniach spawanych -10 m; Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom. 15 mm o połączeniach spawanych-25 m; Zawory przelotowe o połączeniach gwintowanych śr.nominalna 15 mm-10 szt.; Montaż zaworu odpowietrzającego-5 szt.; Jednowarstwowa izolacja o grub.50 mm otulinami z wełny mineralnej rurociągów -15 m2; Malowanie farbą akrylową rur o śr.do 50 mm-180 m; Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow.do 2 m2 - zdemontowanie drzwi-8 szt.; Obsadzenie ościeżnic drewn. o pow. otworu do 2,0 m2 wraz z listwami osłonowymi szer. 12cm zewn. i 10 cm wewn. i progiem dębowym-10 szt.; Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne - fornir dąb-10 szt; Drzwi wewn. z ościeżnicą wzmocnione pełne 90 wraz z okuciami i zamkiem poklamkowym typu YALE, plus zamek typu GERDA-1 szt; Wymiana progów dębowych, 90, łącznie z ew. naprawą lub uzupełnieniem wykładzin-25 szt; Wykonanie i montaż drzwi o wym. 1,55 x1,95 m, siatka metalowa w ramie z kątownika, zamykanych na klamkę i wkładkę YALE-2 szt; J.w. o wymiarze 90 x 1,95 m-3 szt; Montaż parapetu z konglomeratu wraz z demontażem parapetu metalowego i pracami naprawczymi-10 m2; Wymiana żaluzji okiennych mocowanych na oknie-50 m2; Montaż wertikali okiennych rozsuwanych z podziałem ustawionym na środku okna-25 m2; Demontaż krat i innych metalowych elementów-20 szt.; Deski brudnice - paździerzowe okleinowane szer. 30 cm, przykręcane do ściany, z wykończonymi wszystkimi krawędziami i zaślepkami na wkrętach-150 m; Uwaga: W obliczeniu ceny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem robót podstawowych oraz pomocniczych, zabezpieczających i porządkowych, wywóz gruzu, odpadów, itd. Katalogowe nakłady rzeczowe są nieobowiązujące i należy je zweryfikować uwzględniając warunki realizacji prac i analizę rzeczywistych potrzeb. Prawidłowość wykonania instalacji elektrycznych i montażu osprzętu musi być potwierdzona wynikami stosownych badań i sprawdzeń. Oprawa rastrowa, 2 świetlówki 36W, statecznik elektroniczny (ciepły start, energooszczędny, zapewniający stały strumień świetlny przy wahaniach napięcia), raster wysokopolerowany, sprawność oprawy nie niższa niż 0,50 , barwa światła 840.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa poniżej. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli nie spełni przynajmniej jednego z warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 1, a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2. 2. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w pkt 2. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2 i pkt 3 oraz z zastrzeżeniem dotyczącym formy wniesienia protestu i dalszego postępowania protestacyjnego. 2. Zamawiający informuje, że nie będzie stosował bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia (faksem lub e-mailem) faktu otrzymania korespondencji, o której mowa w pkt 1. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu. 4. W sprawie uzyskania wyjaśnień do SIWZ wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, w formie i trybie opisanym w pkt 1. Zamawiający niezwłocznie odpowie na zadane pytania, przesyłając jednocześnie ich treść i wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: www.stat.gov.pl/bip. 6. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania należy powoływać się na - Numer sprawy: 12/DAB/PN/2008. 7. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 8:15 - 16:15. 8. Dostarczenie dokumentów do Zamawiającego po godzinie 16:15 skutkować będzie zarejestrowaniem takiego pisma, jako poczty przychodzącej, z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego. 9. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu, poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego - na jego adres oraz w godzinach pracy podanych w pkt 7 - przed upływem wymaganego terminu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.